Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Virgin Atlantic
Virgin Atlantic
Volgend jaar willen wij naar Amerika en ben al aan het rondneuzen voor leuke ticketprijzen. Zo kwam ik een leuke prijs tegen met Virgin Atlantic.
Ik zelf heb nooit gehoord van deze maatschappij en vraag mij dus af hoe deze is. Is er iemand van dit forum bekend met deze maatschappij?
Ik ben heel benieuwd.
Ik zelf heb nooit gehoord van deze maatschappij en vraag mij dus af hoe deze is. Is er iemand van dit forum bekend met deze maatschappij?
Ik ben heel benieuwd.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt,Richard Branson.
Prima maatschappij om mee te vliegen,schermpjes in elke stoel,keurig netjes allemaal.
Maar wel met vrij beperkte vluchtschema's,sowieso zal je eerst naar Londen moeten,want ik dacht dat ze niet vanaf Amsterdam vlogen.
Afhankelijk van je bestemming en de prijs kan het een alternatief zijn,maar persoonlijk vlieg ik liever rechtstreeks van Adam,ipv al die overstappen.
Prima maatschappij om mee te vliegen,schermpjes in elke stoel,keurig netjes allemaal.
Maar wel met vrij beperkte vluchtschema's,sowieso zal je eerst naar Londen moeten,want ik dacht dat ze niet vanaf Amsterdam vlogen.
Afhankelijk van je bestemming en de prijs kan het een alternatief zijn,maar persoonlijk vlieg ik liever rechtstreeks van Adam,ipv al die overstappen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Zeker niet als die strenge regels op Londen blijven geldenPete.Z schreef:Kijk goed naar de prijs,de KLM vliegt rechtstreeks op SF zonder overstap.
Scheelt het echt heel veel kan het leuk zijn,maar voor een paar tientjes minder zou ik persoonlijk de extra tijd voor die overstap niet willen hebben.
Maar goed,dat is voor iedereen verschillend,dat besef ik.

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Heb zelf met Virgin gevlogen. Hele fijne maatschappij, inderdaad individueel scherm, leuke films die je gewoon op elk moment kan starten, ook een aantal series enzo. Ik kreeg ook een leuk etuitje met een slaapmasker, sokken, tandpasta en tandenborsteltje. Alleen moet je idd over Londen, waar ik bijna mijn aansluitende vlucht heb gemist. En zeker met alle toestanden nu is dat wel lastig. Dus dat is afwegen.
Vorig jaar met Virgin gevlogen en een vond het een erg goede ervaring! Zoals iedereen al zegt individuele schermpjes en goede ruimte in de economy class. Zeer positief dus, volgende keer zeker weer met Virgin.
Velen malen beter dan met Birtish Airways waar ik dus nooit meer in ga.
Velen malen beter dan met Birtish Airways waar ik dus nooit meer in ga.
Jack is back for a new season!
Heeft iemand wel eens zijn tickets via internet geboekt? Normaal ben ik gewend om via het reisbureau alles te boeken. Ik ben nu van plan om via de site vliegticketskopen.nl mijn tickets te boeken. Is dat veilig?
Je kan namelijk of met je cc betalen of via je bank. Heeft iemand wel eens via deze site geboekt?
Je kan namelijk of met je cc betalen of via je bank. Heeft iemand wel eens via deze site geboekt?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Farah,Farah schreef:Heeft iemand wel eens zijn tickets via internet geboekt? Normaal ben ik gewend om via het reisbureau alles te boeken. Ik ben nu van plan om via de site vliegticketskopen.nl mijn tickets te boeken. Is dat veilig?
via internet (je tickets) boeken is tegenwoordig heel normaal. Heb het zelf ook al enige malen gedaan. http://www.vliegticketskopen.nl kende ik nog niet en ik heb de site eens bekeken. Het ziet er allemaal heel overzichtelijk en betrouwbaar uit. Ze hanteren zelfs Totaal Prijs Garantie (de prijs die in het 1e boekingsscherm getoond wordt is ook de prijs die je betaalt). Geen "verborgen" kosten dus.
Betalen via internet is veilig als je een paar regels in acht houdt:
- Controleer of je via een beveiligde site betaalt (kun je controleren als rechtsonderin het scherm van je browser een geel slotje verschijnt en de url met https:// begint i.p.v. http://.
- Geef nooit je creditcardnummer per email door!
Via http://www.vliegticketskopen.nl kun je ook via iDEAL betalen. Een releatief nieuwe (en veilige) vorm van betalen waarbij de ontvanger geen gegevens (rekeningnummer / creditcardnummer) van jou ontvangt maar van de bank een bevestiging krijgt dat de betaling goedgekeurd is.
Voor mijn gevoel ziet het er allemaal prima uit bij http://www.vliegticketskopen.nl . Betalen via creditcard vind ik aan de dure kant met een toeslag van 2,5% van de totale reissom. Via iDEAL zou dan een prima oplossing zijn, mits jouw bank hier ook aan mee doet.
Succes ermee!
Roland
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Geweldig Farah!Farah schreef:Ik heb het gedaan. Ik heb ze inderdaad via de bank betaald en heb net de bevestiging via email gehad. Oh wat geweldig dit, het genieten kan beginnen.
De voorpret kan dus beginnen!

Mochten jullie nog hulp nodig hebben bij het samenstellen van de route, schroom niet om dat ook te vragen. Ook daar willen we je graag bij helpen.

Roland