Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Exit Reizen. Wie heeft ervaring.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Corry
Amerika-expert

Re: Exit Reizen. Wie heeft ervaring.

Bericht door Corry »

Ik blijf het toch leuker vinden om het gewoon allemaal zelf te doen. Heb er plezier in om te zoeken naar gunstige prijzen voor tickets en bij een hotel laat ik meestal tripadvisor erop los om te kijken of het wat is.
Maar het is natuurlijk altijd een eigen keuze om het anders te (willen) doen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Ik ben het volledig met je eens dat alles via Exit Reizen goed wordt geregeld. Daar heb ik ook geen klachten over gehad. Het nadeel van Exit Reizen is, dat de overnachtingsplaatsen vaak ongunstig liggen. (Net als de meeste reisbureaus overigens.) Zo konden we rondom Yosemite alleen maar kiezen tussen Mariposa en Bishop. Vooral Bishop ligt natuurlijk totaal niet in de buurt van de vallei van Yosemite. Als je een kant en klare reis boekt, heb je zelfs raceroutes, waarbij je nauwelijks tijd hebt voor de prachtige bezienswaardigheden. Zo wou Exit in de Best of the west-reis ons in 4 dagen deze route laten doen.:

San Francisco - Lake Tahoe, Lake Tahoe - Fresno (Bezoek Yosemite), Fresno - Bakersfield (Bezoek Sequoia), Bakersfield - Las Vegas (Bezoek Death Valley).

Gelukkig hebben we dit nog aan kunnen passen en zelfs toen hadden we nog te weinig tijd voor het prachtige Yosemite.:

San Francisco - Mariposa, Mariposa - Bridgeport (Zelf moeten boeken, bezoek Yosemite), Bridgeport - Death Valley, Death Valley - Las Vegas.
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

Ik boek tot nu toe altijd me tickets via exit-reizen ik speur altijd heel het internet af voor goedkope tickets en hun zitten vaak ver onder de prijs van andere.
Hotels boek ik dan los via booking.com ook ideaal kan je vaak nog 24uur van te voren annuleren of wisselen als je iets beters ziet.
elisabeetje
Amerika-ontdekker

Bericht door elisabeetje »

Wij hadden onze fly-drive geboekt bij Exit. Wij kenden het hele bedrijf niet maar voelde van het begin af aan goed. Onlangs vertrokken we naar de States. Tot twee maal toe is een vlucht van ons gecancelled :evil: en beide keren heeft Exit, na een korte email van ons, alles geregeld met Alamo! We kwamen twee dagen later aan op de plek van bestemming .. en Exit heeft ervoor gezorgd dat onze autohuur ook twee dagen later in ging. Heeft ons (wat betreft autohuur) geen cent extra gekost! Een volgende USA reis zullen wij zeker weer via Exit boeken want zij hebben ons laten zien dat in geval dat er iets mis gaat, ze heel snel reageren en heel snel handelen. Zelfs Alamo in Phoenix reageerde verbaasd dat Exit ze meerdere faxen gestuurd had! Een grote aanrader dus!
Skipper
Amerika-ontdekker

Bericht door Skipper »

Net terug van 23 dagen zuidwest. Geboekt via exit. Vlucht, auto en hotel waren perfect geregeld. Ik zou ze voor een volgende keer weer inschakelen...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat ze inderdaad heel goed zijn in regelen, alleen die keuze van de accommodaties is meestal zo vreselijk. :(
Hoe was dat bij jullie reis, zaten julie op goede plaatsen en overal lang genoeg?

Marianne
Skipper
Amerika-ontdekker

Bericht door Skipper »

Als je het aan mij vraagt, dan kan ik niets anders zeggen dan dat het goed geregeld is. In ieder geval naar de maatstaven van mijn vriendin en ik. In San Francisco zaten we downtown in Holiday Inn Express en Suites. Ze hadden van te voren aangegeven dat we dan wel moesten betalen voor het parkeren en als we dit niet wilden dan konden ze ook een hotel boeken buiten het centrum. Maar nu konden we de auto weg laten rijden door valet en pas 3 dagen later ophalen. Sommige hotels liggen wel iets verder van de bezienswaardigheden, maar dat vonden wij niet erg. Het is niet zo dat we dan een uur moesten rijden om iets te zien, maar iets van 10 minuten. Het voordeel hiervan was dat het vaak net wat rustiger hotel was en dan het parkeren dan wel gratis was.

Of je overal lang genoeg zit ligt bij hun helemaal aan je zelf. In ons originele reisschema zaten we 3 nachten in Las Vegas. Dit hebben ze op ons verzoek veranderd in 1 nacht en vervolgens 1 nacht in LA erbij en 1 nacht in SF er bij.
derkg01
Amerika-newbie

Bericht door derkg01 »

Ik ga dit jaar voor de 2e keer met exit reizen naar Amerika, de 1e keer in 2008 was alles perfect geregeld en hebben we gekozen voor Best of the west.
Deze keer hebben we gekozen voor een door ons zelf aangepaste reis van 18 dagen waar door exit reizen perfect aan mee is gewerkt.

Ik heb de vorige reis voorgelegd aan collegea die vaker in amerika waren geweest en zij waren unaniem van mening dat zij dit zelf voor dit geld niet hadden kunnen regelen.
Ook de reis die op 26 september gaat beginnen kun je zelf bijna niet regelen voor het geld ook niet als je dezelfde hotels rechtstreeks boekt want dan zijn de hotels domweg duurder.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het gaat ook niet zozeer om het geld, maar om de keuze van de accommodatie. Fresno als uitvalsbasis voor Yosemite, St George voor Zion, de Grand Canyon bezoeken op weg van Page naar Sedona, etc. Zo kan ik ook een goedkope reis samenstellen. Het is maar wat je wilt. Waar ga je naar toe?

Marianne
Ladybug
Amerika-ontdekker

Bericht door Ladybug »

Hoi,

wij zijn nu 3x met Exit reizen geweest. Elke reis heb ik laten aanpassen naar mijn wensen. Uitgegaan van een bestaande reis en dan aantal nachten veranderen of een plaats veranderen. Daarin zijn ze heel meegaand. Echter de volgende ervaring van Gyatso heb ik ook
gyatso schreef:Eenmaal geboekt, is de buit binnen en gaat de service gelijk omlaag (da's mijn ervaring).
Al ligt het er ook weer aan wie je als contactpersoon hebt. De laatste reis die wij deden Eastern Adventure, daar hadden wij niet zo'n geweldig contactpersoon van.
Volgende keer ga ik proberen om meer zelf te regelen (met wat hulp van de experts hier op het forum :lol: ).

Groetjes,

Rachel
Oahu
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Oahu »

Mijn vriend en ik zijn dit jaar naar Florida gegaan en hebben bij Exit reizen geboekt. Ik ben het met Marianne eens dat ze de reis goed organiseren, maar sommige hotels lagen echt heel ongelukkig. In Miami moesten we minstens 40 minuten rijden (denk aan stoplichten die je tegen hebt) om in South Beach te komen. Ook het hotel zelf vond ik matig. Muren die erg dun waren waardoor je de buren kon horen hoesten, alles een beetje smoezelig etc. Ondanks dat toch niet ontevreden over Exit, al boek ik de volgende keer zelf een vlucht/hotels. Heb je toch meer invloed op je hotels en de locatie :)
emporionelis
Amerika-ontdekker

Bericht door emporionelis »

wij hebben ook 1 keer via exit geboekt.
Het is toen helemaal goed gegaan, de offerte traject was vanuit onze kant moeizaam ( veel en vaak veranderd) maar ieder keer kwamen zij met een antwoord.
Ticket was idd goedkoop, hotel en auto was iets duurder.
Ik moet zeggen dat ik niet snel meer bij een reisbureau zou boeken, gewoon omdat ik weet dat als je een beetje je huiswerk maakt goedkoper kan zijn.
maar indien je daar geen zin in hebt, gewoon doen!!!
Afbeelding
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Als je toch alles wilt veranderen dan zou ik niet bij een reisburo boeken. De tijdswinst die je normaal hebt door het niet allemaal uit hoeven te zoeken ben je dan toch al kwijt.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Dit jaar ook alles weer prima gegaan met Exit reizen.
Wel alleen fly-drive geboekt en voor die prijs kwam de rest niet in de buurt.
Dit jaar kijk ik weer waar het goedkoopste alles geregeld kan worden.
Is dat Exit dan boek ik daar.
bjf
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door bjf »

