Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

united airlines

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
suuz
Amerika-ontdekker

Re: united airlines

Bericht door suuz »

RiverCola schreef:Ach, een tussenstop is zo vervelend niet hoor! Op London Heathrow (terminal 5) gaat het meestal vrij snel en op de Amerikaanse luchthavens vind ik de sfeer altijd zo relaxt. Je kunt even de benen strekken, even een (fatsoenlijk) hapje eten....Op al mijn vluchten naar de VS heb ik altijd een tussenstop gehad en ik heb het nooit als vervelend ervaren. Ik zeg elke keer weer trots dat ik weer een nieuwe luchthaven aan mijn lijstje toe kan voegen :wink:
Wha nou ik vind het alijd vreselijk als ik net lekker zit moet ik er weer uit en wachten en ik ben onwijs ongeduldig en mijn tussen stops zijn tot nu toe altijd een aantal uur geweest en en op luchthaves waar je in 3 keer rollen alles gezien heb !

Ik heb inmiddels eindelijk united gesproken en kan de bon volgens hun alleen gebruiken via een telefonische boeking ze bieden me dan een vlucht aan op 27 april heen 7 mei terug voor 1050,- terwijl ik die zelfde vlucht via exit voor 500,- kon krijgen dus ik zei tegen haar dat ik dus niks aan die bon heb op deze manier. Volgens haar kwam dit omdat ze geen stoelen in de goedkopere klasse meer had en als ik een vlucht in de toekomst boek verder weg zou ze me dit wel kunnen aanbieden en zou ik wel goedkoper uit zijn. Gelukkig wil ik in juni weer dus dacht ik nou kom maar op met een vlucht dan zal ik er vroeg bij zijn maar kon ze niks goedkopers aanbieden nu lag het aan het seizoen toen zei ik doe dan maar december maar nee in dat seizoen ook niet welk seizoen dan wel? Ja uhh wist ze ook niet !

En verder kan ik de bon gebruiken als ik via het reisbureau boek ik legde de situatie uit dat ik met bon alleen duurdere tickets aangeboden kon krijgen en daar snapte ze niks van dus kwam ik ook niet verder mee.

En op de website van united heb ik een vlucht gevonden met heen een tussen stop terug rechtstreeks voor 510,- maar die kon ze me telefonisch weer niet aanbieden.

Mijn conclusie ik heb dus niks aan mijn bon :clap:
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

En je bent niet de eerste die daar achter komt
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

suuz schreef: Mijn conclusie ik heb dus niks aan mijn bon :clap:
Verkopen op de US eBay site. Heb je d'r ook nog gewoon geld voor :geek:
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

Mmm staat op naam?

Haha en ik ga me er ook pas een week voor vertrek in verdiepen terwijl ik ze al bijna een jaar heb, slim !
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Kijk even in de voorwaarden of ze overdraagbaar zijn.
Ik heb in het verleden regelmatig vouchers gekocht en verkocht van Delta op eBay.
Dan moest ik na de koop van de verkoper het vouchernummer en zijn naam krijgen of bij verkoop afgeven en die kon ik bij het afrekenen van de tickets invullen op de Deltasite. Fysiek de vouchers opsturen was niet nodig.
Vouchernummer en naam waren gekoppeld in het systeem, maar die vouchers waren dus wel overdraagbaar.

De voorwaarden vind je op de vouchers zelf.

Succes :)
eric44051
Amerikakenner

Bericht door eric44051 »

Hoe wordt je dan lid van die mileage plus?
Vorig jaar kon ik me nergens inschrijven
omdat het alleen voor bewoners uit Amerika is
volgens United.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Nee, is zeker niet alleen voor inwoners van Amerika. Je kunt je gewoon via de site opgeven, zie hier.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

suuz schreef: En op de website van united heb ik een vlucht gevonden met heen een tussen stop terug rechtstreeks voor 510,- maar die kon ze me telefonisch weer niet aanbieden.

Mijn conclusie ik heb dus niks aan mijn bon :clap:
Tip van de dag...

Als een CS bediende je niet kan helpen dring dan niet verder aan maar leg de telefoon neer. Bel even later terug, je zal wss een andere persoon krijgen die je misschien wel kan helpen...
Het probleem is dat de meeste CS bediendes zich in India e.d. bevinden en eigenlijk niet meer zijn dan een veredelde helpdesk. Als je naar de CS nummers van bvb de Premier Executive of 1K dienst belt dan krijg je iemand uit de USA aan de lijn en vaak kunnen deze je wel helpen. Maar aangezien er op deze nummers een filtering staat kan het zijn dat je als "non elite" toch nog bij de aapjes terecht komt die van toeten noch blazen weten. Maar je kan het erop wagen ;)

Een vlucht die online aangeboden is op UA zelf moeten ze zeker kunnen zien hoor ;)
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Bralo je hebt gelijk. Ik heb van de week drie keer met United gebeld op een Nederlands nummer maar ik werd doorgeschakeld naar Amerika (dacht ik). Eén van de personen was duidelijk iemand van een callcenter uit een ander (waarschijnlijk Aziatisch) land. Zij sprak zo onduidelijk Engels met een zwaar accent dat het gesprek niet al te vloeiend verliep, bovendien had zij een ander verhaal dan de man die ik daarvoor gesproken had in "keurig" Engels.

Ik ben het dus eens met jouw tip zo'n gesprek af te breken en opnieuw op te bellen tot je iemand aan de lijn krijgt die je wel kan en wil helpen.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
suuz
Amerika-ontdekker

Bericht door suuz »

Yoehoe ik heb het voor elkaar via united op schiphol net zo lang doorgedramt tot mijn voucher van de prijs af ging van de tickets die ik op hun website zag staan !!!
Donderdag vlieg ik voor 300,- naar Chicago non-stop ben helemaal happy :lol:
Kon alleen niks wijzigen in het ticket vanwege de voucher dus ga er van uit dat dat niet in mijn nadeel is en er geen raare dingen gebeuren !! :D

Nu snel een hotel zoeken iemand tips of je het beste in gold coast, loop of donwtown kan zitten? Of maakt dat niet zoveel uit??

Ik heb nu een hotel op het hoog in gold coast die had een 9,2 als beoordeling en zag er wel leuk uit.
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

300 Euro non-stop AMS-Chicago, dat lijkt me een uitstekende deal! :thumbup:
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

Super Suuz!! De aanhouder wint!

ik ken Chicago niet dus kan ik je geen advies geven mbt hotels maar heb je Priceline weleens geprobeerd? Is een mooie manier om voor minder in een luxe hotel te zitten!
Vol
Amerikafan

Bericht door Vol »

suuz schreef: Nu snel een hotel zoeken iemand tips of je het beste in gold coast, loop of donwtown kan zitten? Of maakt dat niet zoveel uit??
Gefeliciteerd! Chicago is een geweldige stad imo. Ik moet er nodig weer eens naartoe...

Ik heb (voor zaken weliswaar) in hotels in de South Loop en downtown verbleven en het maakte niet zo heel veel uit. Downtown was wat leuker omdat je dichter bij het winkel deel van Michican Ave zit maar South Loop is ook weer handig omdat het dichter bij Grant Park en Art Institute of Chicago is. Goldcoast lijkt me wat veel noordelijk te zitten tov van de bezienswaardigheden maar met het ov en taxi's kom je toch overal redelijk snel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer