Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

tomtom op PDA of HTC touch Diamond??

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
daphne
Amerika-ontdekker

tomtom op PDA of HTC touch Diamond??

Bericht door daphne »

Dacht ik alles al zo'n beetje geregeld te hebben.. :banghead: blijkt er voor zowel mijn pda als voor mijn telefoon geen kaarten voor het zuid-westen beschikbaar te zijn? En dat terwijl ik iedereen hier vrolijk zie vertellen dan ze die meenemen.. :blink:
Heb onze Ict afdeling gevraagd een kaart van het zuid-westen op mijn telefoon te zetten maar er bleken geen kaarten voor beschikbaar. Toen dus maar via de PDA (dell X51)en daar bleek Navigator 6 op te zitten terwijl de kaarten van de VS alleen op Navigator 7 beschikbaar zijn?? Ik begrijp er allemaal niet zo heel veel van, dus mocht iemand wat hulp kunnen bieden..
Alvast bedankt!

groetjes Daphne
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: tomtom op PDA of HTC touch Diamond??

Bericht door Njit »

Ik heb je een PB-tje gestuurd.

Het korte antwoord: Nee, je kunt TomTom 7 niet op je PDA installeren, enkel als je een PDA koopt waar deze al op staat.
En dit wordt in Nederland volgens mij (nog) niet aangeboden.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

Kan je het er niet zelf opzetten?
Is niet zo moeilijk....
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Chi Sin X
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Chi Sin X »

Het bestaat in ieder geval wel. Ik gebruik het al jaren zo, en ik heb helemaal niets raars moeten verzinnen ofzo.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Officieel is TomTom 7 alleen met enkele HTC toestellen meeverkocht. Dat je die versie via een omweg toch kunt installeren op elke PDA valt denk ik buiten dit Forum. Versie 6 was wel normaal te koop.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
daphne
Amerika-ontdekker

Bericht door daphne »

Nou onze ict afdeling is working on it dus ik wacht vol spanning af! Mocht het zijn gelukt dan laat ik het weten!
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik heb de HTC touch pro icm TomTom 7 en hij loopt als een trein!!
Ik heb em overigens legaal, maar ook een beetje illegaal..... hij werd namelijk standaard bij mn telefoon geleverd, maar met slechte kaarten.. heb een nieuwe versie gedownload via het internet met goeie kaarten en die eroverheen geinstalleerd
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
daphne
Amerika-ontdekker

Bericht door daphne »

Nou..bij mij is het nog steeds niet succesvol, verkeerde versies, kaarten kraken wat niet lukt, etc etc, snap er weinig van maar genoeg om te weten dat ik er nu hélemaal geen kaart meer er op heb staan :blink:
Wie weet to be continued en anders maar de eerste beste walmart met een wegenkaart opsporen :?

Groetjes Daphne
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer