Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Offline kaart amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
wolfje
Amerika-newbie

Offline kaart amerika

Bericht door wolfje »

Ik ben op zoek naar een offline kaart van west amerika. Die ik op mijn ipad2 en eventueel op mijn andriod mobiel kan gebruiken. Je hoeft er geen routebereking mee te kunnen , mag wel natuurlijk,maar ik wil hem zonder internet verbinding willen gebruiken. Ik heb al dat met googlemaps in cache geprobeerd,maar dat kost heel veel ruimte en ieder stukje moet je aantikken op de kaart. Ik heb al wel de handige tip van een paar parken van chimani.com gebruikt maar ik wil graag heel het rondje san fransisco -las vegas -los angels en al die parken daar
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Offline kaart amerika

Bericht door Njit »

Heb je alleen een iPad mee? Streets and Trips is voor dit doel uitermate geschikt. Maar die is er helaas alleen voor Windows.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
dominicr
Amerikafan

Bericht door dominicr »

Ik ken eigenlijk alleen Sygic

http://www.sygic.com/en

Kaarten van te voren thuis downloaden
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer