Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kortingsbonnen voor hotels en motels
-
- Amerika-newbie
kortingsbonnen voor hotels en motels
als echte nederlander wil ik overal korting!!
ik heb gehoord dat deze bonnen bestaan.
waar kan ik die krijgen of vinden?
ik heb gehoord dat deze bonnen bestaan.
waar kan ik die krijgen of vinden?
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: kortingsbonnen voor hotels en motels
Als je lid bent van de ANWB krijg je vrijwel overal al AAA korting....

- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
wij brachten onze eerste dagen door in SF en vonden daar op verschillende plaatsen van die boekjes. Onderweg hebben we ze ook vaak in andere motels enzo gezien. Je vindt ze dus vanzelf wel. Wij hebben er vaak gebruik van gemaakt, het heeft ons toch redelijk wat bespaard!
Als je googled op "hotel voucher" of "coupon" vind je ook verschillende sites waar je op voorhand al wat vouchers kan afprinten.
Ik ben dan wel een Belg maar waarom meer betalen als je korting kan krijgen!
Als je googled op "hotel voucher" of "coupon" vind je ook verschillende sites waar je op voorhand al wat vouchers kan afprinten.
Ik ben dan wel een Belg maar waarom meer betalen als je korting kan krijgen!

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Er zijn verschillende kortings- couponbooks in omloop vaak kan je die vinden in de (state)visitorcenters langs de interstate als je een nieuwe staat binnenkomt ook bij verschillende tankstations en fastfoodrestaurants kan je een rek met informatie vinden waar ook deze boekjes tussen zitten.
Wel even opletten want er zitten soms beperkingen aan zoals een extra toeslag voor meerdere personen en gebruik in het weekend.
Wel even opletten want er zitten soms beperkingen aan zoals een extra toeslag voor meerdere personen en gebruik in het weekend.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk voor couponboekjes bij:
- bezoekerscentra bij de staatsgrenzen
- chamber of commerce (soort vvv)
- benzinepompen
- restaurants, vooral Denny's en soms McDonalds
- heel soms in een h(m)otel
- in standaards langs de weg, net zo als waar kranten in te koop liggen
De ene keer makkelijker te krijgen dan de andere keer. Ze liggen echt niet overal. Soms moet je flink zoeken.
Er zijn meerdere uitgaven. Neem ze mee van de staten waarin jij reist en neem er een stuk of twee, drie van dezelfde. Kan je meerdere dagen er gebruik van maken in hetzelfde h(m)otel.
Kijk erg goed naar de voorwaarden, die op de coupon staan. Soms maar voor een bepaalde datum geldig. Of niet in de weekeinden, soms voor 2 personen in 1 bed, enz.
- bezoekerscentra bij de staatsgrenzen
- chamber of commerce (soort vvv)
- benzinepompen
- restaurants, vooral Denny's en soms McDonalds
- heel soms in een h(m)otel
- in standaards langs de weg, net zo als waar kranten in te koop liggen
De ene keer makkelijker te krijgen dan de andere keer. Ze liggen echt niet overal. Soms moet je flink zoeken.
Er zijn meerdere uitgaven. Neem ze mee van de staten waarin jij reist en neem er een stuk of twee, drie van dezelfde. Kan je meerdere dagen er gebruik van maken in hetzelfde h(m)otel.
Kijk erg goed naar de voorwaarden, die op de coupon staan. Soms maar voor een bepaalde datum geldig. Of niet in de weekeinden, soms voor 2 personen in 1 bed, enz.
Die bonnenboekjes zie je liggen bij de touristinfo, bij restaurants, bij hotels, bij benzinestations, vrijwel overal waar je standaards vindt met toeristische informatie vind je ook deze boekjes.
Voor kortingsbonnen kan je ook op deze site kijken: http://www.roomsaver.com/
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Toch zou ik me niet blindstaren op enkel de kortingscouponnen (ik heb er overigens in het verleden ook veelvuldig gebruik van gemaakt).
Zeker in de grotere steden kun je via Priceline en/of Hotwire hele leuke aanbiedingen vinden voor de prijs (vaak zelfs minder) van een gemiddeld motel.
Als een aantal nachten vaststaan zou ik daar ook zeker naar kijken.
Roland
Zeker in de grotere steden kun je via Priceline en/of Hotwire hele leuke aanbiedingen vinden voor de prijs (vaak zelfs minder) van een gemiddeld motel.
Als een aantal nachten vaststaan zou ik daar ook zeker naar kijken.
Roland
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Als je zeker weet dat je route niet meer veranderd kan dat maar als je nog wil/moet veranderen zijn beide sites niet voordelig omdat je niet kan annuleren.
Je moet dan je route volgen of een ander hotel boeken waarbij je het eerste hotel ook moet betalen.
Je moet dan je route volgen of een ander hotel boeken waarbij je het eerste hotel ook moet betalen.
Je kunt ook kortingbonnen (coupons) voor hotels thuis alvast uitprinten via http://www.roomsaver.com maar soms is de groene gids van roomsaver nog iets goedkoper.
Nog enkele couponboeken die je kunt vinden zijn: www.hotelcoupons.com, www.THEOIG.com, www.travelcoupons.com
Deze couponboeken vind je o.a. op parkeerplaatsen, bij restaurants enz.
Ik gebruik ze al 10 jaar met succes.
Nog enkele couponboeken die je kunt vinden zijn: www.hotelcoupons.com, www.THEOIG.com, www.travelcoupons.com
Deze couponboeken vind je o.a. op parkeerplaatsen, bij restaurants enz.
Ik gebruik ze al 10 jaar met succes.
@florida10: bedankt voor de handige sites!
Samen met mijn vriend ga ik 3,5 maand door de USA en Canada rondreizen, waarvan 2,5 maand door de USA.
Ik heb motel 6 en super 8 gemaild met de vraag of zij ons een leuke korting konden aanbieden wanneer we op zoveel mogelijk plekken bij een motel 6 of super 8 zouden overnachten, helaas konden geen van beide ketens ons korting beloven. Die kortingsbonnen komen dus goed uit
!
Daarnaast heb ik ook nog een aantal autoverhuurbedrijven gemaild of ze ons korting kunnen geven. Ook zonder succes helaas
.
Kun je in de USA makkelijk ter plaatse afdingen op overnachtingskosten en autohuur? Wie heeft er tips?
Samen met mijn vriend ga ik 3,5 maand door de USA en Canada rondreizen, waarvan 2,5 maand door de USA.
Ik heb motel 6 en super 8 gemaild met de vraag of zij ons een leuke korting konden aanbieden wanneer we op zoveel mogelijk plekken bij een motel 6 of super 8 zouden overnachten, helaas konden geen van beide ketens ons korting beloven. Die kortingsbonnen komen dus goed uit

Daarnaast heb ik ook nog een aantal autoverhuurbedrijven gemaild of ze ons korting kunnen geven. Ook zonder succes helaas

Kun je in de USA makkelijk ter plaatse afdingen op overnachtingskosten en autohuur? Wie heeft er tips?
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afdingen op autohuur kan je vergeten, sterker, als je daar ter plaatse pas gaat huren ben je een akelig stuk duurder uit dan bij huren vanuit Nederland.
Afdingen op motels lukt vaak wel, als je ANWB lid bent moet je zeker die kaart meenemen, levert ook korting op.
Daarnaast kan je natuurlijk vaak wel kiezen uit hotels/motels, in veel steden heb je aardig goedkope, maar wel wat minder luxe (of ronduit smerige) motels.
Tripadvisor is vaak je vriend in deze.
Afdingen op motels lukt vaak wel, als je ANWB lid bent moet je zeker die kaart meenemen, levert ook korting op.
Daarnaast kan je natuurlijk vaak wel kiezen uit hotels/motels, in veel steden heb je aardig goedkope, maar wel wat minder luxe (of ronduit smerige) motels.
Tripadvisor is vaak je vriend in deze.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Je auto kun je inderdaad beter vanuit Nederland huren. dat is een stuk voordeliger en bovendien weet je dan zeker dat alle noodzaakelijke verzekeringen er bij in zitten.
Veel forumleden huren hun auto via www.usareisen.de , dat is meestal veel goedkoper dan als je via de site van Alamo of Hertz zelf huurt.
Marjon
Veel forumleden huren hun auto via www.usareisen.de , dat is meestal veel goedkoper dan als je via de site van Alamo of Hertz zelf huurt.
Marjon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2184 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-