Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
iPhone apps
Re: iPhone apps
Heeft Tripdeck al een HD applicatie speciaal voor de Ipad? Ik zie hier alleen de iphone versie, beetje jammer zo'n zwart blok rondom de app. 

Ja, dat ben ik met je eens maar HANDIG is hij wel hoor!
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En heeft iemand al gecheckt of je kan navigeren zonder Sim-Kaart of beter nog als hij op flight modus staat?! Ik overweeg ook een TomTom AppDVDGuy schreef:Wil je geen risico lopen, dan haal je de sim-kaart eruit en als je dan kunt navigeren, weet je zeker dat je geen (bijkomende) kosten hebt.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik heb zelf een iPod Touch met bluetooth GPS en TomTom werkt prima (dus zonder sim).
ik heb nu inmiddels op 2 trips naar de VS de navigatie App van TomTom gebruikt op mijn iPhone 3GS i.c.m de TomTom Carkit voor iPhone.
Echt een super navigatie App. Je verbruikt hier voor 0 data, dus het kost je niets extra. En zeker icm met die Tomtom Carkit voor iPhone is ie echt super!!!
edit: TomTom heeft momenteel de navigatie in de aanbieding. US & Canada nu voor 39,99e!!!
Echt een super navigatie App. Je verbruikt hier voor 0 data, dus het kost je niets extra. En zeker icm met die Tomtom Carkit voor iPhone is ie echt super!!!
edit: TomTom heeft momenteel de navigatie in de aanbieding. US & Canada nu voor 39,99e!!!
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb voor 2009 ook USA voor de Tom Tom gekocht. Honderden foutmeldingen bij het installeren. Het staat er nog steeds niet op........... 

Dat klink super! Alleen net mijn Iphone 4 upgedate en internet ligt er af dus downloaden nu lukt niet. Ik hoop dat die aanbieding nog even blijft want dan lijkt me dat een goed idee. Ik ga ook even naar de TomTom Carkit kijken. Stomme vraag maar hoe werkt het met de stroom voorziening in een amerikaanse auto. Zit er iets bij die Carkit voor de stroom en doet die het ook in een USA car...Geert1976 schreef:ik heb nu inmiddels op 2 trips naar de VS de navigatie App van TomTom gebruikt op mijn iPhone 3GS i.c.m de TomTom Carkit voor iPhone.
Er staat bij dat dat in combinatie is met een Verizon abo. Werkt het dan wel?
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vrees het inderdaad niet, ik zie het nu ook er staat duidelijk bij alleen voor USA toestellen met Verizon ABOCorry schreef:Er staat bij dat dat in combinatie is met een Verizon abo. Werkt het dan wel?
mijn iPhone is een NL model met Vodafone abbo....Maar dat doet er niet toe. De TomTom navigatie App kun je op elke iPhone zetten. En dus icm de TomTom iPhone carkit ideaal! stroom gaat middels de sigaretten-aanstekker aansluiting in de auto...ff kwijt hoe dat ding precies heet.
heeft dus niks met Verizon of iets dergelijks te maken
heeft dus niks met Verizon of iets dergelijks te maken
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb er nog eentje gevonden welke ik zelf helemaal geweldig vind.
WPviewer.
Daarmee kan je foto's die je hebt geupload op bijv Flickr, Smugmug etc op je Iphone bekijken. Dan heb je toch veel foto's bij de hand, maar drukken ze niet op de opslagcapaciteit van je Iphone.
Leuk om straks de foto's van de vakanties toch aan iedereen te laten zien via je Iphone!
WPviewer.
Daarmee kan je foto's die je hebt geupload op bijv Flickr, Smugmug etc op je Iphone bekijken. Dan heb je toch veel foto's bij de hand, maar drukken ze niet op de opslagcapaciteit van je Iphone.
Leuk om straks de foto's van de vakanties toch aan iedereen te laten zien via je Iphone!

Voor navigatie gebruik ik in NL altijd de app van Navigon. Werkt erg goed en overzichtelijk.
Voor mijn aanstaande vakantie heb ik de Navigon app van West Amerika gekocht voor 23,99 euro. Dat vond ik een erg net bedrag en omdat we toch alleen in het westen gaan reizen, was het niet nodig om de volledige versie van Amerika te kopen.
Voor mijn aanstaande vakantie heb ik de Navigon app van West Amerika gekocht voor 23,99 euro. Dat vond ik een erg net bedrag en omdat we toch alleen in het westen gaan reizen, was het niet nodig om de volledige versie van Amerika te kopen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Wellicht een handige app voor op vakantie:
Google Translate.
Gratis app om woorden en zinnen te vertalen naar diverse talen. Je kunt woorden en zinnen inspreken maar ook laten uitspreken door de app.
Roland
Google Translate.
Gratis app om woorden en zinnen te vertalen naar diverse talen. Je kunt woorden en zinnen inspreken maar ook laten uitspreken door de app.
Roland
- Bennie
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zit al even naar deze te kijken. Denk dat ik die 4 euro maar toevoeg aan mijn vakantie budget....
http://itunes.apple.com/nl/app/national ... 17095?mt=8
Als ik het goed begrijp heb je dan de officiele kaarten van een paar parken, maar dat met een gps dot waar je je bevindt. Dat heb ik al wel eens kunnen gebruiken.
MAPS FOR 15 GREAT NATIONAL PARKS
Acadia - Bryce Canyon - Canyonlands - Glacier/Waterton - Grand Canyon - Grand Teton - Great Smoky Mountains - Mount Rainier - Olympic - Rocky Mountain - Sequoia/Kings Canyon - Shenandoah - Yellowstone - Yosemite - Zion

Als ik het goed begrijp heb je dan de officiele kaarten van een paar parken, maar dat met een gps dot waar je je bevindt. Dat heb ik al wel eens kunnen gebruiken.
Acadia - Bryce Canyon - Canyonlands - Glacier/Waterton - Grand Canyon - Grand Teton - Great Smoky Mountains - Mount Rainier - Olympic - Rocky Mountain - Sequoia/Kings Canyon - Shenandoah - Yellowstone - Yosemite - Zion
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Alleen wordt de vertaling wel online opgezocht. Dit kost je dus dataverkeer als je in het buitenland zit.Coyote schreef:Google Translate.
Mijn stem verstaat Google Translate niet zo goed. Maar daar hebben meer mensen last van

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ja, daar ben ik ook achter gekomen. Dan is het inderdaad niet zo handig in het buitenland. Maar als je bij de Mac of Starbucks bent (met gratis Wifi) kun je toch je bestelling plaatsen...Njit schreef:Alleen wordt de vertaling wel online opgezocht. Dit kost je dus dataverkeer als je in het buitenland zit.
Mijn stem verstaat Google Translate niet zo goed. Maar daar hebben meer mensen last van

Je moet inderdaad wel duidelijk spreken. Er zijn ook al leuke vertalingen (naar het engels) ontdekt. Spreek het volgende maar eens in: 'Hallo buurvrouw wat heeft u mooie koolmezen en wat doet mijn haan op uw ezel?'

Ik heb de app gisteren opnieuw geïnstalleerd omdat de spraak bijna niet te horen was, volume kan via app ook niet bijgesteld worden. Nu is het volume wel weer goed.
Roland
Dat is sowieso wel grappig aan Translate, typ ook maar eens "Marco Borsato heeft een mooi repertoire" inCoyote schreef:Er zijn ook al leuke vertalingen (naar het engels) ontdekt.

- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Enorm bedankt voor de tip! Ik heb hem vandaag ook gedownload voor de iPad, en ik vind het echt geweldig. De kaarten zijn super! En alle parken die we dit jaar bezoeken zitten erbij.Bennie schreef:Ik zit al even naar deze te kijken. Denk dat ik die 4 euro maar toevoeg aan mijn vakantie budget....![]()

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
En ook weer een leuke gevonden :
Mall Maps Deluxe - You are Here.
Meer dan 1000 shopping malls in 50 staten met plattegronden van de malls, welke winkels, Google Maps wegwijzing etc.
Mall Maps Deluxe - You are Here.
Meer dan 1000 shopping malls in 50 staten met plattegronden van de malls, welke winkels, Google Maps wegwijzing etc.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb hem, en hij valt mij eigenlijk tegen, iPhone is te klein, iPad geeft vermoedelijk wel een mooi resultaat.Bennie schreef:Ik zit al even naar deze te kijken. Denk dat ik die 4 euro maar toevoeg aan mijn vakantie budget....![]()
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties
- 13577 Weergaves
-
Laatste bericht door tofke