hier krijg je niet echt een eenduidig antwoord op denk ik,Waar kan je het meeste zien van deze 3 plekken volgens jullie
mijn top 3:
1. Las Vegas (en omgeving)
2. San Francisco
3. Los Angeles
hier krijg je niet echt een eenduidig antwoord op denk ik,Waar kan je het meeste zien van deze 3 plekken volgens jullie
En omgeving is een goeie. Vraag voor Kimm91 is wat je dan precies wil zien. In de buurt van LV is de Hoover Dam. Wil je ook dingen in de omgeving zien, en bijvoorbeeld nationale parken, dan zal de rangorde anders zijn dan als je enkel de stad wil zien.Bushmaster schreef:1. Las Vegas (en omgeving)
Ik vond in het zuidwesten Monument Valley het meest aanspreken. Verder Bryce en Yosemite.Kimm91 schreef:Ik zou graag ook wel 1 of 2 natuur parken willen zien. Welke raden jullie aan?
Maart is een prima tijd voor het soort reis dat jij gaat maken denk ik, maar ik had het over Yosemite. Veel wandelpaden zullen niet begaanbaar zijn, en een aantal wegen is nog afgesloten, dus je kunt er minder dan wanneer je er in de zomer bent. Zie ook www.nps.gov/yose (en zoek eens de Yosemite Guide op van afgelopen voorjaar) en www.yosemitefun.com voor een overzicht per maand (the best time to visit Yosemite).Kimm91 schreef:Is maart geen juiste tijd?