Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
guinevere
Amerika-expert

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door guinevere »

Ik heb net deze Groupon gekocht: 2 uur paddle board huur bij Gunpowder Falls State Park in MD. Ik heb er nu al zin in! 8)
Afbeelding
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

ik weet niet of het er echt bij hoort. Maar in de blokker zijn voor de moment van die kleine reishanddoekjes in reclame 2€ per stuk (80x40cm)
Afbeelding
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

Aanbieding via groupon: Grand Canyan tour & show ticket. $ 115ipv $ 242, (ik weet niet hoe ik dit moet copieeren zoals guinevere
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ingrid1958 schreef:Aanbieding via groupon: Grand Canyan tour & show ticket. $ 115ipv $ 242, (ik weet niet hoe ik dit moet copieeren zoals guinevere
je kunt gewoon de URL kopieren en tussen zetten (met het URL- balkje in het schrijfvak).

Overigens bij veel supermarkten krijg je ook korting als je zegt dat je gene kaart hebt omdat je op doorreis bent en uit Europa komt. Dan gebruiken ze hun iegen kaart even (zoals ze ook bij AH wel eens doen).
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Meggy
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door Meggy »

Vandaag een leuke Groupon voor LA: een 'all loops tour' van CitySights van $59 voor $29 p.p. Had hem al bijna gekocht, maar hij is geldig tot 4 september, dus voor ons net iets te vroeg afgelopen. Maar misschien leuk voor mensen die binnenkort gaan!
2008 rondje Florida 2011 rondje Zuidwest 2013 roadtrip Chicago - San Francisco
2014 NY 2015 NY & rondje Las Vegas 2016 roadtrip Washington - Miami & trip New York 2017 New York & Colorado 2019 NY & NW

TheStates.nl
Paka
Amerika-newbie

Bericht door Paka »

wij hebben ook eens geprobeerd een kortingpas te krijgen bij de toys are us, wij moesten toen een adres opgeven waar we woonden in amerika, hoe los je dit op? het hoteladres werd niet geaccepteerd.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Waar vroeg je de kaart aan ?
Op internet of in de store ?
Op internet heeft het zin als je de kaart vlak voor je vakantie aanvraagt op het adres van je hotel. Tegen de tijd dat hij aankomt km jij ook net aan.
Moet je niet in het adres zetten dat het om een hotel gaat (al zal dat niet zo heel veel uitmaken. Computers zien geen verschil).

Als je de kaart in de winkel aanvraagt moet je gewoon met een stalen gezicht het adres van het hotel geven (ook zonder dat je zegt dat het om een hotel gaat).
Als je eerst een kwartier overlegt of het adres van het hotel ook goed is kun je pech hebben.
Heeft misschien ook wel een beetje te maken met wie je van doen hebt. Over het algemeen zijn ze bij klantenservices niet zo heel moeilijk. Behalve als ze een keer hun dag niet hebben :)

Aanvragen heeft ook alleen zin als je de kaart meteen mee krijgt.
Als je een formuliertje moet invullen en de kaart "thuis" gestuurd krijgt ben je allang weer weg uit het hotel als hij aankomt.
roylansink
Amerika-ontdekker

Bericht door roylansink »

Zojuist een tour over een vliegdekschip gekocht bij Groupon. http://www.groupon.com/san-francisco/deals/uss-hornet
Van $30 voor $15 voor 2 personen in San Francisco.

Benieuwd wat m'n vriendin er van gaat vinden :lol:
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

Ik wou graag een rondleiding boeken in san francisco, maar het lukt me maar niet, ik kan dus niet aanduiden dat ik niet in de staten woon, wat doe ik toch fout?

iemand die me vlug kan helpen, want vind de aanbieding best leuk en ik heb nog iets meer dan 12 uur
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

NC als staat kiezen. Lijkt nog 't meest op NL :wink:
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Gewoon je adres invoeren en Amerika laten staan dan kun je als het goed is met je CC gewoon betalen. Zo is het mij in ieder geval gelukt.
roylansink
Amerika-ontdekker

Bericht door roylansink »

dafkapin,

Ik ben niet meer optijd voor mijn reactie, maar voor de volgende keer: Ik heb de tip van Jasmino gebruikt. Werkte prima.
Jasmino schreef:Zo doe ik dat ook. Bij adres geef ik al mijn gegevens op (incl. juiste postcode en woonplaats), en bij staat en postcode geef ik een combinatie die werkt (ik gebruik meestal Delaware met pc 12345). Gaat tot nu toe gewoon goed. Welke bank heb jij? Bij mij ging de rabo dwars liggen. Door de manier waarop Groupon incasseert van de CC, geeft het systeem een automatische blokkade.
Bij adres: Straat, huisnummer, postcode, land
Bij state: Delaware
Bij zipcode: 12345

Succes!
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

ja, heb deze topic nog eens goed gelezen en ik ben verhuisd naar California, 90201

hopelijk doet de bank niet ambetant
dapluiz
Amerika-newbie

Bericht door dapluiz »

Zow, in september naar o.a. Las vegas, New York, Los Angeles en San Francisco en voor alle steden even bij Groupon ingeschreven :)
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

50% korting bij Blazing Saddles in San Francisco! http://www.groupon.com/san-francisco/de ... s-san-fran
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

jammer dat ik een reisgenoot heb die niet kan fietsen

nu, ik zou waarschijnlijk zelf de bergen niet opraken in san francisco
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Heb even met Blazing Saddles gebeld, je krijgt voor $ 36 een tegoedbon voor $ 72. Daarbinnen kan je alle soorten fietsen nemen. Als het buiten de $72 valt betaal je de rest bij. Met één bon kan je dus ook met een beetje bijbetaling een elektrische fiets nemen: http://www.blazingsaddles.com/store/pro ... ,7&pid=100
Erwinh
Amerikafan

Bericht door Erwinh »

t1m schreef:50% korting bij Blazing Saddles in San Francisco! http://www.groupon.com/san-francisco/de ... s-san-fran
Top, dank voor de tip. Ik heb ook maar een bonnetje gekocht :thumbup:
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Hoe zit dat nou precies met de 1 pp regels? Wij zijn met vijf, kan ik dan twee bonnen kopen (mijn vrouw is mijn beste vriend) en dan nog 1 losse fiets ter plekke of doen ze dan moeilijk?
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
t1m
Amerikakenner

Bericht door t1m »

Ze vroegen mij zelfs of ik één of twee bonnen had en de persoon rekende uit dat ik dan met twee bonnen $ 144 tegoed had. Lijkt me dat ze daar niet echt moeilijk over doen. Je zou zelfs kunnen overwegen drie bonnen te kopen (een via een ander account), dan kan de 5e persoon nog een ultra-luxe fiets (elektrische?) nemen voor hetzelfde bedrag als een normale fiets. Creer je dat andere account weer via je eigen referral link krijg je ook nog eens $ 10,- korting op je volgende Groupon order ;-).
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer