Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wat koop je daar?
wat koop je daar?
Ik hoor vaak dat mensen met veel meer terug komen dan heen gingen.
Nu ben ik zo benieuwd wat je zoal meeneemt vanuit de USA.
En zijn merkkleren daar nu echt veel goedkoper?
Nu ben ik zo benieuwd wat je zoal meeneemt vanuit de USA.
En zijn merkkleren daar nu echt veel goedkoper?
Groetjes,
Sandra
Sandra
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: wat koop je daar?
Hallo Sandra,Sandra schreef:Nu ben ik zo benieuwd wat je zoal meeneemt vanuit de USA.
Dit is een leuke vraag! Kort geleden is deze vraag ook al aan de orde geweest, en velen hebben hierop enthousiast gereageerd.
Kijk maar eens bij deze thread: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=245
Hier krijg je een aardig beeld van wat iedereen mee terug neemt uit Amerika. Ik ben zelf ook iemand die extra lege koffers meeneemt op de heenreis, om daar alle nieuwe aankopen in te kunnen vervoeren op de terugreis.
De merkkleding is in Amerika vooral heel goedkoop in de outlets. In de outlets vind je merkkleding tegen echte dumpprijzen, niet te vergelijken met de outlets die je in Nederland kunt vinden. Maar naast de outlets is ook de merkkleding in de winkels wel vaak goedkoper, maar niet alles. Het merk Nike bijvoorbeeld, is nog steeds schrikbarend duur in de gewone winkels, maar in de outlets vind je dingen voor spotprijzen.
Kijk maar eens op deze thread, voor informatie over outlets die al eerder aan de orde is geweest: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=345
Ik vind het shoppen in Amerika echt heerlijk, een verademing ten opzichte van de Nederlandse winkelcentra.
Groetjes,
Jacqueline