Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorgoed verslaafd!
-
- Amerika-ontdekker
Voorgoed verslaafd!
Wij zijn onlangs terug gekomen van onze eerste reis naar Amerika. Ja, ik zeg eerste, omdat ik zeker weet dat er nog vele gaan volgen...we zijn voorgoed verslaafd. Hebben we nu een vrij globale reis gedaan, de volgende keer zullen we wat langer op bepaalde plaatsen willen blijven en andere plaatsen bezoeken die we nu wegens tijdgebrek moesten overslaan.
Ik wil graag iedereen bedanken voor de nuttige tips! Voor de komende reis zal ik zeker weer terug vallen op dit geweldige forum.
Groet,
Charlotte
Ik wil graag iedereen bedanken voor de nuttige tips! Voor de komende reis zal ik zeker weer terug vallen op dit geweldige forum.
Groet,
Charlotte
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Voorgoed verslaafd!
Welkom bij de Amerika verslaafden club
:hilarious:
We waarschuwen nieuwkomers iedere keer maar het wil maar niet helpen :whistling:

We waarschuwen nieuwkomers iedere keer maar het wil maar niet helpen :whistling:
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Heb jij er ook zo'n last van?
pff, wij zijn inmiddels 4 weken terug en ik vind precies mijn draai hier niet meer! Absoluut een fascinerend land/continent, smaakt naar meer

pff, wij zijn inmiddels 4 weken terug en ik vind precies mijn draai hier niet meer! Absoluut een fascinerend land/continent, smaakt naar meer

Welkom bij de club inderdaad.
Wij moeten nog vertrekken voor onze tweede en sinds deze week zijn wij (onder leiding van de vriendin notabene die ik eerst moest overtuigen voor dit jaar) aan het praten om volgend jaar naar Florida (of oostkust) te gaan met een afsluiter in Las Vegas !!! (hoe kan het ook anders)
De weg is nog lang maar het verslaafde gevoel kennen wij dus ook, een serieus en ongeneeslijk (is dit een woord?) virus
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
De kinderen zijn ervan overtuigd dat ik nogeens ga emigreren...
Dat gaat me te ver, maar ik denk al wel na over onze volgende reis... :whistling:
Groetjes,
Paul
Dat gaat me te ver, maar ik denk al wel na over onze volgende reis... :whistling:
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kom in de kring zitten en stel je even voor. :beerchug:
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ah, dus AA forum is het forum van de ANONIEME ALCOHOLISTEN :hilarious: :hilarious:
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Nee, van Anonieme Amerikafanaten... :dance:
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zit ook in die kring maar zie diegene wat tegenover mij zitten niet ...Pete.Z schreef:Kom in de kring zitten en stel je even voor. :beerchug:

kring is immens groot hier
Bart
Grts, Bart
En ik zwaai nogwel naar jou... :nana:
Het is toch wat. Alweer een junk erbij.

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hahaha ook al verslaafd?
Ik ben in 2005 voor het eerst naar Amerika geweest en volgend jaar ga ik alweer voor de 6e en 7e keer!
Welkom bij de club!

Ik ben in 2005 voor het eerst naar Amerika geweest en volgend jaar ga ik alweer voor de 6e en 7e keer!
Welkom bij de club!

- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Het klinkt héél herkenbaar!
Wij gingen ooit in 1995 voor één keertje naar Amerika (dachten wij toen nog
). Sindsdien allebei besmet met het beruchte virus en het is heel hardnekkig. Ik ben bang dat we er nooit meer van af komen
Sonja
Wij gingen ooit in 1995 voor één keertje naar Amerika (dachten wij toen nog

Sonja
Jammer dat sommige mensen het niet eens willen proberen, want waarom zouden ze naar dat kl*te land gaan. Ze snappen ook niet dat ik niet weer in Nederland wil wonen, terwijl ik het grootste deel van m'n leven in Amerika heb doorgebracht.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
inderdaad, de vooroordelen tov Amerika zijn soms nogal groot. Een paar van mijn collega's reageerden een beetje spottend, dat vond ik persoonlijk nogal flauw.Joke schreef:Jammer dat sommige mensen het niet eens willen proberen, want waarom zouden ze naar dat kl*te land gaan.

Had zelf nóóit verwacht dat het zo lastig zou zijn de normale draad weer op te pakken..
inderdaad, de vooroordelen tov Amerika zijn soms nogal groot. Een paar van mijn collega's reageerden een beetje spottend, dat vond ik persoonlijk nogal flauw.

Krijg je als antwoord:

Hoezo kort door de bocht.. Persoon in kwestie is 20 jaar ouder dan mij, heeft een hogere functie dan mij, dus had verwacht dat mensen dan niet meer zulke domme opmerkingen zouden maken.. Maargoed dat zal me werkelijk een rotzorg wezen al die leeghoofden

Heel herkenbaar allemaal!!
Ben nu bijna 2 weken terug uit NYC en denk er meerdere keren per dag aan terug.
Heb echt een heimwee gevoel.
Tis dat ik komend anderhalf jaar even geen tijd heb
anders had ik de volgende reis direct geboekt.
En het valt mij ook op dat de mensen die zo'n negatief beeld hebben van Amerika er zelf nog nooit zijn geweest... lekker bekrompen.
Ben nu bijna 2 weken terug uit NYC en denk er meerdere keren per dag aan terug.

Heb echt een heimwee gevoel.
Tis dat ik komend anderhalf jaar even geen tijd heb

En het valt mij ook op dat de mensen die zo'n negatief beeld hebben van Amerika er zelf nog nooit zijn geweest... lekker bekrompen.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jaloezie volgens mij, al die negatievelingen.
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ooooh, ben ik ff blij... Ik dacht dat het aan mezelf lag
@Florida
Dat was nou ook net het eerste wat mij opviel aan Amerika.
Toen ik ginder aankwam zat ik vol vooroordelen die de Europeanen hier hebben over de Amerikaanse medemens.
Na nog geen uurtje op de grond waren die vooroordelen denk ik al voor 99.9% weg...

@Florida
Dat was nou ook net het eerste wat mij opviel aan Amerika.
Toen ik ginder aankwam zat ik vol vooroordelen die de Europeanen hier hebben over de Amerikaanse medemens.
Na nog geen uurtje op de grond waren die vooroordelen denk ik al voor 99.9% weg...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Toen ik voor de 2e keer naar Amerika ging, zei mijn oom "ga je alweer naar dat land? Daar ben je toch al geweest?".
En dat zegt iemand die al 30 jaar op dezelfde camping op Terschelling staat
En dat zegt iemand die al 30 jaar op dezelfde camping op Terschelling staat