jokaluma schreef:ja dat kan kloppen.
Om de free rebid zone's te bepalen moet je iedere keer ieder gebied apart aanklikken dan zie je welke sterren in dat specifiek gebied aangeboden worden.Doe dit iedere keer als je gaat bieden want het zou in theorie per dag kunnen veranderen.
Snap je mijn uitleg?
Ik geloof dat ik het snap.
Maar in dit geval wil ik alleen in three rivers.
Er is dus geen andere area en andere * niveau ook niet.
Da's lastig als er enkel 1* is in de regio die je wilt. In het algemeen boek je op een 3.5* of een 4*. Je kunt dan alle area's die enkel een 3* of lager gebruiken voor je Free Rebid. Maar dat gaat voor jou dus niet werken.
Ik zou hier niet zo snel via Priceline gaan bieden. Je kan dan enkel een bod doen en steeds wachten tot je weer een nieuw bod mag doen. Op Betterbidding is er ook niks voor die regio te vinden..
We hebben net geboden op 3,5* hotels in New York en we zijn tot $112 gegaan (steeds $1 erbij).
We hebben vaak kunnen bieden, want we gebruiken 2 credit cards.
De gebieden waarop we geboden hebben zijn: Times Square, MTE, MTW, Central Park South, Madison Square Garden. Steeds een gebied erbij aangevinkt.
Morgen gaan we weer verder bieden, maar moeten we dan bieden vanaf $112 en dan steeds een dollar erbij, of gaan we weer rond de $100 zitten en dan weer langzaam omhoog. We hebben al gezien dat de kamerprijzen de laatste weken omhoog zijn gegaan.
Is het ook echt voordelig om voor 1* hotels te gaan ? Ik kan me zo voorstellen dat de besparing maar heel klein is (omdat de prijzen zowiezo laag liggen) en met de kosten voor priceline erbij, kan het nog wel eens tegenvallen ? Ik zou goed kijken wat je max wil betalen, tov de goedkoopste rates op de eigen website. Die laatste zijn vaak nog annuleerbaar ook (als je AAA korting gebruikt, zijn het vaak lage tarieven en gratis annuleerbaar).
lelie schreef:We hebben net geboden op 3,5* hotels in New York en we zijn tot $112 gegaan (steeds $1 erbij).
Haha, dat is wel erg extreem, elke keer een dollar verhogen ! Ik vind het ook wel leuk om zo laag mogelijk te betalen, maar doe toch vaak wel per keer $ 3 - $ 5 erbij. Dan gaat het ook sneller !
Morgen proberen we het opnieuw (ik 's middags, Anjo 's avonds) en dan gaan we verhogen met wel $2 per keer
We gaan maximaal tot $120 en als dat niet lukt gaan we het proberen met 3 sterren hotels (en weer lager bieden).
Gebruikt iemand hier priceline wel eens voor hotels in Canada? Die zie ik er bij het andere topic niet tussen staan.. Ook op biddingfortravel staat niet zo veel..
Ik heb zelf trouwens wel mijn eerste hotel via priceline geboekt! Zal het zo op dat andere topic zetten.
MattRob schreef:Is het ook echt voordelig om voor 1* hotels te gaan ? Ik kan me zo voorstellen dat de besparing maar heel klein is (omdat de prijzen zowiezo laag liggen) en met de kosten voor priceline erbij, kan het nog wel eens tegenvallen ? Ik zou goed kijken wat je max wil betalen, tov de goedkoopste rates op de eigen website. Die laatste zijn vaak nog annuleerbaar ook (als je AAA korting gebruikt, zijn het vaak lage tarieven en gratis annuleerbaar).
Ik heb als back-up al een 2* geboekt in three rivers voor $135
Voor dat 1* hotel vragen ze toch nog $120 op de eigen website, dus er valt toch nog wel wat voordeel te behalen denk ik.
Ik zou graag de gok eens willen wagen met priceline voor Page.
Maar ik durf niet zo goed...
Er zijn namelijk niet zoveel goede hotels lees ik op tripadvisor.
Wij hebben in page via priceline het marriott geboekt in 2008 super hotel ! Wel niet zo spectaculair veel winst maar toch....kun je lezen in mijn web-log onderaan dit bericht.
tukkertje schreef:Gebruikt iemand hier priceline wel eens voor hotels in Canada? Die zie ik er bij het andere topic niet tussen staan.. Ook op biddingfortravel staat niet zo veel..
Wij hebben vorig jaar wel het eea in Canada geboekt; zie ons reisverslag van de zomervakantie.
asv60 schreef:
Ik heb als back-up al een 2* geboekt in three rivers voor $135
Voor dat 1* hotel vragen ze toch nog $120 op de eigen website, dus er valt toch nog wel wat voordeel te behalen denk ik.
Oeps ... ! Ja, dat zijn wel andere prijzen dan dat ik verwacht had voor 1* ...
lelie schreef:Priceline Plaats: New Jersey Datum geboekt: 08-03-2010 Voor periode: 21-05-2010 - 22-05-2010 Startbod: $50 Verloop biedingen: $50, 52, 53, 54, 55, 56 en vandaag 60, 62, 63. Geaccepteerd bod : $63 Verkregen hotel (incl. ster en area): Courtyard By Marriott Wall At Monmouth Shores Corporate Park *** Normale prijs via hotel website: vanaf $129 (goedkoopste kamer)
Ik heb vanmiddag voor de eerste keer in mijn eentje gepricelined.
Toen ik $62 geboden had, kwam er te staan dat ik er $17 bij moest doen en dan ik dan een hotel zou winnen. Dat heb ik natuurlijk niet gedaan, maar toen ik $63 wilde bieden pakte hij het niet. Toen moest ik alles weer opnieuw doen en daarna heb ik het hotel gewonnen voor $63. Is dit normaal? Kun je normaal gesproken niet gewoon verder bieden met $1 erbij?
Ik heb alles maar weggeklikt en ben opnieuw begonnen. Maar het is gelukt en dat is het belangrijkste. Het voelt heerlijk!!!
Ik begrijp heel goed dat het verslavend is voor sommigen . Vanavond kan Anjo weer verder gaan met New York met haar credit card.
Als New York vanavond niet lukt (we gaan tot ongeveer $120) dan gaan we een * lager zitten (3 sterrenhotel).
Ja, dat hebben we gedaan. Best prijzig. Times Square zit op $239 per dag, dat kunnen we wel vergeten
We zijn op zoek in 5 verschillende zones.
Misschien moeten we ook overwegen om 3 nachten in één hotel te gaan zitten en daarna 3 nachten in een ander hotel.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.