Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Taos,New Mexico

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Queeni
Amerika-ontdekker

Taos,New Mexico

Bericht door Queeni »

Halloooo,
Ik ben weer terug helaas.... :( na 6 weken Oklahoma.Heb daar Oklahoma City Memorial bezocht wat erg indrukwekkend was en nog meedere plaatsten in Oklahoma.Ik ben in Eureka Springs in Arkansas geweest,Amarillo in Texas maar de mooiste plek vond ik toch Taos in New Mexico.
Is er nog iemand anders daar geweest?
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Heb je in Taos ontbeten bij Michael's Kitchen? Mensen staan er in de rij voor. Taos is ook een van mijn favoriete plaatsjes, en kom er een paar keer per jaar.
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

Hi Joke,
Nee helaas hebben we dat over het hoofd gezien dan.We hebben wel gedineerd bij de Appletree,dat was echt een goed restaurant.Ik vond het sowieso een waanzinnige leuke plaats,zelfs mooier dan Santa Fe.We logeerden in de Old Taos Guesthouse,een oude hacienda en dat was echt een ervaring op zich.
Bedankt voor je reactie trouwens.
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Hoi Queeni,

Fijn dat je er weer bent, ook al betekent dat het einde van je vakantie. Goed te horen dat je het naar je zin hebt gehad. 8)

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

Hi redneck,
Bedankt voor je reactie,ja het was weer eens een schitterende vakantie .Ik kijk al uit naar de volgende!Maar even iets anders,weet jij misschien als ik in december weer ga of ik buiten mijn nieuw paspoort nog andere gegevens bij mij moet hebben.Ik heb iets gehoord van or september moet je vingerafdrukken gegeven hebben of zoiets??Moet je dan naar de ambassade gaan of hoe gaat dat?Het zal wel ergens op deze site staan,maar ik heb nog niet alles kunnen lezen.
Bedankt alvast
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Queeni schreef:Hi redneck,
Bedankt voor je reactie,ja het was weer eens een schitterende vakantie .Ik kijk al uit naar de volgende!Maar even iets anders,weet jij misschien als ik in december weer ga of ik buiten mijn nieuw paspoort nog andere gegevens bij mij moet hebben.Ik heb iets gehoord van or september moet je vingerafdrukken gegeven hebben of zoiets??Moet je dan naar de ambassade gaan of hoe gaat dat?Het zal wel ergens op deze site staan,maar ik heb nog niet alles kunnen lezen.
Bedankt alvast
Queeni, ik heb de topic die Dennis daarover gepost heeft even voor je opgezocht. Daarin vindt je de antwoorden op al je vragen.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... t=paspoort

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Queeni
Amerika-ontdekker

Bericht door Queeni »

hey bedankt redneck,ik ga het meteen uitpluizen!!!
Redneck
Amerikakenner

Bericht door Redneck »

Graag gedaan en suc6!

gr. Redneck
Georgia on My Mind
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer