Ik dacht even een extra tas mee te nemen (3e tas) van US naar NL. Blijk dat men daar bij United inmiddels 200 Dollar voor vraagt. Lijkt me duidelijk dat ze die service niet willen leveren want dit is nmm hetzelfde als zeggen dat het niet mag. Heb dus maar wat extra ponden in mijn andere tassen gedaan (5 pond per tas extra) en zoveel mogelijk in mijn carry-on gepropt. Gelukkig geen probleem bij de bag drop off.
Zijn er eigenlijk nog maatschappijen waar men wel een normale prijs vraagt voor een derde tas ?
Upgrade naar een hoger FrequentFlyer level zit er niet in voor me, jammer, want dan zou ik er 3 ipv 2 mee mogen nemen.
1999; Westkust-CA, UT NV AZ
2004; Westkust-CA UT NV AZ CO WY MT
2005; Oostkust- PA NJ NY OH WV TN SC FL MS LA
2008; Westkust-CA, UT NV AZ
2009; Cruise & FL
2010; Westkust; CO NV SD WY MT UT NV AZ CA
2011; Cruise & SV FL
2014; NYC
Is het dan niet goedkoper om die derde tas als een pakket naar huis te laten sturen via fedex of zo? Stop er maar wat spullen in die niet bederven en ook niet gelijk gemist worden als je dus eerder thuis bent als je pakje.
een derde tas is veel goedkoper dan overgewicht in je koffer. Ga niet over je 23 kg in een koffer heen!!!
Soms zeggen ze niks maar het kan vies veel geld kosten
Ik dacht dat er bij veel airlines tegenwoordig een flat fee was voor alles tussen de 23kg en 32kg. Zo'n 50$/€. Daarboven wordt het idd erg duur. Maar ik kan het ook mis hebben..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
volgens mij boven 23 kg terplekke fors dokken. Met vooruitziende blik extra koffer mee $50 (bij delta/klm).
Dit wordt gedaan om loeizware koffers (zwakke ruggetjes) tegen te gaan. Althans dat is het excuus
ned in MO schreef:volgens mij boven 23 kg terplekke fors dokken. Met vooruitziende blik extra koffer mee $50 (bij delta/klm).
Dit wordt gedaan om loeizware koffers (zwakke ruggetjes) tegen te gaan. Althans dat is het excuus
Bij Delta betaal je $200(/€) voor koffer 3. Voor een koffer die te zwaar je betaal je $150(/€). Bij KLM kost een derde tas ook €200, maar een overgewicht tot 32kg kost 'maar' €100. Bij United is het voor beide €150. BA is goedkoper, met $112 voor de derde tas en maar $50 voor overgewicht tot 32kg.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
DAt vertelde men mij niet over de telefoon een aantal maanden terug.
Ik zou dan ook de regels van het internet halen en meenemen als je een extra koffer meeneemt. Dan heb je in ieder geval bewijs
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.