Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zelf gratis plattegrond maken bij KLM
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Zelf gratis plattegrond maken bij KLM
http://mustseemap.klm.com
Je kunt van verschillende steden een kaart maken waarop je maximaal 17 punten zet die je wilt zien. Heb er vanmiddag eentje gemaakt en die wordt binnen een week thuisbezorgd, geen idee dus hoe het eruit ziet.
Edit: titel iets duidelijker gemaakt.
Je kunt van verschillende steden een kaart maken waarop je maximaal 17 punten zet die je wilt zien. Heb er vanmiddag eentje gemaakt en die wordt binnen een week thuisbezorgd, geen idee dus hoe het eruit ziet.
Edit: titel iets duidelijker gemaakt.
Laatst gewijzigd door Katja op 25 mar 2013, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Re: Zelf gratis kaart maken bij KLM
Oh superleuk. Goed gevonden, bedankt. We zullen er zeker gebruik van maken...
Re: Zelf gratis plattegrond maken bij KLM
Actie bestaat al een tijdje. Ik heb er van Rome gemaakt en gekregen.
Ze gebruiken als ondergrond google maps en de kleur is blauw.
Het leuke is natuurlijk dat je andere mensen kunt vragen om must see's toe te voegen op je kaart.
Leuke actie, sociale media doet KLM erg goed.
Ze gebruiken als ondergrond google maps en de kleur is blauw.
Het leuke is natuurlijk dat je andere mensen kunt vragen om must see's toe te voegen op je kaart.
Leuke actie, sociale media doet KLM erg goed.
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
KLM is inderdaad vreselijk goed met social media. Ik heb toevallig afgelopen week nog gezegd dat ze wat mij betreft het beste bedrijf zijn op dat vlak wat ik ken.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
het is leuk maar alleen als je echt veel tips hebt van anderen, anders is het gewoon een veel te vage kaart die je zelf ook van internet kan afdrukken.
(ik heb er een tijdje terug één van Moskou aangevraagd maar zonder tips stelt dat echt niks voor)
dus vraag voldoende tips aan je vrienden!
(ik heb er een tijdje terug één van Moskou aangevraagd maar zonder tips stelt dat echt niks voor)
dus vraag voldoende tips aan je vrienden!
-
iblamecoco
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het kan nog steeds! Heb er pas nog een gemaakt voor mijn aankomende NYC-trip.
2010: NYC (2x)
2012: NYC/Atlantic City/Philadelphia/Baltimore/Washington D.C.
2013: NYC
2012: NYC/Atlantic City/Philadelphia/Baltimore/Washington D.C.
2013: NYC
Leuk, meteen opgevraagd van Miami
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht