Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Usa reisen
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Usa reisen
Met dit pakket heb je echt alles verzekerd wat je nodig hebt, alleen de road side assistence zit er niet bij, maar deze nemen wij nooit en heb je mijns inziens niet nodig.(tenzij je van jezelf weet dat je vaak je sleutels verliest of je licht laat branden zodat de accu leeg raakt, enz
)

- Robbielb
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Dit pakket heeft inderdaad alles wat je nodig hebt. Bij de pick-up moeten wel alle bestuurders tekenen en ook alleen die personen mogen rijden. Mocht er onverhoopt toch iemand anders rijden die niet op het contract staat vermeld en je krijgt bv een ongeluk dan heb je een groot probleem!
De road service heb ik ook niet genomen. Dat is wel weer een voordeel bij Alamo... bij je voucher krijg je een formulier waar je al in kan vullen of je wel of niet extra verzekeringen wil
Scheelt weer bij de pick-up!
Tipje voor de mensen die niet goed in duits zijn zoals ik... Boek je auto bij http://www.drive-usa.de
Dat is het zelfde bedrijf alleen gaat de correspondentie en de contracten in het engels en dus voor de meeste mensen begrijpelijker dan duits
De road service heb ik ook niet genomen. Dat is wel weer een voordeel bij Alamo... bij je voucher krijg je een formulier waar je al in kan vullen of je wel of niet extra verzekeringen wil

Tipje voor de mensen die niet goed in duits zijn zoals ik... Boek je auto bij http://www.drive-usa.de
Dat is het zelfde bedrijf alleen gaat de correspondentie en de contracten in het engels en dus voor de meeste mensen begrijpelijker dan duits

Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september
http://www.robbiegoesamerica.nl
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bedankt voor de extra uitleg! Nu ben ik gerustgesteld. Er is nog nooit iets ernstigs gebeurd, maar je wilt het toch niet voorhebben net die ene keer dat je onderverzekerd bent!
We zijn met 4 reizigers die ik dus best allemaal laat tekenen, ook al zijn we maar van plan met 2 effectief te rijden.
Zonder road assistence, wat gebeurd er bv als je de autosleutel verliest? Gewoon de verhuurmaatschappij bellen en de extra service kost gewoon extra geld veronderstel ik? Waar het bij road assistence inbegrepen zit?
We zijn met 4 reizigers die ik dus best allemaal laat tekenen, ook al zijn we maar van plan met 2 effectief te rijden.
Zonder road assistence, wat gebeurd er bv als je de autosleutel verliest? Gewoon de verhuurmaatschappij bellen en de extra service kost gewoon extra geld veronderstel ik? Waar het bij road assistence inbegrepen zit?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Inderdaad, hetzelfde geldt voor een lekke band. Nou weet ik uit zeer betrouwbare bron van mensen die hun autosleutel in de auto lieten zitten met de deuren op slot bij een valet parking in Las Vegas en Alamo kwam gewoon helpen om de auto te openen, geen road side assistence en het koste ook niets.Maksim schreef:Zonder road assistence, wat gebeurd er bv als je de autosleutel verliest? Gewoon de verhuurmaatschappij bellen en de extra service kost gewoon extra geld veronderstel ik? Waar het bij road assistence inbegrepen zit?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
... of je loopt even een hardware zaak binnen en koopt een "slim jim"

Zelfs ik die geen inbreker's ervaring heb had met dit apparaat in 5 minuten een gesloten autodeur open (het alarm ging wel af). Maar ik vermoed dat dit niet mag van het verhuurbedrijf.

Zelfs ik die geen inbreker's ervaring heb had met dit apparaat in 5 minuten een gesloten autodeur open (het alarm ging wel af). Maar ik vermoed dat dit niet mag van het verhuurbedrijf.