Dacht ik alles al zo'n beetje geregeld te hebben.. blijkt er voor zowel mijn pda als voor mijn telefoon geen kaarten voor het zuid-westen beschikbaar te zijn? En dat terwijl ik iedereen hier vrolijk zie vertellen dan ze die meenemen..
Heb onze Ict afdeling gevraagd een kaart van het zuid-westen op mijn telefoon te zetten maar er bleken geen kaarten voor beschikbaar. Toen dus maar via de PDA (dell X51)en daar bleek Navigator 6 op te zitten terwijl de kaarten van de VS alleen op Navigator 7 beschikbaar zijn?? Ik begrijp er allemaal niet zo heel veel van, dus mocht iemand wat hulp kunnen bieden..
Alvast bedankt!
Het korte antwoord: Nee, je kunt TomTom 7 niet op je PDA installeren, enkel als je een PDA koopt waar deze al op staat.
En dit wordt in Nederland volgens mij (nog) niet aangeboden.
Officieel is TomTom 7 alleen met enkele HTC toestellen meeverkocht. Dat je die versie via een omweg toch kunt installeren op elke PDA valt denk ik buiten dit Forum. Versie 6 was wel normaal te koop.
Ik heb de HTC touch pro icm TomTom 7 en hij loopt als een trein!!
Ik heb em overigens legaal, maar ook een beetje illegaal..... hij werd namelijk standaard bij mn telefoon geleverd, maar met slechte kaarten.. heb een nieuwe versie gedownload via het internet met goeie kaarten en die eroverheen geinstalleerd
WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan
Nou..bij mij is het nog steeds niet succesvol, verkeerde versies, kaarten kraken wat niet lukt, etc etc, snap er weinig van maar genoeg om te weten dat ik er nu hélemaal geen kaart meer er op heb staan
Wie weet to be continued en anders maar de eerste beste walmart met een wegenkaart opsporen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.