Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Furnished apartments omgeving Philadelphia
-
eyevisions
- Amerika-ontdekker
Furnished apartments omgeving Philadelphia
Beste Mensen,
Weten Julie misschien ook leuke adressen voor een furnished apartment in omgeving Philadelphia?
Ik heb al een aantal aanbieders vandaag gemaild, sowieso even afwachten wat daaruit komt. Het hoeft niet perse in Philadelphia te zijn, want het belangrijkste is dat ik makkelijk heen en weer kan reizen naar new york city. Ik wil minimaal 3+ maanden verblijven.
Henk
Weten Julie misschien ook leuke adressen voor een furnished apartment in omgeving Philadelphia?
Ik heb al een aantal aanbieders vandaag gemaild, sowieso even afwachten wat daaruit komt. Het hoeft niet perse in Philadelphia te zijn, want het belangrijkste is dat ik makkelijk heen en weer kan reizen naar new york city. Ik wil minimaal 3+ maanden verblijven.
Henk
Re: Furnished apartments omgeving Philadelphia
Minimaal 3+ maanden verblijven. Betekent dit dat het visa technisch al geregeld is, je verblijf aldaar?
-
eyevisions
- Amerika-ontdekker
Nee visum is nog niet geregeld. Ben eerst alle goede informatie aan het verzamelen voordat ik daadwerkelijk ga boeken en een visum ga aanvragen. Wil pas ergens in Mei gaan dus ik heb nog even de tijd. Ik verwacht verder geen problemen met een Visum aanvraag, mijn verblijf zal ook sowieso minder zijn dan 6 maanden.
Ik ben vooral richting Philadelphia aan het zoeken omdat in City new york alles vrij prijzig is en hopelijk zo even buiten new york wellicht iets goedkopere kan vinden. Maximaal 2 uren te moeten reizen vind ik niet erg.
Ik ben vooral richting Philadelphia aan het zoeken omdat in City new york alles vrij prijzig is en hopelijk zo even buiten new york wellicht iets goedkopere kan vinden. Maximaal 2 uren te moeten reizen vind ik niet erg.
Kijk eens in Jersey. Op minder dan een uur rijden zijn er erg veel steden die een treinverbinding hebben met Manhattan. Ook moet je ogen niet sluiten voor ten noorden van New York. Na een half uur rijden heb je al een hele mooie natuur in de staat NY.
Succes met zoeken.
Succes met zoeken.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Al eens gedacht aan AIRBNB (www.airbnb.com); complete appartamenten zijn mogelijk, ook voor langere tijd.
Hoe langer je blijft, hoe goedloper het zou moeten kunnen; maak daar gebruik van.
Hoe langer je blijft, hoe goedloper het zou moeten kunnen; maak daar gebruik van.
-
eyevisions
- Amerika-ontdekker
Mooie site, veel keuze thanks!DVDGuy schreef:Al eens gedacht aan AIRBNB (http://www.airbnb.com)
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
En als je je reiskosten naar NY optelt bij je verblijf in Philadelphia, hoe ziet het er dan uit? (maar ik neem aan dat je niet de helft van de tijd naar NY zal commuten?)eyevisions schreef:Ik ben vooral richting Philadelphia aan het zoeken omdat in City new york alles vrij prijzig is en hopelijk zo even buiten new york wellicht iets goedkopere kan vinden. Maximaal 2 uren te moeten reizen vind ik niet erg.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
eyevisions
- Amerika-ontdekker
Ja dat is nog even zien. Misschien dat ik toch dichterbij new york ga zoeken, vooral omdat ik deze website nu ken: http://www.airbnb.com
Qua kosten met reizen heb ik mij nog niet in verdiept eigenlijk.
Qua kosten met reizen heb ik mij nog niet in verdiept eigenlijk.
- PDX
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zou ook eens kijken op http://www.homeaway.nl en http://www.flipkey.com, beide sites zijn betrouwbaar en hebben echt een enorm aanbod van apartmenten.
1997 CA, NV, AZ, UT 1998 NY, 2000 NY, NJ, 2001 NJ, NY, 2007 WA, OR, CA, 2008 WA, OR, CA, NV, AZ, UT, 2009 WA, OR, 2010 NY, NJ, PA, MD, DE 2010 MT, CO, WY, ID, UT, AZ, NM, SD, NE, 2011 WA, OR, CA, NV.
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
2012 CO, WY, MT, AB, BC, WA
-
LittlePhoenix
- Amerika-expert
Wat ga je in je 3+ maar 6- maanden doen in New York? Meeste toeristen kiezen toch voor een rondreis dus ik vroeg me af waarom je zo lang op 1 plaats wilt blijven?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2570 Weergaves
-
Laatste bericht door Laredo
-
- 5 Reacties