Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Eerste reis... Spannend!
Eerste reis... Spannend!
Beste mensen,
Voor de eerste keer in mijn leven ga ik eindelijk mijn droomreis kunnen maken naar de VS. Nu heb ik nog veeeel twijfels, en ik hoop hier een antwoord te kunnen vinden.
Ik zou met onze vriendin een week naar de VS gaan, maar we twijfelen over onze bestemmingen. Ik zou graag NY of Miami zien, maar mijn vriendin heeft dat al bezocht dus dacht ik misschien om naar Washington te gaan.
Nu is mijn vraag of Washington de moeite is om te gaan en is het daar duur(want ons budget is niet supergroot) ? Ik zou graag zoveel mogelijk kunnen zien want ik ben niet iemand die hele dagen in een hotel kan blijven.
Natuurlijk zijn NY of Miami ook opties, of zijn er nog andere streken dat jullie me zeker kunnen aanraden? Ik hou ook wel van natuurwandelingen of activeitreizen.
Alvast Bedankt,
Mvg Kenneth
Voor de eerste keer in mijn leven ga ik eindelijk mijn droomreis kunnen maken naar de VS. Nu heb ik nog veeeel twijfels, en ik hoop hier een antwoord te kunnen vinden.
Ik zou met onze vriendin een week naar de VS gaan, maar we twijfelen over onze bestemmingen. Ik zou graag NY of Miami zien, maar mijn vriendin heeft dat al bezocht dus dacht ik misschien om naar Washington te gaan.
Nu is mijn vraag of Washington de moeite is om te gaan en is het daar duur(want ons budget is niet supergroot) ? Ik zou graag zoveel mogelijk kunnen zien want ik ben niet iemand die hele dagen in een hotel kan blijven.
Natuurlijk zijn NY of Miami ook opties, of zijn er nog andere streken dat jullie me zeker kunnen aanraden? Ik hou ook wel van natuurwandelingen of activeitreizen.
Alvast Bedankt,
Mvg Kenneth
- john ny
- Amerikakenner
Re: Eerste reis... Spannend!
Ik denk dat DC je zeker kan bekoren, DC en USA is op zich niet goedkoop maar je kan het zo gek maken als je wil. In DC zijn alle musea's gratis (budget technisch dus zeker een plus ).
Op dit forum staan veel tips voor DC. En een hele dag in een hotel zitten..?? Daarvoor hoef je natuurlijk niet helemaal naar de states. De meeste onder ons gaan inderdaad om wat te zien. Voor wat betreft de natuur zou een van de vele Nationale Parken een leuke keuze kunnen zijn... kortom keuze volop en tips genoeg op dit forum.
good luck
Op dit forum staan veel tips voor DC. En een hele dag in een hotel zitten..?? Daarvoor hoef je natuurlijk niet helemaal naar de states. De meeste onder ons gaan inderdaad om wat te zien. Voor wat betreft de natuur zou een van de vele Nationale Parken een leuke keuze kunnen zijn... kortom keuze volop en tips genoeg op dit forum.
good luck
De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
> DC en USA is op zich niet goedkoop
Mijn ervaring is anders. Brandstof, eten en slapen vind ik goedkoop. Helemaal als ik het vergelijk met Nederland.
Mijn ervaring is anders. Brandstof, eten en slapen vind ik goedkoop. Helemaal als ik het vergelijk met Nederland.
Eerlijk gezegd denk ik dat als je nog nooit in de USA bent geweest, NYC een onvergetelijke indruk achterlaat!!
-
- Amerika-ontdekker
Kan ik 100% beamen!rdf91 schreef:Eerlijk gezegd denk ik dat als je nog nooit in de USA bent geweest, NYC een onvergetelijke indruk achterlaat!!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
DC net zo goed, het is een heel unieke stad. Iedereen, die ik er rondleid, is heel verbaasd over alles, wat er te zien is. Het is een heel mooie stad en eigenlijk erg on-Amerikaans.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Mijn eerste reis was bij vrienden in Alexandria en van daaruit hebben we voornamelijk DC bezocht. Erg mooi. En we hebben de greyhound gepakt naar NYC en dat vond ik verschrikkelijk. Als NYC mijn enige bezoek was geweest, was ik denk ik niet besmet met het virus.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht