Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Navigatie met preloaded kaart
Navigatie met preloaded kaart
Beste mensen,
Misschien een beetje een technische vraag, maar ik heb op de site van de Walmart een aantal navigatiesystemen gezien met preloaded cards zonder sd slot. Is het mogelijk om een dergelijk navigatie systeem ook in Nederland te gebruiken ? Oftewel de preloaded cards eraf te gooien en er nieuwe Europese kaarten op te zetten.
Met vriendelijke groet,
Tim
Misschien een beetje een technische vraag, maar ik heb op de site van de Walmart een aantal navigatiesystemen gezien met preloaded cards zonder sd slot. Is het mogelijk om een dergelijk navigatie systeem ook in Nederland te gebruiken ? Oftewel de preloaded cards eraf te gooien en er nieuwe Europese kaarten op te zetten.
Met vriendelijke groet,
Tim
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Navigatie met preloaded kaart
Dat hebben tegenwoordig de nieuwe tomtoms ook, gewoon een harde schijf en geen sd-slot oid.
Je kan bij TT via je computer nieuwe kaarten erop zetten, maar er zijn systemen, vooral goedkopere, waarbij dat niet kan.
Let dus goed op wat je koopt.
Je kan bij TT via je computer nieuwe kaarten erop zetten, maar er zijn systemen, vooral goedkopere, waarbij dat niet kan.
Let dus goed op wat je koopt.
Re: Navigatie met preloaded kaart
Bij mijn tt-one 3th (goedkoop) ging dat prima, ik heb naast Amerika ook Benelux.
Plaats genoeg voor beide.
Plaats genoeg voor beide.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4808 Weergaves
-