Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
- cadarora
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties
Vorig jaar had ik ook de groupon van Blazing Saddles, het was super geregeld. Mijn ervaring is dat jullie niet bang hoeven te zijn voor addertjes. Wij waren met z'n vijven en ik had 2 groupons voor 4 personen. Prima geregeld. Ik had alleen problemen met mijn rem en daar kwam ik pas achter toen ik al over de Golden Gate was, dus controleer goed je fiets of alles soepeltjes draait. Zij geven ook kaartjes voor de Ferry mee vanaf Sausalito, geef je de kaartjes niet terug worden ze belast van je CC, gebruik je ze niet en lever je ze weer in bij het inleveren van de fiets, wordt er niets afgeschreven.
Niets dan goede ervaring, afgezien dan van mijn vastgelopen rem, was ook een beetje mijn eigen schuld, ik had nooit aan mijn eigen conditie moeten twijfelen.
Heel veel plezier in San Francisco
Niets dan goede ervaring, afgezien dan van mijn vastgelopen rem, was ook een beetje mijn eigen schuld, ik had nooit aan mijn eigen conditie moeten twijfelen.
Heel veel plezier in San Francisco
Leer van andermans fouten, het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
http://www.cadarora.com
-
- Amerika-newbie
Helaas ben ik vandaag net te laat met deze groupon aktie. Ik heb me aangemeld bij de amerikaanse Groupon (bij de Nederlandse variant was ik al lid) dus ik krijg waarschijnlijk ook dagelijks nieuwe aanbiedingen die dan hopelijk alleen SF betreffen. En hopelijk zie ik deze aanbieding dan nog een keer voorbij komen.
Ben trouwens pas lid hier bij alles Amerika. Nog sterker, dit is mijn eerste reactie dus ben benieuwd of ik het wel goed doe zo....
Ben trouwens pas lid hier bij alles Amerika. Nog sterker, dit is mijn eerste reactie dus ben benieuwd of ik het wel goed doe zo....
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bedankt voor het delen van deze fietsdeal. Ik heb er nu al zin in 

-
- Amerika-ontdekker
Mooie deal! Wij hebben hem ook nog op het nippertje kunnen boeken. Alhoewel wij met vijf zijn heb ik er toch maar 1 van 4 fietsen geboekt. We huren er wel los een fiets bij voor mijn dochter. Bedankt voor het doorgeven van de tip
rainbow

rainbow
@iedereen
Leuk dat zoveel mensen de Groupon hebben gekocht! Geniet ervan en graag gedaan!
Leuk dat zoveel mensen de Groupon hebben gekocht! Geniet ervan en graag gedaan!
-
- Amerikafan
Klopt het dat de actie nu niet meer geldt?
Dat klopt. De Groupon kun je niet meer kopen.
Gewoon even aanmelden voor de groupons gericht op SF en/of andere steden natuurlijk
Gewoon even aanmelden voor de groupons gericht op SF en/of andere steden natuurlijk

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Uitsluitend geldig in de USA en dan ook nog maar t/m zondag 29-4-2012: Gratis toegang tot alle NP's vanwege National Park Week.
zojuist een groupon gekocht voor Seattle, de hop on, hop off bus
we zijn maar een volledige dag in Seattle, en zo'n hop on hop off vind ik ideaal om een stad te verkennen
we zijn maar een volledige dag in Seattle, en zo'n hop on hop off vind ik ideaal om een stad te verkennen
- cadarora
- Amerikafan
Groupon New York fietsen huren bij Blazing Saddles. Geldig tot 10 oktober 2012.
Bedankt voor de info! Er stond ook nog een groupon op voor fietsen huren onder Central park, heb ze net besteld en ga er a.s. maandag gebruik van makencadarora schreef:Groupon New York fietsen huren bij Blazing Saddles. Geldig tot 10 oktober 2012.

- cadarora
- Amerikafan
Have fun. Geniet ervan.
- DaphneB
- Amerika-ontdekker
heb je misschien de link?cadarora schreef:Groupon New York fietsen huren bij Blazing Saddles. Geldig tot 10 oktober 2012.
als ik zoek op groupon NYC kom ik bij een andere coupon uit

Thnx!
Hij zal er nu ook niet meer zijn denk ik! Vaak kun je ze maar 1 of 2 dagen bestellen.
- cadarora
- Amerikafan
link fietsen in NY
Ik zal de link niet correct plakken in dit bericht maar volgens mij moet je er zo op kunnen komen, je hebt nog een dag om het aan te schaffen.
Heel veel plezier.
Ramona
Ik zal de link niet correct plakken in dit bericht maar volgens mij moet je er zo op kunnen komen, je hebt nog een dag om het aan te schaffen.
Heel veel plezier.
Ramona
Laatst gewijzigd door Dude op 06 mei 2012, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aangepast (ingekort)
Reden: link aangepast (ingekort)
Ik heb vorige week net de groupon gemist van Blazing Saddles van San Francisco. Komen deze groupons vaker terug of is het eenmalig per jaar? Wij willen namelijk op 30 juli gaan fietsen in SF.
In NL komen sommige vaker terug, zo heb ik al meerdere keren bij hetzelfde restaurant gegeten met een Groupon. Voor de USA zou ik het niet durven zeggen.
Het zou wel zomaar kunnen dat er van een andere aanbieder een deal komt om te fietsen
Het zou wel zomaar kunnen dat er van een andere aanbieder een deal komt om te fietsen

-
- Amerikafan
Die van blazing saddles komt normaal wel terug... heb hem één maand geleden ook al gekocht, net dezelfde actie!
Dus normaal komt dat wel goed
Dus normaal komt dat wel goed

TOT 50% korting op de voorstelling KA van Cirque du Soleil . Van jun tot 31 oktober 2012. Via http://www.smartervegas.com/shows/ka_-_ ... ounts.aspx
Ik heb al geboekt
Ik heb al geboekt

Mooie korting via smartervegas.com op de voorstelling KA van C.duS.
Aangezien wij in augustus in LV zijn, heb ik geprobeerd via de link kaarten te reserveren. Kom heel ver op de reserveringsite van MGM, krijg mooie plaatsen aangeboden voor een prima prijs, maar als ik op de button BUY TICKETS klik, krijg ik de melding: Unable to process your account information, please try again or contact customer service.
Heb het op diverse manieren geprobeerd met 2 verschillende creditcards, waarmee ik het afgelopen jaar al veel reserveringen in de VS mee heb gedaan.
Harmse, had jij het zomaar voor elkaar en heb je een tip voor mij? Ik ben benieuwd of anderen het ook geprobeerd hebben.
Ingrid
Aangezien wij in augustus in LV zijn, heb ik geprobeerd via de link kaarten te reserveren. Kom heel ver op de reserveringsite van MGM, krijg mooie plaatsen aangeboden voor een prima prijs, maar als ik op de button BUY TICKETS klik, krijg ik de melding: Unable to process your account information, please try again or contact customer service.
Heb het op diverse manieren geprobeerd met 2 verschillende creditcards, waarmee ik het afgelopen jaar al veel reserveringen in de VS mee heb gedaan.
Harmse, had jij het zomaar voor elkaar en heb je een tip voor mij? Ik ben benieuwd of anderen het ook geprobeerd hebben.
Ingrid
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1365 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-