Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Brandstoftoelage
Brandstoftoelage
Wij hebben eind vorig jaar een vlucht geboekt naar Los Angeles voor Juni dit jaar. Wij hebben toen een koopje gedaan, maar op het reisbureau vertelden ze ons toen dat het mogelijk was dat we op de vertrekdatum misschien nog een brandstoftoelage moeten betalen, afhankelijk van de brandstofprijs op dat moment.
Heeft er iemand dit al voor gehad en zo ja, hoeveel heb je toen bij moeten betalen. Wat zijn jullie bevindingen?
Heeft er iemand dit al voor gehad en zo ja, hoeveel heb je toen bij moeten betalen. Wat zijn jullie bevindingen?
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Dit probleem doet zich bijna overal voor je kan dit ondervangen door gelijk je ticket helemaal te betalen.
Wij hebben dit in oktober al gedaan en daardoor sparen wij € 30,00 p/p want dat waren de tickets duurder geworden volgens de rekening die we in april nog moesten voldoen.
Als je ticket dus al volledig betaald en uitgeprint is kunnen ze je geen extra toeslag meer opleggen.
Rob
Wij hebben dit in oktober al gedaan en daardoor sparen wij € 30,00 p/p want dat waren de tickets duurder geworden volgens de rekening die we in april nog moesten voldoen.
Als je ticket dus al volledig betaald en uitgeprint is kunnen ze je geen extra toeslag meer opleggen.
Rob
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Geld dat ook voor "echte" tickets dan ?
Ik heb de tickets in maart al helemaal betaald (ze zijn voor aug) en heb hier een bevestiging van. De tickets zelf heb ik nog niet, daar krijg ik 2 weken voor vertrek nog bericht van.
Kan het zijn dat ik toch nog moet gaan bijbetalen ??
Zou zonde zijn....kan ik minder shoppen
Ik heb de tickets in maart al helemaal betaald (ze zijn voor aug) en heb hier een bevestiging van. De tickets zelf heb ik nog niet, daar krijg ik 2 weken voor vertrek nog bericht van.
Kan het zijn dat ik toch nog moet gaan bijbetalen ??
Zou zonde zijn....kan ik minder shoppen