Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wanneer vervalt een besproken hotel?
Wanneer vervalt een besproken hotel?
Beste Amerikafans,
Ik heb inmiddels een aantal hotels op mijn route geboekt via mijn creditcard. Bij de hotels staat bv. inchecktijd 4.00 pm vermeld op de site. Het zijn vaak hotels die je onder bepaalde voorwaarden zou kunnen annuleren. Een enkele keer heb ik de eerste nacht al moeten betalen, maar meestal niet.
Vervalt mijn boeking als ik pas in de loop van de avond aankom of blijft het hotel geboekt want halen ze de kosten van de kamer sowieso van je kaaart af?
Wie heeft ervaring?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Mildred
Ik heb inmiddels een aantal hotels op mijn route geboekt via mijn creditcard. Bij de hotels staat bv. inchecktijd 4.00 pm vermeld op de site. Het zijn vaak hotels die je onder bepaalde voorwaarden zou kunnen annuleren. Een enkele keer heb ik de eerste nacht al moeten betalen, maar meestal niet.
Vervalt mijn boeking als ik pas in de loop van de avond aankom of blijft het hotel geboekt want halen ze de kosten van de kamer sowieso van je kaaart af?
Wie heeft ervaring?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Mildred
Re: Wanneer vervalt een besproken hotel?
vaak is checkin tussen bepaalde tijden (bv 3-8), als je later komt wordt je vaak verzocht om even van te voren te bellen.
Maar dit verschilt per hotel..
Maar dit verschilt per hotel..
Laatst gewijzigd door Clint op 08 apr 2009, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als je je creditcardnummer gegeven hebt, is je boeking gegarandeerd, hoe laat je ook komt, die nacht halen ze gewoon van je creditcard af als je niet komt.
-
- Amerika-expert
Meer waarschijnlijk dat dit alleen betekent dat je pas vanaf 4pm kunt inchecken (i.e. dat dan je kamer klaar is; als je vroeger aankomt moet je mogelijk wachten). De meeste hotels hebben dag en nacht receptie (bij kleinere hotels en B&B niet altijd), en is aankomsttijd geen issue.mildred schreef:Bij de hotels staat bv. inchecktijd 4.00 pm vermeld op de site.
Gr., Flipje
Bedankt voor de reacties!
Mildred :doublethumb: :doublethumb:
Mildred :doublethumb: :doublethumb:
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Wij hebben ook zoiets de komende vakantie.
Ons vliegtuig landt pas laat in de avond (tegen 23:00) dus we zullen pas laat aankomen.
We hebben via Priceline geboekt en al betaald dus ga ik ervan uit dat ze wel op ons wachten daar
Zal ze voor alle zekerheid nog een mail sturen...
Have Fun
Bert & Hilda
Ons vliegtuig landt pas laat in de avond (tegen 23:00) dus we zullen pas laat aankomen.
We hebben via Priceline geboekt en al betaald dus ga ik ervan uit dat ze wel op ons wachten daar

Zal ze voor alle zekerheid nog een mail sturen...
Have Fun
Bert & Hilda
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Ja ik vroeg mij ook al hetzelfde af 
We hebben de meeste hotels via Expedia geboekt en volgens mij eentje via site maar alles is al betaald.
Volgens mij komen wij in elk hotel in ieder geval na 18uur aan.. vroeg me al af of ik dan moest bellen of dat het gewoon geboekt blijft.

We hebben de meeste hotels via Expedia geboekt en volgens mij eentje via site maar alles is al betaald.
Volgens mij komen wij in elk hotel in ieder geval na 18uur aan.. vroeg me al af of ik dan moest bellen of dat het gewoon geboekt blijft.
Don't cry because it's over. Smile because it happened!
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
2008: NY | 2009: LV - LA - SF| 2010: Denver roundtrip
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De meeste motels/hotels hebben een late arrival policy. Soms wordt zelfs de kamer de hele nacht vrijgehouden. Kijk de voorwaarden van het motel/hotel er maar eens op na. Daarin wordt het in de regel wel genoemd.
Roland
Roland
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Beter is om, als je na achten arriveert, even te bellen, vooral in plaatsen, waar de hotels weleens vol zouden kunnen zitten. Net als luchtvaartmaatschappijen overboeken hotels. Als men zeker weet, dat je komt, houdt met je kamer vast, zo niet, dan wordt het first come first serve (let wel, dit geldt alleen als het hotel vol zit, natuurlijk). Als jouw kamer er niet meer is en je hebt die met een creditcard vastgehouden, dan moet het hotel voor jou soortgelijke accommodatie vinden. Probleem is, als die mijlen verderop is, zoals ons een is overkomen (en een aantal van mijn klanten, toen ik reisagente was hier). Better safe, than sorryHarry schreef:Als je je creditcardnummer gegeven hebt, is je boeking gegarandeerd, hoe laat je ook komt, die nacht halen ze gewoon van je creditcard af als je niet komt.

"Inchecktijd" betekent inderdaad bovenstaande, maar veel hotels hebben ook een cancellation policy van 4pm van de dag van aankomst. Dwz, je kunt je kamer voor die tijd die dag kosteloos annuleren. Het is een goed idee bij een reservering op de cancellation policy te letten, want die loopt nogal uiteen. In populaire gebieden of als er evenementen gaande zijn kan dat zelfs een maand van tevoren zijn. Gewoonlijk is het 24 uur van tevoren of dezelfde dag 4 of 6pm.Meer waarschijnlijk dat dit alleen betekent dat je pas vanaf 4pm kunt inchecken (i.e. dat dan je kamer klaar is; als je vroeger aankomt moet je mogelijk wachten). De meeste hotels hebben dag en nacht receptie (bij kleinere hotels en B&B niet altijd), en is aankomsttijd geen issue.
Gr., Flipje
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Excuus voor het opgraven van een oud topic, maar om nu weer een nieuwe te maken....
We hebben nog een vraagje over check-in tijden van hotels. Deze zijn vaak vanaf 15.00 , maar je komt op een rondreis geregeld later aan. Vanaf welk tijstip is het verstandig om je hotel in te lichten? Wij plannen meestal rond zonsondergang aan te komen, dus tussen 7 en 8...
We hebben nog een vraagje over check-in tijden van hotels. Deze zijn vaak vanaf 15.00 , maar je komt op een rondreis geregeld later aan. Vanaf welk tijstip is het verstandig om je hotel in te lichten? Wij plannen meestal rond zonsondergang aan te komen, dus tussen 7 en 8...
Tussen 7 en 8 lijkt me nooit een probleem, maar voor je eigen gemoedsrust kan het nooit kwaad er een telefoontje aan te spenderen. Bij grotere hotels met 24h bemanning zou ik me er niet druk om maken.
Ok, dan is 90% al gedekt, thanks!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 4408 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-