Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Foto's online
-
- Amerika-ontdekker
Foto's online
Hallo allemaal,
Ik hoop dat iedereen genoten heeft of nog gaat genieten van zijn/haar vakantie. Voor mij is het nagenieten al enkele maanden aan de gang. In die periode ben ik druk bezig geweest met de foto's die we gemaakt hebben op onze reis.
Ons fotoverzamelboek is nu eindelijk klaar en dus kan ik me nu gaan concentreren op de foto's die ik zoals belooft online zou gaan zetten.
De foto's van de eerste dag staan er. Zolang de tijd het toelaat wil ik proberen iedere dag serrie (dag) toe te voegen.
Voor de liefhebbers volgt hier het adres. http://marcofoto.fotopic.net/
Ik wens iedereen veel plezier bij het bekijken en commentaar is welkom.
Verder ben ik van plan weer met enige regelmaat op het forum te verschijnen.
Het volgende project is mijn dagboek uitwerken en dit op een site zetten, ook deze belofte zal ik de komende tijd gaan inlossen.
Vriendelijke groeten Marco Polo.
Ik hoop dat iedereen genoten heeft of nog gaat genieten van zijn/haar vakantie. Voor mij is het nagenieten al enkele maanden aan de gang. In die periode ben ik druk bezig geweest met de foto's die we gemaakt hebben op onze reis.
Ons fotoverzamelboek is nu eindelijk klaar en dus kan ik me nu gaan concentreren op de foto's die ik zoals belooft online zou gaan zetten.
De foto's van de eerste dag staan er. Zolang de tijd het toelaat wil ik proberen iedere dag serrie (dag) toe te voegen.
Voor de liefhebbers volgt hier het adres. http://marcofoto.fotopic.net/
Ik wens iedereen veel plezier bij het bekijken en commentaar is welkom.
Verder ben ik van plan weer met enige regelmaat op het forum te verschijnen.
Het volgende project is mijn dagboek uitwerken en dit op een site zetten, ook deze belofte zal ik de komende tijd gaan inlossen.
Vriendelijke groeten Marco Polo.
Marco Polo is discovering the USA and had found a lone shining star, in Texas
-
- Amerika-ontdekker
hoi Marjon,
Het verslag dat ik wil gaan schrijven, ga ik proberen meer van de gevoelskant te schrijven.
Mijn naamgenoot Marco heeft namelijk deze route een jaar eerder gedaan en deze tot in de puntjes beschreven. Veel beter en gedetailleerder kan volgens mij niet en dat ga ik dan ook niet proberen. Ik zal dus proberen de nadruk te leggen op mijn persoonlijke indrukken.
Maar eerst het foto gedeelte afmaken
groetjes Marco...........Polo
Het verslag dat ik wil gaan schrijven, ga ik proberen meer van de gevoelskant te schrijven.
Mijn naamgenoot Marco heeft namelijk deze route een jaar eerder gedaan en deze tot in de puntjes beschreven. Veel beter en gedetailleerder kan volgens mij niet en dat ga ik dan ook niet proberen. Ik zal dus proberen de nadruk te leggen op mijn persoonlijke indrukken.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Oh maar ik vind het juist heel leuk om een verslag te lezen waarin iemand schrijft over zijn persoonlijke indrukken.Marco Polo schreef:hoi Marjon,
Uit het ene verslag haal je allemaal tips en wetenswaardigheden en uit het andere verslag misschien meer hoe mensen alles ervaren hebben.
Kortom; ik smul van elk reisverslag en er kunnen er wat mij betreft nooit genoeg van zijn. ( Dus kom maar op

Marjon
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Marco Polo schreef:.... Mijn naamgenoot Marco heeft namelijk deze route een jaar eerder gedaan en deze tot in de puntjes beschreven. Veel beter en gedetailleerder kan volgens mij niet en dat ga ik dan ook niet proberen.....

Hoi Marco,
jij laat mij tot wel heel ver achter mijn oren blozen hoor, met deze opmerking. Maar heel hartelijk bedankt voor het compliment.
Leuk om jullie eerste foto’s te zien van de vakantie in de VS. Doet mij weer aan al die plaatsen denken, die ik vorig jaar heb bezocht. Het is genieten bij al die mooie foto's.
Heel veel succes met de verwerking van de andere foto's en het schrijven van het verslag. Ik zie er met belangstelling naar uit.
Groet, Marco.
PS. Ik zie jullie naam niet staan in het lijstje van de AA-meeting. Mochten jullie het over het hoofd hebben gezien, jullie kunnen je nog opgeven.
Zie http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 16&start=0
Zou leuk zijn jullie te ontmoeten.
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Naamgenoot, Marco
Als het nog niet te laat is dan zullen we elkaar op de bijeenkomst ontmoeten. Ik heb Majan vanavond nog een mailtje gestuurd. Het lijkt mij er lijk om al die vriendelijke raadgevers te ontmoeten en eens live te bedanken voor alle goede tips.
Tot ziens Marco
Als het nog niet te laat is dan zullen we elkaar op de bijeenkomst ontmoeten. Ik heb Majan vanavond nog een mailtje gestuurd. Het lijkt mij er lijk om al die vriendelijke raadgevers te ontmoeten en eens live te bedanken voor alle goede tips.
Tot ziens Marco
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
:dance: :dance: :dance: hoe meer zielenMarco Polo schreef:Hoi Naamgenoot, Marco
Tot ziens Marco

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Nou, te laat is het nog niet hoor, dus dat komt wel goed. Erg leuk dat jij komt.Marco Polo schreef:Hoi Naamgenoot, Marco
Als het nog niet te laat is dan zullen we elkaar op de bijeenkomst ontmoeten. Ik heb Marjan vanavond nog een mailtje gestuurd. Het lijkt mij er lijk om al die vriendelijke raadgevers te ontmoeten en eens live te bedanken voor alle goede tips.
Tot ziens, Marco
... en zo is dat! Het zal best weer een gezellige middag en avond worden.Rob schreef: :dance: :dance: :dance: hoe meer zielen![]()
![]()
![]()
Groet, Marco.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1019 Weergaves
-