Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstappen NYC

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
CountryWes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Overstappen NYC

Bericht door CountryWes »

Beste forumleden,

In juni vlieg ik naar St Maarten, en ik vlieg van brussel naar NYC en van NYC naar Miami, en van Miami naar St Maarten.
Nu ben ik 12:35 in NYC en vlieg om 5:40 naar Miami.

Kan ik dan in de tussentijd NYC in? Hoe zit het met bagage, kan ik die direct weer inchecken zodra ik geland ben?
In Miami heb ik ook 8 uur niks te doen tot de volgende vlucht. Kan ik dan ook Miami in?

Het is de eerste keer dat ik alleen vlieg dus ik wil volop voorbereid zijn.

Alvast dank voor alle input!
Robbielb
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Re: Overstappen NYC

Bericht door Robbielb »

Proei.. Wat een omweg om op St. Maarten te komen!

Maar ik ben bang dat je je tijd op de vliegvelden gaat doorbrengen. Je kunt niet "even" een uitstapje maken in NY of Miami volgens mij. Zeker niet omdat de VS niet je eindbestemming is.
Ik zou een goed boek kopen 8)
Life is what happens to you while you're busy making other plans...
2012 - 68 dagen roadtrip USA & Curacao mei t/m augustus
2013 - 16 dagen roadtrip noord oost USA september

http://www.robbiegoesamerica.nl
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Volgens mij moet topicstarter sowieso een ESTA aanvragen en daarmee heb je toch toestemming om de VS in te gaan zodra je door de US Immigrations en customs bent? Waardoor je dus ook de luchthaven af mag? Nou is 5 uur in New York best wel krap, je bent veel tijd kwijt aan het heen en weer reizen naar Manhattan plus dat je ruim van te voren aanwezig moet zijn voor je vlucht naar Miami. En ik neem aan dat die 8 uur in Miami tussen avond en ochtend is? Dan zou ik beter slaapgelegenheid zoeken nabij de luchthaven.
CountryWes
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door CountryWes »

Bedankt voor jullie reacties.
Ik kom aan in NYC om +- 12 uur in de middag en vlieg pas de volgende ochtend om 5:40 AM, dit is dus bijna een volle dag.
Ik zie het nu niet bepaald zitten om die tijd te voldoen met het bekijken van NYC achter een raam.

Ik heb de mogelijkheid om van amsterdam naar parijs en van parijs naar sint maarten te gaan. Maar ik ben zo'n Amerika-fanatic dat ik geen kans voorbij laat gaan om ook al is het een uur, in Amerika te zijn.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer