Voor mijn komende reis naar Amerika ben ik opzoek naar een wat grotere koffer. Nu heb ik een mooie gezien van Decent, maar ik kan niet echt ervaringen vinden met dit merk. En het merk is mij ook niet bekend. Dus ik hoopte dat iemand hier zo een koffer heeft of iemand daarmee kent en zijn/haar ervaring met mij wilt delen
Ik weet dat qua kwaliteit Samsonite erg goed is, maar ik vind samsonite ook wel erg duur.. Vandaar dat ik alternatieve zoek.
Wat is je budget? Wil je een harde of zachte koffer? Ik heb vandaag mijn nieuwe Titan Backstage koffer ontvangen, 219€ wel, maar het ziet er oerdegelijk uit. Probeer anders de keuzehulp op travelbags.nl eens uit, daar kan je makkelijk aan de hand van enkele voorkeuren de koffer vinden die je wil. Samsonite vind ik persoonlijk ook te duur, vaak kosten de simpele modellen evenveel als de duurdere modellen van een ander merk. Op bepaalde vlakken zullen ze ook wel beter zijn hoor, daar twijfel ik niet aan, maar of het soms het dubbel van de prijs waard is, dat is een ander paar mouwen.
Als je dus je budget ongeveer weet & zelf al beslist hebt of je voor een zachte of harde koffer wil gaan, dan wordt de keuze al een stuk makkelijker. Ik wou rond de 200€ uitgeven, het moest een harde koffer zijn, 4 wielen hebben ipv 2 & een TSA-slot hebben. Uiteindelijk bleven er zo'n 2 à 3 verschillende modellen over.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.