Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kerst Trip
Kerst Trip
Beste AA-leden,
Afgelopen zomer verbleef in 2 maanden in Amerika, tot 31 Augst. Nou ben ik weer een reis aan het plannen. Ik zal dan vertrekken op 15 December voor de kerstdagen, newyears en mijn verjaardag. Ik kom dan terug 14 January, dus bijna een volle maand. Zou dit een probleem opleveren bij de POE officer dat ik zo snel Amerika weer binnen wil komen?
Alvast bedankt voor de reacties!
Afgelopen zomer verbleef in 2 maanden in Amerika, tot 31 Augst. Nou ben ik weer een reis aan het plannen. Ik zal dan vertrekken op 15 December voor de kerstdagen, newyears en mijn verjaardag. Ik kom dan terug 14 January, dus bijna een volle maand. Zou dit een probleem opleveren bij de POE officer dat ik zo snel Amerika weer binnen wil komen?
Alvast bedankt voor de reacties!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Kerst Trip
Normaal gesproken is het geen enkel probleem dat je zo snel weer het land binnen wil, er zijn genoeg mensen ook hier op het forum die meerdere keren per jaar naar Amerika reizen.
Ben zelf in Mei en September geweest, zonder een enkele vraag over vorige reis. Mijn 2 reizen waren wel een stuk korter dan de jouwe, maar dat mag geen probleem zijn.
- john ny
- Amerikakenner
Geen probleem, ik reis regelmatig naar VS.. Mag ik vragen welke richting je volgende tripje naar toe gaat..?? 

De overwinnaar wordt nooit gevraagd of hij de waarheid vertelde
Natuurlijk! Vertrek richting Oklahoma. Mijn verloofde woont daar. We zijn bezig met het K1 Visa en ik weet dat ik genoeg evidence moet meenemen met mijn verbinding met Nederland dat ik echt terug ga (info van Visajourney), maar wilde gewoon even checken of het mogelijk was haha.john ny schreef:Geen probleem, ik reis regelmatig naar VS.. Mag ik vragen welke richting je volgende tripje naar toe gaat..??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2925 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 2 Reacties