Dit jaar voor de 2e keer met exit naar amerika gegaan. Prima bevallen. We hadden een pakketreis ( midwestern america) het is wel veel rijden, maar dat vind ik niet erg. We waren tevreden met de motels. Veel best western. Ik zou zo weer voor de 3e keer alles door hun laten regelen.
rvd4always
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door rvd4always »

Ik heb wel eens naar alle tevredenheid wat bij Exit reizen geboekt...maar ik regel het tegenwoordig liever zelf. Heb je alles zelf in de hand en ben je niet afhankelijk van het reisbureau. :idea:
saskia & ron
Amerika-ontdekker

Bericht door saskia & ron »

Wij gaan dit jaar voor de 7e keer richting Amerika en hebben voor de 2e keer geboekt via Exit reizen. De eerste keer dat wij via hen boekten, was het een rondreis door het westen van de states, met bezoek aan o.a. de Grand Canyon. Wij hebben toen ook een helicoptervlucht boven de Grand Canyon via Exit geboekt en daar ging wel wat mee mis. Wij overnachtten de nacht vóór de helicoptervlucht in Flagstaff en moesten ons de volgende morgen vroeg (8 uur ofzo) enkele mijlen verderop melden voor onze helicoptervlucht. Een ticket voor die vlucht hadden we wel, maar nergens stond een tijd vermeld. Wij dachten dan ook, dat het ticket de hele dag geldig was, dit bleek echter niet zo te zijn. Het gevolg was dat we enkele uren te laat arriveerden bij Papillon (het helicopterbedrijf). Gelukkig mochten we toen later op de dag wel alsnog de helicoptervlucht doen, maar dit was aan Papillon te danken en niet aan Exit reizen. Verder geen klachten, de motels zijn altijd prima en met de overige excursies verliep alles vlekkeloos. De prijzen zijn ook scherp. Vandaar dat we onze reis van dit jaar ook weer gewoon bij hen geboekt hebben. Onze ervaring is dat pakketreizen vaak toch voordeliger zijn dan wanneer je alle motels zelf boekt.
RR2USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door RR2USA »

Ik ben zelf 2 keer via Exit Reizen naar de USA geweest. Ze zijn zeker voordeliger dan bijvoorbeeld Jan Doets, waarmee ik daarvoor ging. Na een grove fout van Jan Doets (ticket uitgegeven met vluchttijden die al maanden daarvoor door de maatschappij gewijzigd waren = hoop ellende gehad), zijn we daar weggegaan en via dit forum bij Exit Reizen terecht gekomen. Prima organisatie, 1 keer een klein probleempje gehad, maar met wat extreem verbale communicatie toch met hen kunnen oplossen. Ik ben het eens met wat een aantal andere forumleden zeggen, dat voor het boeken alles koek en ei is, maar na de boeking men wat onvriendelijker wordt. Desalniettemin ben ik wel van mening dat Exit Reizen een erg goede prijs/kwaliteit verhouding heeft en derhalve een goed alternatief is voor mensen die graag alles via een reisorganisatie laten regelen.

Zelf heb ik dit jaar voor de 3e keer mijn tickets, huurauto en hotels zelf geregeld. Om een aantal reden:
A) Ik beslis zelf in wat voor soort hotels ik kom, dus kan prijs/kwaliteit zelf afstemmen mbv TripAdvisor
B) Het geeft voorpret en genoegdoening om alles zelf te kunnen regelen
C) Dankzij dit forum krijgen we tips en durfden we het aan om alles zelf te organiseren. Mbv internet is het voor een vakantieland als Amerika prima te doen
D) De prijs: ik kan nu voor gelijke reissom duurdere hotels/huurauto boeken. De marge die naar zo'n reisbureau gaat, steek ik dus weer in mijn eigen reis. Ik heb dit 3 jaar geleden eens getest door bij 2 reisorganisaties een offerte voor exact dezelfde reis (die ik zelf al geboekt had) op te vragen. Bij de ene reisorganisatie was ik 800,- duurder uit en bij de andere 1200,-. Dat was voor mij de bevestiging dat ik op de juiste weg was en heb het ook maar bij 1 keer gelaten, want het is natuurlijk onzin om dergelijke bedrijven onnodig aan het werk te zetten.

Mijn advies: ga je voor het eerst naar de USA, laat het dan regelen. Ga je vaker, probeer het dan eens zelf te doen.
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer