Wha nou ik vind het alijd vreselijk als ik net lekker zit moet ik er weer uit en wachten en ik ben onwijs ongeduldig en mijn tussen stops zijn tot nu toe altijd een aantal uur geweest en en op luchthaves waar je in 3 keer rollen alles gezien heb !RiverCola schreef:Ach, een tussenstop is zo vervelend niet hoor! Op London Heathrow (terminal 5) gaat het meestal vrij snel en op de Amerikaanse luchthavens vind ik de sfeer altijd zo relaxt. Je kunt even de benen strekken, even een (fatsoenlijk) hapje eten....Op al mijn vluchten naar de VS heb ik altijd een tussenstop gehad en ik heb het nooit als vervelend ervaren. Ik zeg elke keer weer trots dat ik weer een nieuwe luchthaven aan mijn lijstje toe kan voegen
Ik heb inmiddels eindelijk united gesproken en kan de bon volgens hun alleen gebruiken via een telefonische boeking ze bieden me dan een vlucht aan op 27 april heen 7 mei terug voor 1050,- terwijl ik die zelfde vlucht via exit voor 500,- kon krijgen dus ik zei tegen haar dat ik dus niks aan die bon heb op deze manier. Volgens haar kwam dit omdat ze geen stoelen in de goedkopere klasse meer had en als ik een vlucht in de toekomst boek verder weg zou ze me dit wel kunnen aanbieden en zou ik wel goedkoper uit zijn. Gelukkig wil ik in juni weer dus dacht ik nou kom maar op met een vlucht dan zal ik er vroeg bij zijn maar kon ze niks goedkopers aanbieden nu lag het aan het seizoen toen zei ik doe dan maar december maar nee in dat seizoen ook niet welk seizoen dan wel? Ja uhh wist ze ook niet !
En verder kan ik de bon gebruiken als ik via het reisbureau boek ik legde de situatie uit dat ik met bon alleen duurdere tickets aangeboden kon krijgen en daar snapte ze niks van dus kwam ik ook niet verder mee.
En op de website van united heb ik een vlucht gevonden met heen een tussen stop terug rechtstreeks voor 510,- maar die kon ze me telefonisch weer niet aanbieden.
Mijn conclusie ik heb dus niks aan mijn bon