Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
graag ideeen voor route!!
-
marjonrolink
- Amerika-ontdekker
graag ideeen voor route!!
Hallo Allemaal,
oktober-november 2009 hebben we een super mooie reis gemaakt door het zuid westen van usa. met de globale route
La-grand canyon-page-brice canyon-zion-las vegas-death valley- yosimite-san fransisco.
hier hebben we toen die tijd ongeveer 4weken over gedaan.
Nu willen we volgend jaar weer ongeveer 3,5-4weken naar amerika maar weten eigenlijk niet waarheen.
waar we wel heen willen is yellowstone (moet heel mooi zijn) en las vegas(liefst als eindbestemming)
maar we weten verder echt niet of er nog andere leuke plaatsen zijn die we kunnen bezichtigen, het lijkt erop dat we het meeste al hebben gezien...
hebben jullie nog goede ideeen?
het mag wel iets dubbel als de vorige route maar het liefst niet te veel, het mag ook helemaal een andere richting.
we hebben al op het forum rondgekeken, maar misschien hebben jullie nog iedeeen.
ik hoor graag van jullie!!
groeten Marjon
oktober-november 2009 hebben we een super mooie reis gemaakt door het zuid westen van usa. met de globale route
La-grand canyon-page-brice canyon-zion-las vegas-death valley- yosimite-san fransisco.
hier hebben we toen die tijd ongeveer 4weken over gedaan.
Nu willen we volgend jaar weer ongeveer 3,5-4weken naar amerika maar weten eigenlijk niet waarheen.
waar we wel heen willen is yellowstone (moet heel mooi zijn) en las vegas(liefst als eindbestemming)
maar we weten verder echt niet of er nog andere leuke plaatsen zijn die we kunnen bezichtigen, het lijkt erop dat we het meeste al hebben gezien...
hebben jullie nog goede ideeen?
het mag wel iets dubbel als de vorige route maar het liefst niet te veel, het mag ook helemaal een andere richting.
we hebben al op het forum rondgekeken, maar misschien hebben jullie nog iedeeen.
ik hoor graag van jullie!!
groeten Marjon

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: graag ideeen voor route!!
Denver, Rocky Mountians NP, South Dakota, Yellowstone, Grand Teton, Salt Lake City, Las Vegas misschien een optie.
Er is genoeg te doen/zien op die route in een week of drie/vier
Er is genoeg te doen/zien op die route in een week of drie/vier
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben in 2006 een route vanaf Phoenix, Monument Valley, Moab, RMNP en South Dakota naar Yellowstone gereden.
Daarna via Grand Teton, Salt lake city, Cedar Breaks, Kolob Canyon, Valley of Fire SP en Las Vegas terug naar Phoenix. Maar je zou dus ook in Las Vegas kunnen eindigen. Het was een prachtige, heel afwisselende reis.
Ons reisverslag kun je hier lezen.
Marjon
Daarna via Grand Teton, Salt lake city, Cedar Breaks, Kolob Canyon, Valley of Fire SP en Las Vegas terug naar Phoenix. Maar je zou dus ook in Las Vegas kunnen eindigen. Het was een prachtige, heel afwisselende reis.
Ons reisverslag kun je hier lezen.
Marjon
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Portland of Seattle, Mt St Helens, Mount Rainier N.P., Glacier N.P., Yellowstone N.P., Grand Teton N.P. , Salt Lake City, Capitol Reef N.P., Monument Valley, Page en dan eventueel via Zion of Grand Canyon naar Las Vegas.
Veel plezier bij de voorbereiding.
Veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
marjonrolink
- Amerika-ontdekker
Goh al leuke reacties snel zeg!!
krijg alweer helemaal kriebels, heb er al weer helemaal zin in om alle leuke plekjes te ontdekken.
ik zal jullie tips meenemen en reisverslag lezen!
ik zal zeggen, kom maar op met die tips.
gr marjon
krijg alweer helemaal kriebels, heb er al weer helemaal zin in om alle leuke plekjes te ontdekken.
ik zal jullie tips meenemen en reisverslag lezen!
ik zal zeggen, kom maar op met die tips.
gr marjon

