Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hoe streng zijn amerikaanse campinghouders
-
- Amerika-ontdekker
hoe streng zijn amerikaanse campinghouders
Dit jaar gaan ik met 6 vrienden met een Camper door Amerika reizen. nu heb ik verschillende campings geboekt en op de meeste campings was het geen probleem om voor 7 personen te reserveren maar op sommige campings was het maximum 6 personen (bijvoorbeeld het KOA van het CIRCUS CIRCUS hotel in las Vegas) ik heb die plekken wel gewoon geboekt.
Maar ik vroeg me af hoe streng ze daarin zijn.
moet je bij een camping de namen opgeven van degene die met je meereizen of maakt ze dat allemaal niet uit?
mijn idee was om gewoon met 1 of 2 man de receptie binnenlopen om te zeggen dat we er zijn en de rest in de camper laten zitten.
heeft er iemand hier toevallig ervaring mee?
Maar ik vroeg me af hoe streng ze daarin zijn.
moet je bij een camping de namen opgeven van degene die met je meereizen of maakt ze dat allemaal niet uit?
mijn idee was om gewoon met 1 of 2 man de receptie binnenlopen om te zeggen dat we er zijn en de rest in de camper laten zitten.
heeft er iemand hier toevallig ervaring mee?
Re: hoe streng zijn amerikaanse campinghouders
Ik heb nog nooit de namen van iedereen hoeven op te geven, maar ik geef wel eerlijk altijd op dat we met z'n 6-en zijn. Soms heeft dat invloed op het tarief, soms niet. Als je niet voor 7 mensen kunt boeken, dan zou ik bij de boeking 6 opgeven en bij aankomst even melden dat je met z'n 7-en bent. Ze sturen je vast niet weg 

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Er zijn heel wat campgrounds die de prijs op twee personen per camper hanteren, voor de meerdere personen betaal je dan een aantal $ p/p meestal is dat $5,00 p/p
Even uit nieuwsgierigheid: met 7 volwassen in één camper? Wat voor camper is dat wel niet om het ook nog comfortabel te houden voor een aantal weken? Zo'n grote tourbus die je daar wel is ziet?
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Die grote tourbussen hebben juist heel weinig slaapplekken max een stuk of vier.
-
- Amerika-ontdekker
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dan hoop ik toch dat jullie niet al te lang zijn 

Je weet dat het dinette-bed 107x173cm breed/lang is, en het sofabed 104x158cm?
Wij hebben die camper ook gehuurd voor one gezin met 4 kinderen, maar met meer dan 4 volwassenen zou ik daar toch niet snel aan beginnen.
Wij hebben die camper ook gehuurd voor one gezin met 4 kinderen, maar met meer dan 4 volwassenen zou ik daar toch niet snel aan beginnen.
-
- Amerika-ontdekker
ja dit werd ons aangeraden door Jan doets amerika reizen. ik neem aan dat die weten waar ze het over hebben
maar we zijn ook met vrienden (maar 1 stelletje) dus we hebben besloten om 2 luchtbedden te kopen die zodat er 2 op de grond kunnen slapen dat past makkelijk. (Ik vind mijn vrienden heel aardig maar ik was er niet van plan lepeltje lepeltje mee te gaan liggen.)
maar we zijn ook met vrienden (maar 1 stelletje) dus we hebben besloten om 2 luchtbedden te kopen die zodat er 2 op de grond kunnen slapen dat past makkelijk. (Ik vind mijn vrienden heel aardig maar ik was er niet van plan lepeltje lepeltje mee te gaan liggen.)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1180 Weergaves
-
Laatste bericht door Corv
-
- 29 Reacties