Hahahaha, die is echt goed!!lelie schreef:Toen ik voor de 2e keer naar Amerika ging, zei mijn oom "ga je alweer naar dat land? Daar ben je toch al geweest?".
En dat zegt iemand die al 30 jaar op dezelfde camping op Terschelling staat

Hahahaha, die is echt goed!!lelie schreef:Toen ik voor de 2e keer naar Amerika ging, zei mijn oom "ga je alweer naar dat land? Daar ben je toch al geweest?".
En dat zegt iemand die al 30 jaar op dezelfde camping op Terschelling staat
Wat ik het meest moeilijk vind is dat als ik het vertel tegen mensen die het minder hebben dan ik, ik voel mij dan een soort schuldig.... die denken altijd gelijk dat Amerika heel duur is enz. maar als je een goede aanbieding hebt kan het goedkoper zijn dan twee weken een huisje in Zuid-FrankrijkCorry schreef:Terschelling is OOK leuk, met name tijdens Oerol maar persoonlijk word ik ERG moe van al die mensen die het zo goed weten. "Ga je ALWEER naar Amerika"? Ja, "MOET jij alweer naar Frankrijk"? Allemaal kinnesinne als je het mij vraagt. Maar wij doen lekker toch wat we zelf willen
Ha ha; dat vind ik nou ook!Pete.Z schreef:Ach, ik heb liever gespeeld enthousiaste, dan oprecht chagrijnige obers.
Groot verschil.tcoppers schreef:Ah, dus AA forum is het forum van de ANONIEME ALCOHOLISTEN :hilarious: :hilarious:
Pff hou op! Al op schiphol liepen we tegen dat probleem aan.. We waren melig, meer dan 42 uur wakker en humeurig omdat we weer terug waren in NL.. En direct al problemen met 't 'zuurpruimgedrag' van sagerijnige Hollanders, waar geen excuses meer vanaf kon als ze tegen je op liepen en die niet voor je aan de kant wilde gaan ook als je het netjes vroeg..Florida schreef:Ha ha; dat vind ik nou ook!Pete.Z schreef:Ach, ik heb liever gespeeld enthousiaste, dan oprecht chagrijnige obers.
Dat zeg ik ook vaak wanneer mensen uit NL zeggen dat de Amerikanen zo 'oppervlakkig' zijn... Liever 'oppervlakkig' aardig dan dat zuurpruimgedrag wat we helaas te vaak in NL zien...
Het enthousiaste werkt juist aanstekelijk, maar bij terugkomst in NL spat de droom weer uiteen.
Dat is precies wat ik bedoel. Ben eerlijk gezegd wel blij dat het niet aan mij ligt... als ik hierover vertel aan anderen (lees 'niet Amerika-addicts') word ikIk geef je dan ook helemaal gelijk hoor. Bedoel, hoeveel moeite is het nou om gewoon met een big-smile een over enthousiaste opmerking te maken? Oh Oh, Wat valt het dan weer tegen zeg als je hier rondloopt, en het lijkt alsof iedereen zojuist van een begrafenis oid terugkomt.. Spontaniteit 0,0.![]()
Ik had net hetzelfde hoor.Texas Boy schreef:Ging in 96 voor het eerst naar Amerika, voelde een beetje als thuis komen. Na 96 ging ik zo'n 2x per jaar en nu woon ik hier al ruim 2,5 jaar, shit happens
How are you today?Tans4USA schreef:Geef mij de Amerikaanse supermarkten maar!