Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vriend verongelukt: thuisblijven of alleen gaan ???
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Vriend verongelukt: thuisblijven of alleen gaan ???
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst! Wat een verlies moet dit zijn voor je. Ik sluit me verder aan bij Petra/VS, zij verwoordt heel mooi wat ik zelf ook zou willen zeggen. Veel sterkte met het maken van de beslissing. Misschien is het nog een optie om toch samen met iemand te gaan, met iemand anders welteverstaan? Dat maakt misschien toch wat minder alleen op zo'n reis.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Bedankt allemaal!!
IK ga gaan, ik heb me deze morgen ook ingeschreven op http://www.couchsurfing.org
Thuis wil ik niet blijven en ik wil ook niet gaan werken, moet ik deze week nog doen maar leuk is anders want iedereen spreekt er constant over en vraagt hoe het gaat enzo.
Ik zal mij sociaal moeten opstellen en s'avonds eens ergens een bar of een café opzoeken om wat contacten te leggen. Lifters ben minder zot van omdat je nooit weet wie het is maar ik denk ook niet dat er veel zullen zijn in de states. Er gaan zeker dooie momenten zijn maar ik zie het als een avontuur, ze gaan hem wel cremeren wat spijtig is want anders ging ik wel wat souvenirs meebrengen voor op zijn graf te leggen.
IK ga gaan, ik heb me deze morgen ook ingeschreven op http://www.couchsurfing.org
Thuis wil ik niet blijven en ik wil ook niet gaan werken, moet ik deze week nog doen maar leuk is anders want iedereen spreekt er constant over en vraagt hoe het gaat enzo.
Ik zal mij sociaal moeten opstellen en s'avonds eens ergens een bar of een café opzoeken om wat contacten te leggen. Lifters ben minder zot van omdat je nooit weet wie het is maar ik denk ook niet dat er veel zullen zijn in de states. Er gaan zeker dooie momenten zijn maar ik zie het als een avontuur, ze gaan hem wel cremeren wat spijtig is want anders ging ik wel wat souvenirs meebrengen voor op zijn graf te leggen.
Gôh wat een vreselijke gebeurtenis. Gecondoleerd. En moedig dat je gaat. (Persoonlijk zou ik van te voren geloof ik wel informeren bij de luchtvaartmaatschappij en/of je reisbureau wat je moet bijbetalen in geval je tóch eerder naar huis wilt).
Nieuw ticket, ze willen zijn ticket terugbetalen als ze een kopie krijgen van de overlijdensakte. Op dat gebied zijn ze wel hard, overzetten naar een andere naam ging ook niet.pyca schreef:Gôh wat een vreselijke gebeurtenis. Gecondoleerd. En moedig dat je gaat. (Persoonlijk zou ik van te voren geloof ik wel informeren bij de luchtvaartmaatschappij en/of je reisbureau wat je moet bijbetalen in geval je tóch eerder naar huis wilt).
Tja... zo te lezen passen ze gewoon heel kil de regels toe. Jammer.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Groot gelijk dat je gaat, een mooi eerbetoon aan je vriend,en in gedachten zal hij meereizen neem ik aan.dragonfly schreef:Bedankt allemaal!!
Van te voren reserveren zou ik niet doen in die tijd van het jaar, er is plek genoeg, en alleen in de parken zelf zal je misschien niet kunnen overnachten, maar dan maar er net buiten,toch?
Gewoon vragen in de parken als je daar bent, mijn ervaring met oktober is dat er vaak plek is.
En het voordeel is ook dat je niet echt vast zit aan je route, mocht je ergens langer willen blijven, of mocht het weer tegenvallen, kan je je daar direct aan aanpassen als je geen reserveringen hebt.
Gecondoleerd. Ik weet niet of je een laptop of een iPhone of iets dergelijks mee wilt nemen? Het kan misschien ook wel fijn zijn om even met het thuisfront te kunnen msn'en/chatten. Kan je door de eenzame momenten helpen, is mijn ervaring.
Ik snap dat het heel vervelend is, maar de maatschappijen zullen dat niet voor niets doen. Hoewel de meeste weldenkende mensen overlijden niet zullen gebruiken als optie om te annuleren, zijn er vermoedelijk toch mensen die dat wel misbruiken. Ik heb voor het verkrijgen een bijzonder verlofdag bij een vorige baan ook al eens de rouwkaart moeten laten zien. Er overleden heel veel oma's wel een aantal keer, begreep ik later.pyca schreef:Tja... zo te lezen passen ze gewoon heel kil de regels toe. Jammer.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Als het goed is is dragonfly gisteren vertrokken. Ik hoop dat hij hier nog eens langskomt om te vertellen over zijn ervaringen.
Ik heb beiden mee, vooral om mijn trip te kunnen uitstippelen maar uiteraard ook eens om af en toe te chatten met de familie! Het is hier zonnig en ik heb er zeker geen spijt van dat ik gekomen ben. We maken er het beste van, dat zou hij ook gewild hebben.Mrjn schreef:Gecondoleerd. Ik weet niet of je een laptop of een iPhone of iets dergelijks mee wilt nemen? Het kan misschien ook wel fijn zijn om even met het thuisfront te kunnen msn'en/chatten. Kan je door de eenzame momenten helpen, is mijn ervaring.
Bedankt voor jullie steun!!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Perfecte trip, en laat horen hoe het is of geweest is!
:beerchug:
ZAl ik doen, ondertussen is er al http://usa.kartworld.be/Pete.Z schreef:Perfecte trip, en laat horen hoe het is of geweest is!
Best Dragonfly,
Ook namens ons gecondoleerd met jullie verlies.
We kunnen ons alleen voorstellen hoe aangrijpend dit moet zijn op zo'n moment.
Je hebt in ieder geval de keuze gemaakt om te gaan en waarschijnlijk was er uiteindelijk toch geen goede of slechte keuze geweest.
Bezoek al die plaatsen welke jullie samen hadden willen bezoeken want hij is er toch bij. Hij is welliswaar niet fysiek aanwezig, maar wel in jouw
hoofd en in jouw hart.
Je zult het regelmatig zwaar hebben, maar je zult ook kunnen lachen.... en die herinneringen zullen je altijd bij blijven.
Heel veel sterkte en plezier.
VrGr,
Mark
Ook namens ons gecondoleerd met jullie verlies.
We kunnen ons alleen voorstellen hoe aangrijpend dit moet zijn op zo'n moment.
Je hebt in ieder geval de keuze gemaakt om te gaan en waarschijnlijk was er uiteindelijk toch geen goede of slechte keuze geweest.
Bezoek al die plaatsen welke jullie samen hadden willen bezoeken want hij is er toch bij. Hij is welliswaar niet fysiek aanwezig, maar wel in jouw
hoofd en in jouw hart.
Je zult het regelmatig zwaar hebben, maar je zult ook kunnen lachen.... en die herinneringen zullen je altijd bij blijven.
Heel veel sterkte en plezier.
VrGr,
Mark
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
heel veel sterkte, ik hoop dat je er toch een "mooie" reis kan van maken, al za lhet anders zijn dan gepland.dragonfly schreef: Er gaan zeker dooie momenten zijn maar ik zie het als een avontuur, ze gaan hem wel cremeren wat spijtig is want anders ging ik wel wat souvenirs meebrengen voor op zijn graf te leggen.
Misschien kan je voor zijn familie toch een souvenir of een mooie foto meebrengen, ik kan mij voorstellen dat ze dat wel zouden appreciëren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 13332 Weergaves
-
Laatste bericht door Kristel De Schryver
-
- 18 Reacties