Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

muziek cd's meenemen naar de USA

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Doerak
Amerika-ontdekker

muziek cd's meenemen naar de USA

Bericht door Doerak »

Om lekker relaxed te touren door California willen we graag leuke cd's meenemen. Weten jullie of ze erop letten, en moeilijk doen als je gebrande cd's meeneent, want ik ben van vrienden allemaal leuke mp3 cd's aan het branden, maar bedacht me in ene dat me dit wel eens heel duur kan komen te staan.

Graag jullie ervaringen
Groetjes Antoinette

Nog 7 dagen en we gaan!!!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoi Antoinette,

ik neem ook elk jaar enkele eigen gebrande cd's mee. Zowel muziek cd's als MP3 cd's. Er is nog nooit naar gevraagd.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken zolang het bij enkele cd's blijft.

Fijne vakantie! :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Er is trouwens geen enkele wet (ook niet in de USA) die verbiedt om kopie te maken van je cd's.
In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen moets hebben kan je altijd stellen dat je de originele niet wou meenemen omdat je die niet wou beschadigen.
fcolos
Amerikakenner

Bericht door fcolos »

Ik heb ook nog nooit vragen gehad, en als ze wel zouden vragen, zou ik net als Donanld Duck hierboven, vertellen dat het kopieen van mijn eigen originelen zijn. Zolang je geen doos met 500 kopieen van dezelfde cd bij je hebt, zit het allemaal wel goed :D
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

fcolos schreef:Ik heb ook nog nooit vragen gehad, en als ze wel zouden vragen, zou ik net als Donanld Duck hierboven,
:hilarious:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer