Hoi,
om een lang verhaal kort te maken, de personen in de groep die Florida al gezien hadden gaan niet meer mee, dus zou Florida ook een optie zijn (en tot eind april volgens vele sites nog aan te raden)
Maar we willen wel ook een stuk van Texas zien, en aangezien New Orleans er tussen ligt zouden we dit ook willen bezoeken.
Paar vragen:
- Iemand die ooit een soortgelijke route heeft gemaakt?
- Aanraders op vlak van steden / fantastische locaties om helemaal 'zenn' te worden / must do's
- terugrijden of dropp off voor auto betalen?
- spring break feestjes nog dan? (periode eerste 3 weken april) waar best?
Verder stel ik me de vraag of we er uberhaupt goed aan doen om hier naartoe te trekken, of dat we het ons gaan beklagen (kunnen jullie natuurlijk niet in mijn plaats omschrijven) en beter wachten tot in sep/okt en dan een 'ander' rondje in het Westen gaan maken. (nu zal het nog te koud zijn in april)
Maar om te schetsen wat ik hiermee bedoel (en sommigen weten dit misschien al van me

)
Ik heb 2 jaar geleden een fantastische trip gemaakt naar het Westen van de states (zie roadmovie
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=25669) en het gevoel algemeen dat we daar hebben gekregen was NIET NORMAAL.
We hadden de perfecte mix van HERKENBARE steden, PRACHTIGE natuur, VERTIER in vegas / boot gehuurd in Lake Powell, etc etc etc
Vorig jaar na lang zoeken en HEEL veel lezen uiteindelijk naar de Oost Kust gereden en ook een soort 'klassiek' rondje gedaan, waar ik dankzij zit forum en heel veel informatie die voorhanden lag toch nog een toffe trip gedaan heb. Maar opnieuw dankzij veel HERKENBARE gegevens (NY, Boston, Washington, etc), veel NATUUR (Niagara, White Mountains, GSM, ....)
En ik begin me nu dus vragen te stellen of zoiets uberhaupt mogelijk is op het stuk texas tot aan Florida (want florida zelf zal wel super zijn, velen van ons zijn pretparkfan, en Miama is dan opnieuw zeer herkenbaar)
Hopelijk kan iemand mij van het tegendeel overtuigen.
Sorry indien dit te moeilijk is of niet duidelijk , dan leg ik graag nader toe
DANKJEWEL!