Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kan je van te voren zien met welk type je vliegt?
-
suebrons
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Kan je van te voren zien met welk type je vliegt?
Beetje rare vraag misschien maar kan je van te voren zien met welke type vliegtuig je vliegt, voordat je dus daadwerkelijk boekt? Ik vind het altijd wel leuk om zo'n individueel schermpje te hebben met een keur aan entertainment omdat ik absoluut niet kan slapen in een vliegtuig. Vorige keer dat ik vloog was met KLM rechstreeks naar LAX maar helaas op deze lange vlucht geen individuele schermpjes en/of afleiding.
Ik weet dat je met United de grootste kans hebt op schermpjes voor de eerste deel van de reis, maar die vliegen helaas niet rechstreeks naar LA en dat heeft eigenlijk wel mijn voorkeur. Je begrijpt mijn volgende bestemming wordt als het goed is wederom LA.
Heeft iemand tips? Alvast hartelijk dank.
Ik weet dat je met United de grootste kans hebt op schermpjes voor de eerste deel van de reis, maar die vliegen helaas niet rechstreeks naar LA en dat heeft eigenlijk wel mijn voorkeur. Je begrijpt mijn volgende bestemming wordt als het goed is wederom LA.
Heeft iemand tips? Alvast hartelijk dank.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als je een lijnvlucht wilt boeken kan je vaak even kijken welk toestel door welke maatschappij op die route gebruikt wordt.
Kwestie van vluchtnummer opzoeken op de site van de maatschappij,en dan even zoeken naar actuele vluchten,om te controleren welk toestel ze gebruiken.
Vaak vliegt hetzelfde vliegtuig continue dezelfde route,zaols de beruchte MD-11 van KLM naar SF.....
Je moet dus wel precies weten hoelaat en waar naartoe je vliegt.
Kwestie van vluchtnummer opzoeken op de site van de maatschappij,en dan even zoeken naar actuele vluchten,om te controleren welk toestel ze gebruiken.
Vaak vliegt hetzelfde vliegtuig continue dezelfde route,zaols de beruchte MD-11 van KLM naar SF.....
Je moet dus wel precies weten hoelaat en waar naartoe je vliegt.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is vast de beruchte MD-11 vanuit SF....in Mei zouden wij ook de 777 hebben,maar werd idd een MD-11.
Eerlijk gezegd hang ik de filosofie aan dat het me niet uitmaakt wat ik vlieg,zolang het maar in de lucht blijft hangen....
Ik vermaak me altijd prima met een boek en wat tijdschriften,die schermpjes met lullige spelletjes en beroerde muziek gebruik ik bijna nooit.
Eerlijk gezegd hang ik de filosofie aan dat het me niet uitmaakt wat ik vlieg,zolang het maar in de lucht blijft hangen....
Ik vermaak me altijd prima met een boek en wat tijdschriften,die schermpjes met lullige spelletjes en beroerde muziek gebruik ik bijna nooit.
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik vermaak me juist ontzettend met die schermpjes. De boeken en tijdschriften bewaar ik wel voor de gate als ik weer eens vertraging heb.Pete.Z schreef:Dat is vast de beruchte MD-11 vanuit SF....in Mei zouden wij ook de 777 hebben,maar werd idd een MD-11.
- Mike
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Zo denk ik er ook over. Dus kleine schermpjes is voor mij geen noodzaak. Het volgen van de vluchtinformatie vind ik overigens wel leuk. Voor de rest geef mij maar een boek, dan "vliegt" de tijd (letterlijk en figuurlijk)......Pete.Z schreef:Ik ben nou eenmaal een grote lezer....filmpje kijken op die mini schermpjes is voor mij geen ontspanning,maar ider het zijne,gelukkig.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- BaconPopper
- Amerikafan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-