Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Walmart store pickup ERROR
-
osmleerdam
- Amerika-ontdekker
Walmart store pickup ERROR
Beste forumleden,
Via walmart.com probeer ik een artikel te kopen. Aangezien dit via credit-card niet kan omdat je dan een adres moet opgeven probeer ik dit via Paypal. Ik krijg hierbij steeds een error. Er staat genoeg geld op mijn paypal account en heb ook al de customer-service gebeld. Hier vertellen ze met dat ik het nogmaals moet proberen.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Gr Mark
Via walmart.com probeer ik een artikel te kopen. Aangezien dit via credit-card niet kan omdat je dan een adres moet opgeven probeer ik dit via Paypal. Ik krijg hierbij steeds een error. Er staat genoeg geld op mijn paypal account en heb ook al de customer-service gebeld. Hier vertellen ze met dat ik het nogmaals moet proberen.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Gr Mark
- BigAppleLover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Wallmart store pickup ERROR
Hoi Mark,
Over precies hetzelfde probleem heb ik een tijdje geleden ook al gepost. Het staat ongeveer 2 pagina's hieronder.
Hier de link: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=41673
Over precies hetzelfde probleem heb ik een tijdje geleden ook al gepost. Het staat ongeveer 2 pagina's hieronder.
Hier de link: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 10&t=41673
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
-
osmleerdam
- Amerika-ontdekker
Re: Walmart store pickup ERROR
Dankje,
Product inmiddels besteld en een dag later al meteen klaar voor pick up. Terwijl er op de site 5 tot 10 werkdagen aangegeven werd.
TOP!!
Product inmiddels besteld en een dag later al meteen klaar voor pick up. Terwijl er op de site 5 tot 10 werkdagen aangegeven werd.
TOP!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 5639 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke
-