Halloooo,
Ik ben weer terug helaas.... na 6 weken Oklahoma.Heb daar Oklahoma City Memorial bezocht wat erg indrukwekkend was en nog meedere plaatsten in Oklahoma.Ik ben in Eureka Springs in Arkansas geweest,Amarillo in Texas maar de mooiste plek vond ik toch Taos in New Mexico.
Is er nog iemand anders daar geweest?
Heb je in Taos ontbeten bij Michael's Kitchen? Mensen staan er in de rij voor. Taos is ook een van mijn favoriete plaatsjes, en kom er een paar keer per jaar.
Hi Joke,
Nee helaas hebben we dat over het hoofd gezien dan.We hebben wel gedineerd bij de Appletree,dat was echt een goed restaurant.Ik vond het sowieso een waanzinnige leuke plaats,zelfs mooier dan Santa Fe.We logeerden in de Old Taos Guesthouse,een oude hacienda en dat was echt een ervaring op zich.
Bedankt voor je reactie trouwens.
Hi redneck,
Bedankt voor je reactie,ja het was weer eens een schitterende vakantie .Ik kijk al uit naar de volgende!Maar even iets anders,weet jij misschien als ik in december weer ga of ik buiten mijn nieuw paspoort nog andere gegevens bij mij moet hebben.Ik heb iets gehoord van or september moet je vingerafdrukken gegeven hebben of zoiets??Moet je dan naar de ambassade gaan of hoe gaat dat?Het zal wel ergens op deze site staan,maar ik heb nog niet alles kunnen lezen.
Bedankt alvast
Queeni schreef:Hi redneck,
Bedankt voor je reactie,ja het was weer eens een schitterende vakantie .Ik kijk al uit naar de volgende!Maar even iets anders,weet jij misschien als ik in december weer ga of ik buiten mijn nieuw paspoort nog andere gegevens bij mij moet hebben.Ik heb iets gehoord van or september moet je vingerafdrukken gegeven hebben of zoiets??Moet je dan naar de ambassade gaan of hoe gaat dat?Het zal wel ergens op deze site staan,maar ik heb nog niet alles kunnen lezen.
Bedankt alvast
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.