Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel betalen zonder creditcard
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Re: Hotel betalen zonder creditcard
In principe heb je geen creditcard nodig (tenzij het expliciet vermeld staat). Ik heb dit jaar al in een Marriot gelogeerd in Montréal en in THEhotel in Las Vegas (beide dus iets duurdere hotels) en er was geen creditcard nodig. Ik heb wel een borg gegeven om van de roomservice te kunnen genieten. De hotels waren netjes vooraf betaald via mijn reisagent. Sinds kort heb ik me toch een credit card gevraagd (ik ga nog 2x naar de US dit jaar) maar dit is zuiver om wagens te huren, voor hotels heb ik het nog niet nodig gehad. 

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
héh??
Dat snap ik dan niet, want mijn creditkaart (ABN Amro) en die van een maatje (Rabobank) werkte allebij ALLEEN maar in een ATM, niet als we in de winkel iets wilde kopen!
Dat snap ik dan niet, want mijn creditkaart (ABN Amro) en die van een maatje (Rabobank) werkte allebij ALLEEN maar in een ATM, niet als we in de winkel iets wilde kopen!

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Soms werkt het inderdaad in de USA... Ik heb in de USA ook al met m'n Belgische kaart met Maestro functie betaald terwijl ik een tijd geleden mijn kaart in de UK niet kon gebruiken...RNA schreef:héh??

- bluemoon
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb een jaar of wat terug een VISA card gekregen via de ANWB.
Toen verdiende ik nog (minimum)jeugdloon maar dat was geen enkel bezwaar.
Toen verdiende ik nog (minimum)jeugdloon maar dat was geen enkel bezwaar.
Crisis ? What Crisis ?
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bedoel je nou een creditcard of een pinpas (debitcard in Amerika)??RNA schreef:héh??
Beide werken overigens perfect in Amerika. Heb zelf een wereldpas (=oude europas, ook wel pinpas genoemd) en creditcard van de ABN AMRO Bank. Kan er vrijwel overal mee betalen.
Roland
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Sorry mijn fout, bedoel de PINPAS. Heb een wereldkaart, maar kon bijv in Wal*Mart en andere kleinere zaken niet betalen ermee.....

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Heel vreemd, want ik kan wel betalen met mijn pinpas bij de Walmart en andere zaken.
Voor betalen en geld opnemen met een pinpas (debetcard) in het buitenland gelden normaal gesproken de volgende regels:
-Geld opnemen bij geldautomaten in het buitenland die voorzien zijn van het Maestro- of Cirrus-logo.
-Betalen in het buitenland in winkels en bedrijven met Wereldpas en pincode.
Marjan
Voor betalen en geld opnemen met een pinpas (debetcard) in het buitenland gelden normaal gesproken de volgende regels:
-Geld opnemen bij geldautomaten in het buitenland die voorzien zijn van het Maestro- of Cirrus-logo.
-Betalen in het buitenland in winkels en bedrijven met Wereldpas en pincode.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zeker raar...
Misschien lag het wel aan mn pasje, heb ondertussen een nieuwe.. (wel dezelfde soort pas, maar oude was gescheurd) dus we zien het wel
Misschien lag het wel aan mn pasje, heb ondertussen een nieuwe.. (wel dezelfde soort pas, maar oude was gescheurd) dus we zien het wel

De reis is inmiddels geboekt! Hoe we het met de creditcard gaan doen zien we nog wel (waarschijnlijk zal m'n broer er een aan moeten vragen), maar ik heb er in ieder geval ontzettend veel zin in.
Het is trouwens ook nog eens erg goedkoop, dus misschien een aanrader voor andere die een keer willen wintersporten in Amerika. We betalen voor onze vlucht (Buffalo, NY - Salt Lake City, UT) + Hotel midden in downtown SLC (met zwembad, airport-pickup, ontbijt) + Ski Salt Lake Super Pass (6 dagen toegang tot 4 verschillende gebieden inclusief busvervoer) omgerekend zo'n 495 euro. Niet duur dacht ik zo!
Natuurlijk zal het nog wel duurder zijn om vanuit Nederland rechtstreeks naar Salt Lake City te vliegen, maar misschien scheelt de totaalprijs van de vakantie niet zo heel veel met die in Europa.
Omdat ik heb gezien dat er nog niet zoveel wintersport-reisverslagen zijn van Amerika zal ik er een bijhouden gedurende de vakantie.
Het is trouwens ook nog eens erg goedkoop, dus misschien een aanrader voor andere die een keer willen wintersporten in Amerika. We betalen voor onze vlucht (Buffalo, NY - Salt Lake City, UT) + Hotel midden in downtown SLC (met zwembad, airport-pickup, ontbijt) + Ski Salt Lake Super Pass (6 dagen toegang tot 4 verschillende gebieden inclusief busvervoer) omgerekend zo'n 495 euro. Niet duur dacht ik zo!

