Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met een tiener naar USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
eric44051
Amerikakenner

Re: Met een tiener naar USA

Bericht door eric44051 »

Petra/VS schreef:
eric44051 schreef:Jouw dochter is gek op shoppen en dan is New york de bestemming voor jullie.
Misschien kijk ik er wel met Amerikaanse ogen naar, maar ik vind New York superduur om te shoppen in vergelijking met andere gebieden. Je kunt ook niet even makkelijk naar een Walmart of Target (hoewel dat sowieso zonder auto moeilijk zou gaan).
Naples zou ik niet doen met een tiener, echt veel te saai. Het is een leuk plaatsje om gezien te hebben, maar dat is het dan wel.
Je zou ook naar Washington kunnen gaan. Daar kun je met de metro of watertaxi ook een flink stuk buiten de stad, waar ook leuke bezienswaardigheden voor een kind te vinden zijn. Mount Vernon, bijvoorbeeld, en legio shoppen in de malls, waaronder Pentagon City Mall. Verder zijn veel musea gratis en zijn die ook leuk voor tieners. In mijn blog is er veel informatie te vinden over die stad.

Wij vinden New york toch ideaal om te shoppen!
Maar daar mee bedoel ik niet de Walmart maar merkkleding etc.
De speelgoedwinkels als Toys a rus etc dit vindt ik toch speciaal in New york.
Vindt New york niet echt super duur maar misschien komt dat omdat ik de prijzen vergelijk met in Nederland.
Daarom is het voor mij dus goedkoop.
En de Macy in Manhatthan heeft toch de leukste collectie met merkkleding die ik graag koop.
Washington is inderdaad een stad waar wij ook geen auto hadden en ons prima hebben vermaakt.
diane007
Amerika-newbie

Re: Met een tiener naar USA

Bericht door diane007 »

Sorry ,ziek geweest.
Heb eens wat rond gekeken en gelezen en San Fransico ziet er ook leuk uit.Heb op andere site gelezen dat het goed shoppen is voor de dochter.Je kan citytrip doen en die tram lijkt me ook wel heel leuk,ken ik van de films.Ik hoop dat er tips binnen komen van deze stad.
Fijne pasen
Diane en Tyra
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer