Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jouw favo muziek voor onderweg in de auto?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Jouw favo muziek voor onderweg in de auto?

Bericht door Jostravels »

@ Fingment: geweldig, bedankt! Ik was zelf Zydeco helemaal vergeten, ga zeker wat van je suggesties meenemen!!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Alper
Amerikafan

Bericht door Alper »

Bon Jovi - Bed of roses
Eric Clapton - Tears in heaven
Metallica - If nothing else matters
Scott McKenzie - San Francisco
The moody blues - Nights in white satin
Bruce Springsteen - Philadelphia
Adele - MAAKT NIET UIT WELK NUMMER
Duffy - Warwick avenue
Afbeelding

Get your kicks on route 66
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

Favoriet van het moment:

I drove all night. Live versie van Celine Dion in Vegas. Lekkere gitaar solo en flinke drums :lol:
BillyBob
Amerika-ontdekker

Bericht door BillyBob »

Wij maken elke roadtrip één CD (meestal meer) met liedjes die een verwijziging maken naar een plaats waar we langskomen of zo. Op het moment zelf is dat al leuk, maar nog veel leuker is het om maanden (of jaren) later die CD opnieuw op te leggen onderweg en dan beleef je je hele reis opnieuw!

Dat is ook heel leuk om het thuisfront tussendoor te laten weten waar je bent. Vorig jaar deden we Memphis en postten we de clip van "Graceland" van Paul Simon op Facebook. Dan weet iedereen weer waar je zit. Een weekje later reden we dan naar New Orleans en postten we "House of the rising sun" op Facebook en wistten de mensen thuis dat we naar New Orleans reden... Als je dan geen inspiratie hebt om iets te posten, heb je daar al op voorhand over nagedacht :)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Het is 01:00 in de nacht, donker...op weg naar het hotel...de tomtom verlicht de hele auto van binnen...voor de rest staart iedereen maar naar buiten of slaapt al...

en dan vanaf 0:40

[youtube]8sFlBJ1Jk3w[/youtube]
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Bizze schreef:ik ben me ook wat aan het bezig houden met de muziek voor onderweg, en je wilt toch niet te veel "gekopieerde" cd's meedoen. Wil geen last krijgen aan de douane. Hebben alle auto radio's van alamo een aux-ingang? Mp3 speler zou gemakkelijk zijn dan
Je mag toch een kopie of compilatie maken van je eigen aangekochte muziek, voor eigen gebruik? Ik zie dus niet in waarom de douane moeilijk zou doen als ze een cd in je koffer vinden ...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Louise
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Louise »

Dit jaar zijn wij veroordeeld tot het horen van op dit moment mega populaire boyband One Direction uit Engeland! Dochterlief van 16 is er wel een beetje fan van(geen posters en plaatjes of zo, alleen de muziek) en op dit moment zijn ze on tour in de US, dus ook op de radio zullen we ze gaan horen. We nemen dus de CD mee(gekopieerd trouwens). Ik vind ze zelf ook leuk hoor! Manlief wat minder, maar zo zijn mannen :wink:
Demi neemt de Ipod mee, waar heel veel muziek op staat en we hebben een klein boxje mee om de muziek te horen uiteraard.
Maar vooral luisteren we naar de autoradio en op een station met lekkere popmuziek!
iertje007
Amerikakenner

Bericht door iertje007 »

Ik vrees dat wij veroordeeld zullen zijn tot K3 en Megamindy :lol: :lol: :lol:
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
RPVDD
Amerikafan

Bericht door RPVDD »

Je moet CD's met goude platen in je auto hebben liggen met o.a. Robbie Williams, Coldplay, Bryan Adams en de Beatles.
Heerlijke meezingen tijdens een mooie rit, top top top!

's Nachts rijden is echter een ander verhaal, dan luister ik liever naar ACDC of wat steverige muziek (hardstyle oid :oops: ).
Het enige nadeel van het laatste is dat je het gaspedaal soms wat te hard indrukt :lol:
Keep dreaming, that certain day will come..
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Ik wissel country music af met boeken op CD. Ik ga binnenkort weer een lange autreis maken, in m'n eentje, en gooi een stapel CDs in de auto, zoek regelmatig een country station (die zijn altijd en overal te vinden), en haal m'n boeken bij Cracker Barrel. Tennessee here I come!
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
shutterbug
Amerika-ontdekker

Bericht door shutterbug »

Onze vorige reis bestond de playlist voornamelijk uit (hard)rock met voornamelijk Deftones, Rage against the Machine, Tool, the Gathering etc.
Daartussendoor lekker gelachen met de lokale radiostations, vooral in Nevada :roll:

Onze peuter is helaas nog niet te porren voor het stevigere werk, de enige cd die van meneer op mag is The Tallest Man on Earth (zweedse singer/songwriter maar het lijkt een rasechte amerikaanse countryman), zodra er iets anders opgaat in de auto komt vanaf de achterbank "Andre musiek!".

Gelukkig begint hij ook al wat warmer te lopen voor Incubus en Linkin Park, we hebben nog een paar maandjes ^^
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

Een topper voor mij is when doves cry van prince.
Toen we in september smorgens bij opkomende zon naar LAX reden kwam dit op de radio. Ik vond het echt de perfecte afsluiter. Heb het altijd al een super nummer gevonden, maar als ik het nu hoor moet ik telkens terug denken aan die zalige vakantie en dat gevoel van vrijheid!
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer