Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd: Vliegticket Delta Airlines

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
fcolos
Amerikakenner

Hulp gevraagd: Vliegticket Delta Airlines

Bericht door fcolos »

Onlangs heb ik online bij Delta een ticket gekocht, waarmee ik 25 augustus naar San Diego zal vliegen. Na betaling met credit card heb ik een bevestigings email gehad met onder andere een lettercode erin. Er stond echter ook in deze mail dat ik een papieren ticket opgestuurd zou krijgen. Dit papieren ticket heb ik tot op heden niet ontvangen. Heeft iemand ervaring met Delta, hoe lang duurt dit, etc? En houdt het krijgen van het papieren ticket in dat ik geen e-ticket heb en dus zonder dat papier het vliegtuig niet inkom? (Ik wist niet dat er ueberhaupt nog paper-tickets gebruikt werden...)
Dank voor jullie reacties alvast!
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Je kan het beste Delta bellen als je zekerheid wil hebben. Het telefoonnummer is 020-201-3536.

Normaal gesproken heb je alleen je paspoort nodig om in te checken en moet je de bevestiging bij je hebben als er problemen onstaan. Ook kan er bij immigrations gevraagd worden naar de bevestiging voor de terugreis.

Succes.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd: Vliegticket Delta Airlines

Bericht door Njit »

fcolos schreef:Onlangs heb ik online bij Delta een ticket gekocht, waarmee ik 25 augustus naar San Diego zal vliegen. Na betaling met credit card heb ik een bevestigings email gehad met onder andere een lettercode erin.
Probeer anders eens in te loggen bij Delta met je lettercode...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd: Vliegticket Delta Airlines

Bericht door Coyote »

fcolos schreef:Na betaling met credit card heb ik een bevestigings email gehad met onder andere een lettercode erin. Er stond echter ook in deze mail dat ik een papieren ticket opgestuurd zou krijgen. Dit papieren ticket heb ik tot op heden niet ontvangen. Heeft iemand ervaring met Delta, hoe lang duurt dit, etc?
Ook ik had voor mijn laatste trip naar Amerika een ticket online bij Delta gekocht en heb de spullen er even bijgezocht.

Ik kreeg een bevestigingsmail na aankoop en niet meer. In de bevestigingsmail stond ook een confirmation nr. bestaande uit 6 cijfers en letters, bedoel je dat met de lettercode? Ook heb ik nog een bevestiging voor me liggen (volgens mij uitgeprint nadat ik geboekt had, dus geen mailtje) en daar staat inderdaad op dat het ticket naar mijn huisadres verzonden zal worden. Ga er maar vanuit dat dat niet gebeurd. De bevestiging bij het boeken (die je kon printen) en de bevestigingsmail is alles wat je krijgt.

Geen reden om je zorgen te maken.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Dank voor jullie reacties!
Ik kon met de 6-letter code inderdaad inloggen op de site, waar stond dat mijn vluchten bevestigd zijn. Ik ga er inderdaad maar vanuit dat het ticket niet wordt verstuurd, en ik ga gewoon met printjes hiervan en mijn paspoortje naar schiphol :)
"You're drunk again."
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Als je een papieren ticket wilt, dan moet je daar specifiek om vragen. Je krijgt alleen de "E-tickets" nog maar (kosten besparing). Ook krijg je ze zeker niet als de vlucht binnen een bepaalde tijd geboekt is. Ze kunnen het dan fysiek niet halen om de tickets naar je op te sturen.

Maak je overigens niet druk, het enige dat je echt nodig hebt is je paspoort en voor noodgevallen je conformatienummer. Daarmee kunnen ze jouw ticket vinden en zo de boarding pass uitprinten.

Heb net voor mijn ouders geboekt en ik kreeg 3 emails, 1 met de conformatie (nummer), plus 2 met de zogenaamde E-tickets (1 per persoon).

Veel plezier,

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

rperre schreef:Heb net voor mijn ouders geboekt en ik kreeg 3 emails, 1 met de conformatie (nummer), plus 2 met de zogenaamde E-tickets (1 per persoon).
Veel plezier,
Richard
Klopt, dit kregen wij gister ook toen Annie de tickets voor volgend jaar besteld had. :lol:
Rob
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

fcolos schreef: en ik ga gewoon met printjes hiervan en mijn paspoortje naar schiphol :)
Misschien is het verstandig om ook de CC waarmee je de tickets besteld hebt bij de hand te houden.
Je kan trouwens met het confirmation # ook thuis al inchecken via internet dan kan je de boardingpassen uitprinten en moet je alleen de bagage nog inleveren (weer een rij minder :lol: )
Rob
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Rob schreef:Je kan trouwens met het confirmation # ook thuis al inchecken via internet dan kan je de boardingpassen uitprinten en moet je alleen de bagage nog inleveren (weer een rij minder :lol: )
Rob,

Inchecken via internet bij Delta kan toch alleen voor vluchten binnen Amerika en naar Puerto Rico en de U.S. Virgin Islands? E.e.a. kunt je hier teruglezen.

Ik meende dat al, anders had ik voor mijn vlucht naar Amerika afgelopen juni ook al thuis ingecheckt. :wink:

Roland

Toine
Amerika-ontdekker

Bericht door Toine »

Waar loggen jullie juist in bij Delta om de vluchtgegevens na te kijken??

Ik krijg steeds volgende melding:
Oops
We're sorry, but the system is currently unavailable.

We value you as a customer so please try again later or you may reach us immediately by one of the options below:

If you are experiencing problems with delta.com, please call delta.com Support at 888-750-3284
For Reservations: 800-221-1212
Reservations for Hearing and Speech Impaired (TDD): 800-831-4488
Automated SkyMiles Number: 800-325-3999
Automated SkyMiles Number Outside the U.S., the U.S. Virgin Islands, Puerto Rico, The Bahamas and Canada: 404-714-2300
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Toine schreef:Waar loggen jullie juist in bij Delta om de vluchtgegevens na te kijken??
Toine,

via de site van Delta kan ik nu gewoon inloggen met mijn SkyMiles-nummer en het aantal gespaarde miles bekijken. Vorige week, toen ik keek voor vluchten, was de site op een avond trouwens wel onbereikbaar. Dit was de andere dag weer goed.

Misschien nogmaals proberen?

Roland

fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Ik heb ook liever een e-ticket dan al die papierrommel, dus het is prima zo. Ik vind het alleen vreemd dat ze mij in een email vertellen dat ze me een papieren ticket fysiek op zullen sturen, terwijl dat helemaal niet het geval is. Als ze nu gewoon in de mail zetten: neem je paspoortje mee naar het vliegveld en we regelen het verder aan de balie...
"You're drunk again."
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

fcolos, als ze zeggen dat ze het opsturen, dan komt het waarschijnlijk nog in de bus!

Mocht dat echter niet gebeuren, heb je genoeg info om toch te vertrekken!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

weet je zeker dat ze expliciet zeggen dat je iets krijgt? vaak staat er iets als paper tickets will be sent, iets in die terminologie, maar in jouw geval is er most likely geen paper ticket issued dus wordt er ook niets getsuurd. dat is een standaard tekst die gebruikt wordt voor alle gekochte tikcets, maar niet altijd van toepassing is.
SEEING IS BELIEVING
hdeweert
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door hdeweert »

fcolos schreef:Dank voor jullie reacties!
Ik kon met de 6-letter code inderdaad inloggen op de site, waar stond dat mijn vluchten bevestigd zijn. Ik ga er inderdaad maar vanuit dat het ticket niet wordt verstuurd, en ik ga gewoon met printjes hiervan en mijn paspoortje naar schiphol :)
Even een tip. Als je bij Delta in kan loggen kijk dan even waar je zit. Je kan dan nog even een betere plaats uitzoeken
Ik heb dit gedaan via
http://www.delta.com/home/index.jsp
je gaat dan naar
Travel & chekin
Daar kies je
Intinaries & chekin
Dan kies je
Intinaries
Hier vul je je voornaam. achternaam en het bevestigings nummer in en oeps je krijgt de hele vlucht te zien. Je scrold naar beneden en via “Choos your saets” kun je gaan zitten waar je wil.
Harm
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

doreennicole schreef:weet je zeker dat ze expliciet zeggen dat je iets krijgt? vaak staat er iets als paper tickets will be sent, iets in die terminologie, maar in jouw geval is er most likely geen paper ticket issued dus wordt er ook niets getsuurd. dat is een standaard tekst die gebruikt wordt voor alle gekochte tikcets, maar niet altijd van toepassing is.
Ha, dan zal dat waarschijnlijk het geval zijn (heb de mail niet op de letter uitgeplozen).

Fantastisch dat jullie allemaal zo snel en veelvuldig reageren! Thnx!
"You're drunk again."
Toine
Amerika-ontdekker

Bericht door Toine »

Coyote schreef:
Toine schreef:Waar loggen jullie juist in bij Delta om de vluchtgegevens na te kijken??
Toine,

via de site van Delta kan ik nu gewoon inloggen met mijn SkyMiles-nummer en het aantal gespaarde miles bekijken. Vorige week, toen ik keek voor vluchten, was de site op een avond trouwens wel onbereikbaar. Dit was de andere dag weer goed.

Misschien nogmaals proberen?

Roland
Morgen is snel langs de balie op de luchthaven hier gaan, is op 10km van mijn deur. Via de site inloggen blijkt maar niet te werken, steeds opnieuw de vervelende melding :?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer