Om lekker relaxed te touren door California willen we graag leuke cd's meenemen. Weten jullie of ze erop letten, en moeilijk doen als je gebrande cd's meeneent, want ik ben van vrienden allemaal leuke mp3 cd's aan het branden, maar bedacht me in ene dat me dit wel eens heel duur kan komen te staan.
Er is trouwens geen enkele wet (ook niet in de USA) die verbiedt om kopie te maken van je cd's.
In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen moets hebben kan je altijd stellen dat je de originele niet wou meenemen omdat je die niet wou beschadigen.
Ik heb ook nog nooit vragen gehad, en als ze wel zouden vragen, zou ik net als Donanld Duck hierboven, vertellen dat het kopieen van mijn eigen originelen zijn. Zolang je geen doos met 500 kopieen van dezelfde cd bij je hebt, zit het allemaal wel goed
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.