Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met camper in Los Angeles, San Francisco?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Gesloten
Joma
Amerika-newbie

Met camper in Los Angeles, San Francisco?

Bericht door Joma »

Wij zijn ons aan het orienteren op een rondreis met een camper door West-Amerika in de zomer van 2011 en zitten te denken aan het rondje Los Angeles-San Francisco (of andersom?) en veel nationale parken en de bekende plekken te bezoeken in dat gebied, zoals Grand Canyon, Yosemite, Monument Valley, Las Vegas, Bryce Canyon, Zion etc.
We hebben een aantal vragen hierover:
- is het te doen om met een camper in Los Angeles en San Francisco te bezoeken? Of moet je daar echt een huurauto tot je beschikking hebben? Ik heb gelezen dat het openbaar vervoer niet zo goed is in deze steden?

- hoe lang heb je nodig om dit rondje te maken? en is het mogelijk om ook nog Yellowstone te bezoeken? Of ligt dat te ver uit de route?

Ik hoop dat iemand ons antwoord hierop kan geven, alvast bedankt!

Groet, Marga
Petr@B
Amerikafan

Re: Met camper in Los Angeles, San Francisco?

Bericht door Petr@B »

LA zijn wel alleen doorgereden met de camper nadat we die op hadden gehaald. Aan het eind van de vakantie hadden we een paar dagen een auto plus hotel en dat lijkt me makkelijker. Langs het strand is het geen probleem om de camper te parkeren, maar in de stad zelf zal moeilijker worden.

In SF hadden we de ene dag een veerpont genomen (we zaten op een campground buiten SF) en verder de stad lopend en met de tram gedaan. Dat was prima te doen. De laatste dag (toen we verder naar het zuiden trokken) hadden we de camper wel mee de stad in. Een parkeerplaats uiteindelijk wel gevonden, maar wel een dubbele plaats en dus ook dubbele kosten.

Sommige campgrounds (in elk geval omgeving SF, LA weet ik niet) bieden ook een shuttle service aan naar de stad.
september 2005: California & Nevada (met camper)
mei 2007: Florida
oktober 2007: New York
julie/augustus 2012: California, Arizona, Utah en Nevada

http://letsgousa.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://letsgoflorida.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Re: Met camper in Los Angeles, San Francisco?

Bericht door Rob »

* Note Mod,

Deze vraag is in twee verschillende topics gepost
viewtopic.php?f=7&t=30736
Dat is volgens de forumregels niet toegestaan daarom gaat hier een slotje op
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer