Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

..

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ioX
Amerika-ontdekker

..

Bericht door ioX »

..
Laatst gewijzigd door ioX op 10 jul 2010, 16:26, 2 keer totaal gewijzigd.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: ESTA

Bericht door RNA »

Dit geldt alleen voor mensen die onder de VISA Waiver reizen en geldt niet voor mensen met een visum voor langer dan 3 maanden. Je zou hem overigens gewoon in kunnen vullen hoor, maakt verder weinig uit.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
ioX
Amerika-ontdekker

Re: Moet ik on-line ESTA invullen nu ik een visum heb?

Bericht door ioX »

Bedankt voor de reactie RNA! Had opzich de ESTA website zelf doorgelezen maar kon er toch niet echt uit concluderen of het nu wel of niet moest, en het is altijd goed om een bevesting van iemand hier op het forum te krijgen natuurlijk :)
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Moet ik on-line ESTA invullen nu ik een visum heb?

Bericht door RNA »

Geen probleem. Denk alleen dat je in de tijd die je besteedt hebt aan het openen van een topic ook de ESTA had kunnen invullen; kan nooit kwaad! :)
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer