Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American Airlines en film kijken
American Airlines en film kijken
Heeft iemand van jullie ervaring met vluchten van Amercan Airlines.
Ik heb pas een vlucht geboekt om eind maart via chicago naar San Antoinio te vliegen en vraag me af of AA ook films in de economy sectie van het vliegtuig laat zien en of dit schermpjes in de stoelen zijn.
Alvast bedankt voor de info,
John
Ik heb pas een vlucht geboekt om eind maart via chicago naar San Antoinio te vliegen en vraag me af of AA ook films in de economy sectie van het vliegtuig laat zien en of dit schermpjes in de stoelen zijn.
Alvast bedankt voor de info,
John
De laatste keer dat wij met AA (via sn brussels) naar NY zijn gevlogen waren er geen aparte schermpjes.
Alleen een groot scherm in het midden, en enkele gewone schemen opzij.
Als je een overstap maakt : neem dan zeker je hoofdtelefoon mee, want bij een binnenlandse vlucht vragen ze 5 usd voor dat toestelletje.
Alleen een groot scherm in het midden, en enkele gewone schemen opzij.
Als je een overstap maakt : neem dan zeker je hoofdtelefoon mee, want bij een binnenlandse vlucht vragen ze 5 usd voor dat toestelletje.
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ook wij hebben afgelopen zomer met American Airlines gevlogen. Zij hadden voor ons het goedkoopste tarief. Was prima bevallen en inderdaad de headsetjes meegenomen.
Elly
Elly
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties