Waar ik momenteel niet helemaal uit geraak zijn alle extra verzekeringen die je kan/moet nemen...
Kan iemand hier een overzicht geven van wat de verzekeringen juist inhouden, of ze verplicht/aan te bevelen zijn??
Thx
Huur in Nederland een auto met een All Inclusive of Gold pakket (in duitsland heb je vergelijkbare pakketten). Dan hoef je je nergens meer zorgen over te maken.Toine schreef:Kan iemand hier een overzicht geven van wat de verzekeringen juist inhouden, of ze verplicht/aan te bevelen zijn??
Extra tank benzine is meestal bij het Gold. Bij All-Inclusive heb je meestal 1 extra bestuurder, bij Gold wat meer.novw schreef:ook met de all-inn's heb je verschil. Niet in de verzekeringen, maar in de extra bestuurders, en eventueel een volle tank benzine.
Een extra bestuurder kan je ter plaatse tot 20 dollar per dag kosten.
Die extra tank benzine wil zeggen dat je de auto "leeg" (zonder benzine) terug kan brengen.
FrankW schreef:Je zal een aparte verzekering voor die VW moeten afsluiten. Maar hoe je dat doet als buitenlander en het niet kan via de verhuurder lijkt me moeilijk.
Mijn autoverzekering in de VS dekt inderdaad het gebruik van een huurauto voor bepaalde tijd. Maar dit is alleen voor personenauto's, niet voor vervoersmiddelen zoals campers of verhuiswagens. Ook via mijn VISA credit card heb ik verzekering voor huurauto's in vele landen wereldwijd dus ik hoef eigenlijk nooit de verzekering er bij te nemen, ook niet als ik in Nederland een auto huur. En mijn huidige auto is alleen WA verzekerd dus heb ik mijn VISA voor all-risk dekking met een huurauto.