Natuurlijk zal het nog wel duurder zijn om vanuit Nederland rechtstreeks naar Salt Lake City te vliegen, maar misschien scheelt de totaalprijs van de vakantie niet zo heel veel met die in Europa.
Omdat ik heb gezien dat er nog niet zoveel wintersport-reisverslagen zijn van Amerika zal ik er een bijhouden gedurende de vakantie.
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Leuk dat je een verslag bijhoudt, ben erg benieuwd. Aangezien wintersporten hier erg duur is valt het idd mee, maar alleen al een retourtje salt lake city ligt rond de 500 euro 

- Donnos
- Amerika-ontdekker
Hoe kan dat nou zo goedkoop zijn
? Ik betaal al bijna 630 euro voor in reis in December van Dusseldorf naar Asheville , en dan nog eens 450 euro voor een leuk hotelletje voor 1 week 

Goed zoeken 
Een tijdje terug lagen de prijzen nog een stuk hoger, maar via expedia.com (de Amerikaanse versie dus!) kreeg je extra korting op de skipas en nog eens extra korting omdat het hotel + vlucht via hun werden geboekt. Maar echt, het is een kwestie van flink zoeken, puzzelen met tijden, etc.

Een tijdje terug lagen de prijzen nog een stuk hoger, maar via expedia.com (de Amerikaanse versie dus!) kreeg je extra korting op de skipas en nog eens extra korting omdat het hotel + vlucht via hun werden geboekt. Maar echt, het is een kwestie van flink zoeken, puzzelen met tijden, etc.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Volgens mij heeft Dezz geen vlucht vanuit Nederland naar Amerika geboekt maar een binnenlandse vlucht van Buffalo (NY) naar Salt Lake City (UT). Hij zit dan namelijk al in Toronto.Donnos schreef:Hoe kan dat nou zo goedkoop zijn? Ik betaal al bijna 630 euro voor in reis in December van Dusseldorf naar Asheville , en dan nog eens 450 euro voor een leuk hotelletje voor 1 week
Dat is natuurlijk een stuk goedkoper dan een vlucht vanuit Nederland naar SLC.
Marjon
Dat klopt, ik heb een binnenlandse vlucht van Buffalo naar Salt Lake City.
Maar als ik lees dat sommige mensen voor €280,- een retourtje vanuit Nederland/België/Duitsland naar Denver regelen lijkt het me ook wel mogelijk om voor een schappelijke prijs naar SLC te vliegen. Delta heeft daar een hub en als je b.v. een retourtje vanuit Brussel boekt van 8 t/m 16 januari kost dat (omgerekend) €400,-
Maar als ik lees dat sommige mensen voor €280,- een retourtje vanuit Nederland/België/Duitsland naar Denver regelen lijkt het me ook wel mogelijk om voor een schappelijke prijs naar SLC te vliegen. Delta heeft daar een hub en als je b.v. een retourtje vanuit Brussel boekt van 8 t/m 16 januari kost dat (omgerekend) €400,-

Visa heeft volgens mij zelfs PrePaid credit cards IIG wel via de walmart dus dat zou ook nog een optie ter plekke kunnen zijn. ? en mischien dat je in nederland wel een creditcard kunt krijgen met een lagere limiet ? kun je er zelf wat geld op voorhand op storten zodat je toch vooruit kunt.... Ik kon eigenlijk ook geen creditcard krijgen want ik had NET een hypotheek en dan zou ik over mijn maximale lening heen gaan volgens het systeem. Met een loonstrookje kwam alles in orde want ik heb nog nooit betalingsproblemen gehad. Oftewel met een vlotte babbel en een leuke griet aan de andere kant van de balie kom je een heel eind !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 42 Reacties
- 7294 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 13 Reacties