Iris1990 schreef:Ik zit te denken om ook priceline te gaan gebruiken voor vijf nachten new york. Alle gebieden vind ik prima om te zitten als het maar Manhattan is en geen Harlem.(twee meiden van twintig) of moet ik niet gelijk alle gebieden toevoegen maar steeds een erbij?
Ik heb in mijn hoofd om maximaal per nacht $130,- er aan uit te willen geven. Is het dan haalbaar om te zeggen ik ga het proberen met bieden? Kamer types is dus ook een verassing neem ik aan? We willen graag een kamer met twee bedden. Maar als dat niet lukt dan maar met inchecken proberen denk ik? Ik heb alles gelezen over priceline en denk wel dat ik het principe een beetje snap. Ik denk dat ik het gewoon moet gaan proberen.
Helemaal eens, gebieden zijn eigenlijk allemaal wel prima. Ik zou zelf niet zo snel downtown gaan zitten, is niet super gezellig 's avonds, maar alles tussen Upper East/West en Tribeca lijkt mij wel prima (ik zou zelf tot Macy's ongeveer gaan, niet verder zuidelijk, maar is meer persoonlijk denk ik).
De kans in New York is vrij groot dat je een kamer krijgt met Kingsize bed; stel je daar dus op in. Bij inchecken een leuke vent achter de balie uitkiezen, veel glimlachen en vragen om een room met two beds. Wie weet

!
Ik begrijp niet precies je vraag met 'is het haalbaar om te zeggen ik ga het proberen'. Als $ 130 je maximum is, begin je toch gewoon met $ 90 of zo voor een 4* in 1 gebied, en dan voeg je elke keer een gebied toe en verhoog je de prijs met $ 5. En dan gewoon niet verder gaan dan $ 130. Besef wel dat er nog taxes (en wat kleine priceline fee) bovenop komt. Dus uiteindelijk ben je wel meer kwijt. Succes, en we zijn benieuwd

!
Edit: er is ook een 'priceline/hotwire New York post':
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... =9&t=25734