Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw favo muziek voor onderweg in de auto?
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Jouw favo muziek voor onderweg in de auto?
@ Fingment: geweldig, bedankt! Ik was zelf Zydeco helemaal vergeten, ga zeker wat van je suggesties meenemen!!
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Bon Jovi - Bed of roses
Eric Clapton - Tears in heaven
Metallica - If nothing else matters
Scott McKenzie - San Francisco
The moody blues - Nights in white satin
Bruce Springsteen - Philadelphia
Adele - MAAKT NIET UIT WELK NUMMER
Duffy - Warwick avenue
Eric Clapton - Tears in heaven
Metallica - If nothing else matters
Scott McKenzie - San Francisco
The moody blues - Nights in white satin
Bruce Springsteen - Philadelphia
Adele - MAAKT NIET UIT WELK NUMMER
Duffy - Warwick avenue
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Favoriet van het moment:
I drove all night. Live versie van Celine Dion in Vegas. Lekkere gitaar solo en flinke drums
I drove all night. Live versie van Celine Dion in Vegas. Lekkere gitaar solo en flinke drums

Wij maken elke roadtrip één CD (meestal meer) met liedjes die een verwijziging maken naar een plaats waar we langskomen of zo. Op het moment zelf is dat al leuk, maar nog veel leuker is het om maanden (of jaren) later die CD opnieuw op te leggen onderweg en dan beleef je je hele reis opnieuw!
Dat is ook heel leuk om het thuisfront tussendoor te laten weten waar je bent. Vorig jaar deden we Memphis en postten we de clip van "Graceland" van Paul Simon op Facebook. Dan weet iedereen weer waar je zit. Een weekje later reden we dan naar New Orleans en postten we "House of the rising sun" op Facebook en wistten de mensen thuis dat we naar New Orleans reden... Als je dan geen inspiratie hebt om iets te posten, heb je daar al op voorhand over nagedacht
Dat is ook heel leuk om het thuisfront tussendoor te laten weten waar je bent. Vorig jaar deden we Memphis en postten we de clip van "Graceland" van Paul Simon op Facebook. Dan weet iedereen weer waar je zit. Een weekje later reden we dan naar New Orleans en postten we "House of the rising sun" op Facebook en wistten de mensen thuis dat we naar New Orleans reden... Als je dan geen inspiratie hebt om iets te posten, heb je daar al op voorhand over nagedacht

Het is 01:00 in de nacht, donker...op weg naar het hotel...de tomtom verlicht de hele auto van binnen...voor de rest staart iedereen maar naar buiten of slaapt al...
en dan vanaf 0:40
[youtube]8sFlBJ1Jk3w[/youtube]
en dan vanaf 0:40
[youtube]8sFlBJ1Jk3w[/youtube]
- Q-BiC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Je mag toch een kopie of compilatie maken van je eigen aangekochte muziek, voor eigen gebruik? Ik zie dus niet in waarom de douane moeilijk zou doen als ze een cd in je koffer vinden ...Bizze schreef:ik ben me ook wat aan het bezig houden met de muziek voor onderweg, en je wilt toch niet te veel "gekopieerde" cd's meedoen. Wil geen last krijgen aan de douane. Hebben alle auto radio's van alamo een aux-ingang? Mp3 speler zou gemakkelijk zijn dan
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dit jaar zijn wij veroordeeld tot het horen van op dit moment mega populaire boyband One Direction uit Engeland! Dochterlief van 16 is er wel een beetje fan van(geen posters en plaatjes of zo, alleen de muziek) en op dit moment zijn ze on tour in de US, dus ook op de radio zullen we ze gaan horen. We nemen dus de CD mee(gekopieerd trouwens). Ik vind ze zelf ook leuk hoor! Manlief wat minder, maar zo zijn mannen
Demi neemt de Ipod mee, waar heel veel muziek op staat en we hebben een klein boxje mee om de muziek te horen uiteraard.
Maar vooral luisteren we naar de autoradio en op een station met lekkere popmuziek!

Demi neemt de Ipod mee, waar heel veel muziek op staat en we hebben een klein boxje mee om de muziek te horen uiteraard.
Maar vooral luisteren we naar de autoradio en op een station met lekkere popmuziek!
Ik vrees dat wij veroordeeld zullen zijn tot K3 en Megamindy

Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada
Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Je moet CD's met goude platen in je auto hebben liggen met o.a. Robbie Williams, Coldplay, Bryan Adams en de Beatles.
Heerlijke meezingen tijdens een mooie rit, top top top!
's Nachts rijden is echter een ander verhaal, dan luister ik liever naar ACDC of wat steverige muziek (hardstyle oid
).
Het enige nadeel van het laatste is dat je het gaspedaal soms wat te hard indrukt
Heerlijke meezingen tijdens een mooie rit, top top top!
's Nachts rijden is echter een ander verhaal, dan luister ik liever naar ACDC of wat steverige muziek (hardstyle oid

Het enige nadeel van het laatste is dat je het gaspedaal soms wat te hard indrukt

Keep dreaming, that certain day will come..
Ik wissel country music af met boeken op CD. Ik ga binnenkort weer een lange autreis maken, in m'n eentje, en gooi een stapel CDs in de auto, zoek regelmatig een country station (die zijn altijd en overal te vinden), en haal m'n boeken bij Cracker Barrel. Tennessee here I come!
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
-
- Amerika-ontdekker
Onze vorige reis bestond de playlist voornamelijk uit (hard)rock met voornamelijk Deftones, Rage against the Machine, Tool, the Gathering etc.
Daartussendoor lekker gelachen met de lokale radiostations, vooral in Nevada
Onze peuter is helaas nog niet te porren voor het stevigere werk, de enige cd die van meneer op mag is The Tallest Man on Earth (zweedse singer/songwriter maar het lijkt een rasechte amerikaanse countryman), zodra er iets anders opgaat in de auto komt vanaf de achterbank "Andre musiek!".
Gelukkig begint hij ook al wat warmer te lopen voor Incubus en Linkin Park, we hebben nog een paar maandjes ^^
Daartussendoor lekker gelachen met de lokale radiostations, vooral in Nevada

Onze peuter is helaas nog niet te porren voor het stevigere werk, de enige cd die van meneer op mag is The Tallest Man on Earth (zweedse singer/songwriter maar het lijkt een rasechte amerikaanse countryman), zodra er iets anders opgaat in de auto komt vanaf de achterbank "Andre musiek!".
Gelukkig begint hij ook al wat warmer te lopen voor Incubus en Linkin Park, we hebben nog een paar maandjes ^^
Een topper voor mij is when doves cry van prince.
Toen we in september smorgens bij opkomende zon naar LAX reden kwam dit op de radio. Ik vond het echt de perfecte afsluiter. Heb het altijd al een super nummer gevonden, maar als ik het nu hoor moet ik telkens terug denken aan die zalige vakantie en dat gevoel van vrijheid!
Toen we in september smorgens bij opkomende zon naar LAX reden kwam dit op de radio. Ik vond het echt de perfecte afsluiter. Heb het altijd al een super nummer gevonden, maar als ik het nu hoor moet ik telkens terug denken aan die zalige vakantie en dat gevoel van vrijheid!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht