Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vliegen met Delta - tips entertainment?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Texassim
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 17

Vliegen met Delta - tips entertainment?

Bericht door Texassim »

Beste forummers,

Dit voorjaar vliegen we met Delta rechtstreeks naar Portland, Or. De vlucht is geboekt bij KLM. Tijdens het boeken zag ik wel dat het een Delta vlucht was. Wij hebben eerder met Delta gevlogen op Atlanta maar dat was met eigen tv schermpje, lekker drankje bij het eten etc. Nu kwam ik erachter dat we tijdens de heen en terugvlucht (en heen is bijna 11 uur lang ) geen eigen entertainment schermpje hebben (we vliegen in een B767). Ook als ik het zo lees moet je betalen voor een wijntje of biertje. Ik schrok daar best van, dacht dat alle transatlantische vluchten bepaald "comfortniveau"hebben. Ook schijn je op de terugvlucht last te hebben van de gedeelde schermen waarop continu dezelfde film wordt vertoond (las ik op een int. site)

Ik ben wel heel blij met de configuratie (we zitten met zn tweeen) en een glaasje water of fris vind ik ook prima maar toch :) Verder kun je ook je eigen device niet opladen......heeft iemand ervaring op deze -of vergelijkbare- vlucht? En misschien tips om de tijd te doden (lezen doe ik graag maar vindt man weer minder). Ik klaag niet hoor we hebben een mooie prijs betaald, misschien ben ik wel te verwend....de laatste keer met KLM van en naar New York is de tijd omgevlogen door de combinatie film kijken, even pauzeren als het eten komt, spelletje doen etc.
Mads2010
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Vliegen met Delta - tips entertainment?

Bericht door Mads2010 »

Volgens de toonaangevende site http://www.seatguru.com/airlines/Delta_ ... etinfo.php zijn er al een aantal types van de B767 uitgerust met personal entertainment. Een aantal types staan op de nominatie om aangepast te worden. Wellicht kun je nog achterhalen met welk type je naar Portland vliegt...Inderdaad irritant als je zo lang moet vliegen. Wij checken altijd voordat we definitief gaan boeken de bovenstaande site, ook voor eventuele onhandige stoelnummers en andere informatie. Succes en enjoy!
Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Ik neem altijd de tablet + degelijke hoofdtelefoon mee voor het geval er geen personal entertainment is. Dan kan je nog altijd een filmpje kijken, wat muziek luisteren of een spelletje spelen.
Als de prijs van een bepaalde vlucht goedkoper is dan een andere, maar er is geen personal entertainment, so be it :)

Maar bovenstaande tip is inderdaad een goede, je kan al vrij veel te weten komen over je stoelnummer en dergelijke.
Reisblog: thisisfraa.be
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Net zoals Fraa hebben we altijd onze tablet mee met voldoende entertainment. Seatguru is n absolute must om één en ander te weten te komen over n bepaald type vliegtuig, check ik ook altijd alvorens te boeken. Maar 100% zeker ben je pas als je effectief in jouw stoel zit. Tot het allerlaatste moment kan de maatschappij immers nog veranderen van vliegtuig. Dus eigenlijk maar 1 zekerheid dat je niet naar ouwbollige schermen zit te kijken : tablet :thumbup:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Wij hadden met United hetzelfde. We zouden vliegen met een wat ouder toestel zonder personal entertainment. Dus ook wij een tablet met muziek mee en de iphones en Ipods opgeladen en volgegooid met muziek. Kwamen we in een van de nieuwste vliegtuigen (upgrade interieur) van de oude continental vliegtuigen na de fusie met United. Op de terugweg een oude bak met maar 9 kanalen ofzo en in mijn geval een scherm wat onleesbaar was.
Mads2010
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Mads2010 »

Tablet is idd onmisbaar, maar die hebben we pas in de USA gekocht de laatste keer... :lol: Dus alleen op te de terugweg (dankbaar) gebruikt van gemaakt, samen met personal entertainment van United: Chicago-Brussel. Niks mis mee.
Texassim
Amerika-ontdekker

Bericht door Texassim »

Dank voor jullie reacties! Delta zegt alleen de 767 en als ik op seatguru kijk ( die raadpleeg ik idd altijd vooraf) zijn er twee configuraties, een die naar voornamelijk azie vliegt en de 'onze' naar de states. Nou ja, ik stel mij er op in, we hebben een tablet die zal ik idd even vullen met muziek, filmpjes ed en verder hoop ik gewoon weer veilig te landen, dat blijft t belangrijkste! Weet iemand toevallig nog hoe het zit met bijbetalen van drankjes in economy?
Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa »

Bij betalen?

Ik heb nog nooit wat betaald op een vlucht naar de states :)
Reisblog: thisisfraa.be
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Texassim schreef:en verder hoop ik gewoon weer veilig te landen, dat blijft t belangrijkste!
Daar heb je volledig gelijk in, we vergeten in alle bijkomstigheden soms waar het écht om te doen is als we in t vliegtuig stappen. Goed gezegd! :thumbup:

Drankjes : enkel te betalen voor extra alcoholische drankjes...maar ook dit is dus zo'n "bijkomstigheid" :wink:
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

en verder hoop ik gewoon weer veilig te landen
Het liefst op de plaats van bestemming
Texassim
Amerika-ontdekker

Bericht door Texassim »

:D dank voor t compliment! En idd op de juiste plaats van bestemming en de juiste plaats in de juiste staat! Er blijkt ook een Portland, Maine te zijn maar ik heb de goede in Oregon :wink:
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

Texassim schreef: Weet iemand toevallig nog hoe het zit met bijbetalen van drankjes in economy?
Bier en wijn zijn inbegrepen, 'spirits' als Vodka, Rum etc niet tenzij je economy comfort reist.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Vol schreef:Bier en wijn zijn inbegrepen.
Als je $ 5,00 per drankje betaald wel ja.
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

Wat vreemd, ik heb bij Delta transatlantische vluchten nog nooit voor bier en wijn hoeven betalen. We vlogen afgelopen November nog.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Meestal is één biertje of wijntje bij het eten gratis en moet je bijbetalen als je buiten de maaltijden om iets alcoholisch wilt drinken.
Bandido
Amerika-expert

Bericht door Bandido »

Vol schreef:Bier en wijn zijn inbegrepen, 'spirits' als Vodka, Rum etc niet.
Dat klopt, wijn en bier zijn bij Delta op transatlantische vluchten altijd gratis, maar voor sterke drank moet worden betaald.
"Keep Georgia On Your Mind"
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wij vlogen 2 jaar terug met British Airways, de terugvlucht vanaf Miami werd uitgevoerd door American Airlines. Toen moest ik ook bijbetalen voor een wijntje bij mijn eten. Ik was toen ook erg verbaasd en nam een colaatje.. Kwam de stewardess later terug met een wijntje en zei; ik ben het ook niet mee eens ;)
Texassim
Amerika-ontdekker

Bericht door Texassim »

Dank voor jullie reacties, ach we vliegen lekker rechtstreeks en kunnen (USA tijd) zo aanschuiven voor de lunch. Ik lees zulke slechte recencies over de vloot en service van Delta dat ik maar stop met lezen en het zelf ga ondervinden. Kan het alleen maar meevallen toch :lol: Ik zal nog even laten weten hoe het was als we terug zijn
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zit hier ook mee te lezen en verbaas me ook een beetje. Inderdaad zelf maar ondervinden. Vlieg zelf voor het eerst intercontinentaal met KLM en Delta, dus ben ook heel benieuwd.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Mijn prettigste vlucht ooit in economy naar Amerika was met een (ex.NWA) Delta A-330. :D
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer