Het enige wat ik kan bedenken is ook denken dat als de zon niet schijnt, je je niet hoeft in te smeren.

Dat hebben we dus een keer gedaan op de laatste dag voor we naar huis zouden vliegen. Op weg naar RSA (Fort Myers) heerlijk gegeten, naar het vliegveld, auto ingeleverd, en er dan achter komen dat HET tasje weg is...Henriëtte schreef:Wat dus ook niet echt slim is: al je belangrijke papieren kwijtraken! Wij hadden een mapje waarin we onze paspoorten, vliegtickets, hotelvouchers en het huurcontract van de auto bewaarden. ...
Erg leuk topic om te lezen, dit. Ik zie het soms helemaal voor me. Ik kan me eigenlijk geen missers bedenken, alleen bovenstaande. Jaren geleden kwamen we terug uit Florida en dachten lekker lang door te rijden en dan pas een hotel te zoeken om te overnachten, zodat we de volgende dag niet meer zo lang naar huis zouden hoeven te rijden. De kinderen waren nog klein, dus om een uur of half elf stopten we bij het eerste hotel in Zuid-Tennessee. Dat zat helemaal vol, want er was een evenement met motoren. Nog optimistisch reden we verder. Dat optimisme sloeg om in een kleine wanhoop toen ons de ene na de andere "nee" werd verkocht. Pas om twee uur 's nachts, al ver Virginia in, vonden we een hoteleigenaar bereid ons een kamer te geven van iemand, die niet was komen opdagen! Van toen af aan bedenken we tijdens het avondeten hoe ver we die avond denken te komen en bellen dan een hotel om te reserveren.sachasenne schreef:
* voor de eerste keer enkele dagen niks geboekt en op de bonnefooi. Resultaat : in page 220 dollar moeten betalen omdat alles vol zat (weekdag in september!) en vier hotels moeten afryden in st george.
Doen we dus niet meer.