Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Goedkoopste tickets?
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Goedkoopste tickets?
Misschien wat raar, maar wij willen graag weer terug naar Amerika en eigenlijk hebben we weinig voorkeur naar waarheen.
We zijn al eens op plekken geweest waar we nooit gedacht hadden te komen en dat is eigenlijk supergoed bevallen.
Nu zijn we dus eigenlijk op zoek naar de goedkoopste tickets richting Amerika zonder per sé een eindbestemming te hebben.
Gewoon een auto huren en we zien wel waar we uit komen. De plek in Amerika is daarbij niet belangrijk, al verwacht ik dat het oosten waarschijnlijk (gezien dat dit de kosrtste vluchten zijn) wel het goedkoopst uit zal vallen.
Wie o wie heeft er tips?
We zijn al eens op plekken geweest waar we nooit gedacht hadden te komen en dat is eigenlijk supergoed bevallen.
Nu zijn we dus eigenlijk op zoek naar de goedkoopste tickets richting Amerika zonder per sé een eindbestemming te hebben.
Gewoon een auto huren en we zien wel waar we uit komen. De plek in Amerika is daarbij niet belangrijk, al verwacht ik dat het oosten waarschijnlijk (gezien dat dit de kosrtste vluchten zijn) wel het goedkoopst uit zal vallen.
Wie o wie heeft er tips?
Re: Goedkoopste tickets?
Hi,
Ik heb recent niet meer gekeken dus waar je nu de goedkoopste tickets kunt krijgen durf ik zo niet te zeggen. Wij gaan in augustus met Icelandair naar Boston en terug van NY, en prijs voor ticket was "maar" € 500,= Dus misschien de moeite waard om daar nog even te kijken.
Succes!
Ik heb recent niet meer gekeken dus waar je nu de goedkoopste tickets kunt krijgen durf ik zo niet te zeggen. Wij gaan in augustus met Icelandair naar Boston en terug van NY, en prijs voor ticket was "maar" € 500,= Dus misschien de moeite waard om daar nog even te kijken.
Succes!
Het is geen amerika maar met arkyfly kan je voor 450 euro naar Toronto(je kan naar Detroit rijden als je wilt)
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wanneer wil je gaan? Of maakt de periode ook niet uit?
Het is niet altijd zo dat tickets naar het Oosten het goedkoopst zijn. Zo vloog ik een paar jaar geleden voor € 440,- in december naar Las Vegas, terwijl tickets naar New York voor die periode tegen de € 600,- waren.
Het is niet altijd zo dat tickets naar het Oosten het goedkoopst zijn. Zo vloog ik een paar jaar geleden voor € 440,- in december naar Las Vegas, terwijl tickets naar New York voor die periode tegen de € 600,- waren.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
De enige tip die ik je kan geven is: vergelijk, vergelijk en vergelijk!
Dus de diverse websites afstruinen naar aanbiedingen.
Persoonlijk zou ik wel enkele keuzes maken waar naartoe. Maakt het zoeken wat makkelijker.
Een ticketprijs wordt door zoveel factoren (bestemming, maatschappij, periode etc.) bepaald dat vergelijken in mijn optiek de enige manier is om een goedkoop ticket te krijgen.
Roland
Dus de diverse websites afstruinen naar aanbiedingen.
Persoonlijk zou ik wel enkele keuzes maken waar naartoe. Maakt het zoeken wat makkelijker.
Een ticketprijs wordt door zoveel factoren (bestemming, maatschappij, periode etc.) bepaald dat vergelijken in mijn optiek de enige manier is om een goedkoop ticket te krijgen.
Roland
Kijk eens op http://www.skyscanner.nl daar vind ik meestal goeden deals.
- Bushmaster
- Amerika-expert
http://www.skyscanner.nl/
gaat de diverse sites voor je af.
gaat de diverse sites voor je af.
Ik ga altijd naar Expedia.de
- Thierry73
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 16
SorryAricon schreef:Wanneer wil je gaan? Of maakt de periode ook niet uit?
Half augustus

Bedankt voor de tips, Canada als beginpunt is ook prima, ik zal van het weekend eens goed gaan rondsnuffelen
Mijn gok zou op Las Vegas of Florida zijn; grote toeristische bestemmingen waarvan de ticketprijzen daarom vaak buiten het hoogseizoen enorm laag zijn. Succes met zoeken 

on the road
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 9585 Weergaves
-
Laatste bericht door Pieterjan99
-