Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Onder de sterren slapen
-
- Amerika-expert
Re: Onder de sterren slapen
Over de slangen en spinnen, mensen beweren vaak dat slangen 's nachts niet actief zijn maar ik ben rond kerst in Texas toch echt midden in de nacht over een slangetje gestruikeld. Was maar een kleintje en het beestje glibberde zo snel mogelijk weg maar toch, in koude nachten kunnen slangen dus wel op stap gaan.
En Black Widows, niet te licht over denken. Ik ben door zo'n kreng gebeten en ben er heel ziek van geweest. Heeft minstens een maand geduurd voor ik m'n arm weer normaal kon gebruiken en nu heb ik nog steeds af en toe pijnlijke steken. Maar goed, heb geluk gehad want het had veel erger kunnen zijn.
Lol, maar toch geniet ik er regelmatig van om buiten naar de sterren te kijken. Vooral als we op de ranch zijn, middle of nowhere dus zooooooooooooooooveel sterren! En zelfs hier in de stad sta ik 's ochtends en 's avonds vaak omhoog te staren als ik met de hond buiten ben (maf beest is bang in het donker dus ik moet elke keer mee naar buiten).
En Black Widows, niet te licht over denken. Ik ben door zo'n kreng gebeten en ben er heel ziek van geweest. Heeft minstens een maand geduurd voor ik m'n arm weer normaal kon gebruiken en nu heb ik nog steeds af en toe pijnlijke steken. Maar goed, heb geluk gehad want het had veel erger kunnen zijn.
Lol, maar toch geniet ik er regelmatig van om buiten naar de sterren te kijken. Vooral als we op de ranch zijn, middle of nowhere dus zooooooooooooooooveel sterren! En zelfs hier in de stad sta ik 's ochtends en 's avonds vaak omhoog te staren als ik met de hond buiten ben (maf beest is bang in het donker dus ik moet elke keer mee naar buiten).
- Duikertje1990
- Amerika-ontdekker
Hmm oke, ik hou het wel op een Walmart tentje met gaasdak dan
Kan ook niet wachten tot ik uit Rotterdam wegkan en ergens kan wonen met veel sterren, liefst ergens in Amerika natuurlijk

Kan ook niet wachten tot ik uit Rotterdam wegkan en ergens kan wonen met veel sterren, liefst ergens in Amerika natuurlijk
4 aug - 6 sep 2010: CA, NV, UT, AZ, OR, WA (+ NJ, NY)
14 juni - 11 aug 2012: Florida naar Californië naar Hawaii naar Denver
-
- Amerika-ontdekker
Duikertje1990 schreef:Kamperen is leuk, maar zonder tent kamperen nog leuker. Vorig jaar heb ik bij Lake Havasu en in Monument Valley onder de sterrenhemel geslapen in een slaapzakje zonder tent. Nou is mijn vraag, weten jullie nog andere plekken waar dit bij uitstek goed kan? Dus uitzicht op de sterren, geen grote stad vlakbij, warm genoeg, enz
gr Martin
Is dit wettelijk toegestaan? Want hier in België was je dan al lang verjaagd

- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Vorig jaar, toen wij onze tent uitpakten in Page, bleek dat we een enorme tarantula hadden meegenomen uit Monument Valley. Ik weet niet eens of ze iets doen, maar zou niet graag wakker worden in mijn slaapzakje onder de sterretjes terwijl er zo'n beest over me heenkruipt. ik lig dus lekker in de tent en hou de ritsen altijd dicht! Sterren kijken doe ik 's avonds wel...
lyan schreef:Vorig jaar, toen wij onze tent uitpakten in Page, bleek dat we een enorme tarantula hadden meegenomen uit Monument Valley. Ik weet niet eens of ze iets doen, maar zou niet graag wakker worden in mijn slaapzakje onder de sterretjes terwijl er zo'n beest over me heenkruipt. ik lig dus lekker in de tent en hou de ritsen altijd dicht! Sterren kijken doe ik 's avonds wel...

Het is hier in Tennessee in de zomer vaak te warm voor een slaapzak, dus ik neem de tent. (of je kan een hangmat kopen met gaas erover)
rijocaer
- Duikertje1990
- Amerika-ontdekker
Op een camping? Ja, waarom niet?andymellieh schreef:
Is dit wettelijk toegestaan? Want hier in België was je dan al lang verjaagd
4 aug - 6 sep 2010: CA, NV, UT, AZ, OR, WA (+ NJ, NY)