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er zijn mogelijkheden genoeg zoals hierboven al is aangegeven, ook op het forum kun je veel meer vinden dan alleen het klassieke rondje zuidwesten.
Als je naar Yellowstone wilt (dat is inderdaad mooi, of liever gezegd heel bijzonder) en ook naar Las Vegas, zou je dat kunnen combineren met Moab (Arches, Canyonlands), misschien de North Rim van de Grand Canyon, Monument valley, Mesa Verde. Ook beginnen in Denver en via South Dakota rijden is een mogelijheid.
Misschien heb je iets aan ons 2004 verslag (Denver - South Dakota - Yellowstone - Las Vegas, etc) of ons 2008-verslag (Yellowstone - Moab - Mesa Verde - Monument Valley - Page - Las Vegas, etc)
In 2006 zijn we begonnen in Seattle, dat is ook te combineren met Yellowstone zoals Old Faithful aangeeft.
Marianne
Als je naar Yellowstone wilt (dat is inderdaad mooi, of liever gezegd heel bijzonder) en ook naar Las Vegas, zou je dat kunnen combineren met Moab (Arches, Canyonlands), misschien de North Rim van de Grand Canyon, Monument valley, Mesa Verde. Ook beginnen in Denver en via South Dakota rijden is een mogelijheid.
Misschien heb je iets aan ons 2004 verslag (Denver - South Dakota - Yellowstone - Las Vegas, etc) of ons 2008-verslag (Yellowstone - Moab - Mesa Verde - Monument Valley - Page - Las Vegas, etc)
In 2006 zijn we begonnen in Seattle, dat is ook te combineren met Yellowstone zoals Old Faithful aangeeft.
Marianne
Hoi Marjon. Leuk he die voorpret voor zo'n reis
, vooral als je de tijd hebt 3,5 tot 4 weken hebt. Zoals andere forum leden al aangeven mogelijkheden genoeg. Yellowstone en Las Vegas willen jullie in ieder graag aandoen. Je kan starten in Las Vegas en eindigen in Salt Lake City of Denver. Andersom is ook een mogelijkheid. Wij hebben vorig jaar ook Yellowstone bezocht en een geweldige reis gehad
, zie ons reisverslag. Heb nog een paar vragen. Welke periode reizen jullie. Reizen jullie met auto of met de camper. Waar houden jullie van, steden, oudheid, natuur, hikes. Als we dat weten kunnen we gerichter ideeën aandragen. Ben benieuwd naar jullie planning en succes
Klaas

Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
marjonrolink
- Amerika-ontdekker
Nou eigenlijk weten we eigenlijk nog niet precies wanneer we gaan.
of mei-juni
of eind sept-okt
ik hoop het eerste, moet er nog over hebben met mn werkgever.(een beetje laat maar het komt zo ineens weer in me op)
we zouden anders in mei 1week las vegas doen (hebben we in mei 2010 ook gedaan) maar nu denk ik waarom niet een leuke reis eraan vast!
ik denk net als onze vorige reis denk ik dat we met de auto gaan!
als iemand nog nieuwschierig is naar onze 1e reis is dit de link: http://www.marjonenmarco.waarbenjij.nu/
eigenlijk houden we een beetje van afwisseling, dus een mooie stad zoals san fransisco of las vegas is erg mooi, maar ook een dag (of meer) in een natuurpark om een route te lopen vinden we ook mooi.
ik hoop dus op een leuke afwisseling.
en die reisverslagen brengt ons op een goede ideeen!
gr marjon
of mei-juni
of eind sept-okt
ik hoop het eerste, moet er nog over hebben met mn werkgever.(een beetje laat maar het komt zo ineens weer in me op)
we zouden anders in mei 1week las vegas doen (hebben we in mei 2010 ook gedaan) maar nu denk ik waarom niet een leuke reis eraan vast!
ik denk net als onze vorige reis denk ik dat we met de auto gaan!
als iemand nog nieuwschierig is naar onze 1e reis is dit de link: http://www.marjonenmarco.waarbenjij.nu/
eigenlijk houden we een beetje van afwisseling, dus een mooie stad zoals san fransisco of las vegas is erg mooi, maar ook een dag (of meer) in een natuurpark om een route te lopen vinden we ook mooi.
ik hoop dus op een leuke afwisseling.
en die reisverslagen brengt ons op een goede ideeen!
gr marjon

Hoi Marjon, In mei kan het nog koud zijn in Yellowstone. In dat geval zou ik beginnen in Las Vegas dan ben je eind mei in Yellowstone. Moab is wel leuk veel te doen en in de omgeving veel te zien. Raften, met een quad, paard of hummer op stam. In Escalante zijn we met een 4 x 4 op stap geweest, zou door de wildernis dat was super
Met een jeep naar Goblin Valley en Little Wild Horse Canyon. In Cody naar de rodeo, The Old Town, en the street fight. Salst Lake City vonden wij ook mooi om te zien en dingen te doen, voorral naar de grootste open kopermijn, Bigham Copper Mine. Met andere worden op jullie route genoeg dingen te doen. Verschillende activiteiten, natuurparken en onderweg veel zien. Succes
Klaas

Utah-Wyoming 2009 http://reisverslag2009usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
San Francisco-Seattle 2013 http://amerika-reisverslag2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 10064 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 38 Reacties