Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachten bij walmart in cody en/of op parkeerplaats rodeo
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Overnachten bij walmart in cody en/of op parkeerplaats rodeo
Wij wilden eigenlijk pondorosa camping in Cody reserveren voor drie nachten, maar ze zijn helaas al volgeboekt (in juli).
De koa camping vinden we veel te duur, 62 dollar per nacht. Nu willen we een nachtje op de parkeerplaats in cody overnachten, wie weet of dit mag?
Ook willen we de night rodeo bezoeken. Wie weet of we op die parkeerplaats een nacht mogen staan?
Dan kunnen we een keuze maken. 2 nachten op de koa camping vinden we nl. wel ok.
De koa camping vinden we veel te duur, 62 dollar per nacht. Nu willen we een nachtje op de parkeerplaats in cody overnachten, wie weet of dit mag?
Ook willen we de night rodeo bezoeken. Wie weet of we op die parkeerplaats een nacht mogen staan?
Dan kunnen we een keuze maken. 2 nachten op de koa camping vinden we nl. wel ok.
Groetjes,
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Overnachten bij walmart in cody en/of op parkeerplaats r
Het is een beetje gissen. De een laat het wel toe, een ander niet. Er schijnt overigens ook een App voor te zijn.
Als ik via http://www.allstays.com/c/wal-mart-locations.htm kijk dan zou het volgens mij mogen.
Als ik via http://www.allstays.com/c/wal-mart-locations.htm kijk dan zou het volgens mij mogen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Overnachten bij walmart in cody en/of op parkeerplaats r
O wat ben ik blij...de camping van onze keuze was al volgeboekt maar ik heb er opnieuw een mailtje heengestuurd, nu met de opmerking dat we ook al blij zouden zijn met alleen electriciteitaansluiting of evt. een nachtje op de parkeerplaats van de camping. Ze mailden zojuist terug dat ze nog wel een plek met alleen electriciteit hebben. Deze camping staat midden in Cody zodat we de camper een dagje kunnen laten staan en te voet naar het museum en de winkels ed. kunnen. De overweging om bij walmart te overnachten is nu gelukkig van de baan.
Groetjes,
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1234 Weergaves
-