Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
tosca
Amerika-expert

Re: Kortingsbonnen, Groupon en andere acties

Bericht door tosca »

Ik heb nog even gekeken. Bij "Province" heb ik United Kingdom en dan werkt het bij mij!

Succes!

Edit: Ik ging nu zelf de Groupon van Phillye kopen ineens waren m'n adres gegevens weg en toen werkte dat ineens niet meer (Zipcode invalid). Nu heb ik Staat California gedaan en dan gewoon een zipcode verzonnen (5 cijfers).
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Het is mij nu ook gelukt, met UK werkte het niet maar wel met de staat Californie en de overbekende postcode daarvan!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Wat goed! Ik hoopte dat je het nog zou lezen voor 9 uur!

PS. We wonen op dezelfde postcode nu ;)
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik heb gisteren gewacht tot Peter thuis was en het gelijk nog even geprobeerd met zijn kaart, binnen 5 minuten had ik het uitgevogeld.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
dimple
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door dimple »

http://www.flextrip.com/

Hier even je stad en datum invullen en de kortingsbonnen binnen halen (of was hij al genoemd?? :oops: )
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Tijdelijke korting voor Accomplice, New York en LA:
http://tinyurl.com/3u2k3z6
Is wel grappig om te doen
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

Klopt het dat Groupon op een zeker moment ophoudt mails te sturen bv als je lang niets hebt aangeschaft? Ik krijg nl niks meer :roll:
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Ik nu bijna wekelijks wat via hen aan en krijg ook geen mail meer.
Geen probleem want via deze pagina heb je alle steden bij elkaar en kun je ook vinden wat ze hebben.

Krijg trouwens wel nog elke dag de Nederlandse Groupons (en daar schaf ik bijna ooit wat aan).

BTW : als ik iemand blij kan maken met een avond bowlen voor 4 met drinken en pizza in de buurt van Nashville, moet je het maar even laten weten.
Omdat ik iedere keer dat soort dingen aanschaf en de plannen dan veranderen heb je wel eens wat te veel :shock: .
yvonne van den berg
Amerika-ontdekker

Bericht door yvonne van den berg »

Misschien iets heel anders maar toch voor de kampeerders onder ons 50% korting op heel veel campings .
Aanmelden via de website http://www.passport-america.com/ of https://www.campclubusa.com/join/join_now.cfm

Oke je moet je eerst lid maken wat bij passport-america 44 $ en bij campclubusa 49 $ per jaar kost maar na gebruik van 2 campings heb je dat al terugverdient. De meeste camper verhuur-bedrijven geven camping gidsen mee van KOA-campings waar je dan 10% korting krijgt maar deze campings zijn over het algeheel behoorlijk aan de prijs.De campings vermeld in deze gidsen ( die je krijgt thuis gestuurd in Nederland) zijn mooie campings (ook behoorlijk aan de prijs ) maar dan met 50% korting.....
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Vandaag weer een leuk voor Chicago, een fietstocht: http://www.groupon.com/chicago/
yvonne van den berg
Amerika-ontdekker

Bericht door yvonne van den berg »

Bij autoverhuurder Thrifty http://www.thrifty.com/ kun je lid worden van de Blue Chip Express Rental Program. Wat al meteen voordeel oplevert omdat je gratis huurdagen krijgt.

Wij huren regelmatig bij deze maatschappij omdat ze ver onder de prijzen liggen van andere gerenommeerde bedrijven.
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Ik heb me aangemeld bij groupon en krijg nu dagelijks 3 mails van hen. Er zitten zeker leuke dingen tussen.
Toch snap ik niet helemaal hoe het werkt. Klopt het dat je die aanbieding moet kopen? En dan afhankelijk van hoeveel mensen het kopen, wordt de korting bepaald? Je moet je creditcard nummer opgeven, maar dan wordt dit pas later dus afgeschreven?
Soms wordt er ook korting bij restaurants gegeven, in percentages, dus dan is nog niet bekend hoeveel je daar gaat besteden.
En hoe zit het als je iets koopt, maar er toch niet aan toe komt tijdens de vakantie.
Hoop dat iemand mij dit kan uitleggen.
Yvonne
Evelien.
Amerikakenner

Bericht door Evelien. »

klopt het dat haalmeeruitjecard enkel voor nederland gaat ?
Afbeelding
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Je koopt een aanbieding, dit kan bijvoorbeeld een boottochtje zijn voor 15 dollar. Bij de aanbiedingen van restaurants is het vaak zo dat je bijvoorbeeld 20 dollar betaalt, maar dan voor 40 dollar kunt eten.

Op die manier wordt het kortingspercentage berekend.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

groupon in nederland is ook enorm aan het groeien al meer dan 100 medewerkers,ik heb er tochal eens leuke etentjes e.d. voor een prikje mee kunnen doen.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

jvandijk65 schreef:Ik heb me aangemeld bij groupon en krijg nu dagelijks 3 mails van hen. Er zitten zeker leuke dingen tussen.
Toch snap ik niet helemaal hoe het werkt. .....
Hoop dat iemand mij dit kan uitleggen.
Yvonne
Hoi Yvonne,

De aanbieding van Groupon staat vast. Alleen is het zo dat een aanbieder wel eens aangeeft dat hij een bepaald minumum aantal wil verkopen voordat de deal door gaat.
In dat geval kun je dus aangeven mee te willen doen, en als het minimum aantal is gehaald gaat de deal door.
Als het minimum niet wordt gehaald gaat de deal niet door en kost het je ook niks.
In de meeste gevallen ligt er gewoon een aanbieding zonder minimum aantal.
Het is niet zo dat hoe meer er wordt verkocht, hoe meer korting je krijgt of zo.

Verder is de koop gedaan als je de groupon besteld (even uitgaande dat het minimum is gehaald). Er wordt ook direct afgerekend. Als je er later achter komt dat je hem toch niet kan gebruiken zou je kunnen proberen om hem door te verkopen of je kunt hem weggeven.
Er staat wel een naam op de Groupon, maar er wordt niet gecontoleerd of die persoon hem ook echt inlevert.

Op de site van Groupon kun je inloggen en daar vind je je kortingsbonnen (Groupons) onder "Mijn Groupons". Je kunt ze uitprinten als pdf (of als pdf naar iemand mailen als je 'm weg wilt geven).

Gr.
Marcel
jvandijk65
Amerikafan

Bericht door jvandijk65 »

Marcel, dank je wel voor de info.
Is een stuk duidelijker zo.
Yvonne
Fiesta68
Amerikakenner
Partner van: KingKong65
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door Fiesta68 »

Hallo'kes

Klein vraagje, via premiumoutlets (vip-member) kan je tickets bestellen voor Universal Studios Hollywood aan een prijs van 64 dollar voor 3 dagen. Als ik rechtstreeks naar de website ga, zie ik een prijs van 74 dollar voor 2 dagen.
Klopt dit wel? Is het te vertrouwen? Ik vind het prijsverschil toch wel tamelijk veel. :crazy:

Wij zouden gaan voor een gewoon ticket omdat wij niet echt gaan voor de wilde attracties (zwakke rug/nek).
Weten jullie welke attracties best niet te doen?
The Simpsons Ride,
Revenge of The Mummy - The Ride,
Jurrasic Parc - The Ride
...
Zijn er nog of vallen bovenstaande attracties mee?
Grtn
Fiesta68
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Dat is gewoon betrouwbaar maak je geen zorgen. Voor je andere vraag kun je misschien beter een topic openen.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Universal heeft een Riders Guide opgesteld waarin precies staat aangegeven met symbooltjes wanneer je beter niet van een attractie gebruik kunt maken.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer