Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Furnished apartments omgeving Philadelphia

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
eyevisions
Amerika-ontdekker

Furnished apartments omgeving Philadelphia

Bericht door eyevisions »

Beste Mensen,

Weten Julie misschien ook leuke adressen voor een furnished apartment in omgeving Philadelphia?

Ik heb al een aantal aanbieders vandaag gemaild, sowieso even afwachten wat daaruit komt. Het hoeft niet perse in Philadelphia te zijn, want het belangrijkste is dat ik makkelijk heen en weer kan reizen naar new york city. Ik wil minimaal 3+ maanden verblijven.

Henk
Hockey
Amerika-expert

Re: Furnished apartments omgeving Philadelphia

Bericht door Hockey »

Minimaal 3+ maanden verblijven. Betekent dit dat het visa technisch al geregeld is, je verblijf aldaar?
eyevisions
Amerika-ontdekker

Nee visum is nog niet geregeld. Ben eerst alle goede informatie aan het verzamelen voordat ik daadwerkelijk ga boeken en een visum ga aanvragen. Wil pas ergens in Mei gaan dus ik heb nog even de tijd. Ik verwacht verder geen problemen met een Visum aanvraag, mijn verblijf zal ook sowieso minder zijn dan 6 maanden.

Ik ben vooral richting Philadelphia aan het zoeken omdat in City new york alles vrij prijzig is en hopelijk zo even buiten new york wellicht iets goedkopere kan vinden. Maximaal 2 uren te moeten reizen vind ik niet erg.
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Kijk eens in Jersey. Op minder dan een uur rijden zijn er erg veel steden die een treinverbinding hebben met Manhattan. Ook moet je ogen niet sluiten voor ten noorden van New York. Na een half uur rijden heb je al een hele mooie natuur in de staat NY.

Succes met zoeken.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Al eens gedacht aan AIRBNB (www.airbnb.com); complete appartamenten zijn mogelijk, ook voor langere tijd.

Hoe langer je blijft, hoe goedloper het zou moeten kunnen; maak daar gebruik van.
eyevisions
Amerika-ontdekker

DVDGuy schreef:Al eens gedacht aan AIRBNB (http://www.airbnb.com)
Mooie site, veel keuze thanks!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

eyevisions schreef:Ik ben vooral richting Philadelphia aan het zoeken omdat in City new york alles vrij prijzig is en hopelijk zo even buiten new york wellicht iets goedkopere kan vinden. Maximaal 2 uren te moeten reizen vind ik niet erg.
En als je je reiskosten naar NY optelt bij je verblijf in Philadelphia, hoe ziet het er dan uit? (maar ik neem aan dat je niet de helft van de tijd naar NY zal commuten?)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
eyevisions
Amerika-ontdekker

Ja dat is nog even zien. Misschien dat ik toch dichterbij new york ga zoeken, vooral omdat ik deze website nu ken: http://www.airbnb.com

Qua kosten met reizen heb ik mij nog niet in verdiept eigenlijk.
PDX
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door PDX »

Ik zou ook eens kijken op http://www.homeaway.nl en http://www.flipkey.com, beide sites zijn betrouwbaar en hebben echt een enorm aanbod van apartmenten.
1997 CA, NV, AZ, UT 1998 NY, 2000 NY, NJ, 2001 NJ, NY, 2007 WA, OR, CA, 2008 WA, OR, CA, NV, AZ, UT, 2009 WA, OR, 2010 NY, NJ, PA, MD, DE 2010 MT, CO, WY, ID, UT, AZ, NM, SD, NE, 2011 WA, OR, CA, NV.

2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

Wat ga je in je 3+ maar 6- maanden doen in New York? Meeste toeristen kiezen toch voor een rondreis dus ik vroeg me af waarom je zo lang op 1 plaats wilt blijven?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer