Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Make-up in handbagage?
Make-up in handbagage?
Ik weet dat vloeibare zaken niet in handbagage mogen, maar het zit het met make-up? Een mascara enzo zullen ze wel niet moelijk om doen veronderstel ik, maar wat met poedertjes enzo?
Ik ben er als de dood voor dat mijn koffer kwijtraakt dus ik zou dit graag in de handbagage meenemen.
Iemand hier ervaringen mee?
Ik ben er als de dood voor dat mijn koffer kwijtraakt dus ik zou dit graag in de handbagage meenemen.
Iemand hier ervaringen mee?

- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Make-up in handbagage?
Alle toegestane vloeistoffen dienen gezamelijk in een doorzichtig en afsluitbaar plasticzakje aangeboden te worden.
Naast je andere handbagage dus niet er in.
Naast je andere handbagage dus niet er in.
Super! Dus alles in zo'n doorzichtig ziplock zakje en dan komt alles in orde
Bedankt voor de info!!
Bedankt voor de info!!

- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Er zijn wel wat regels verbonden aan het meenemen van dergelijke spullen, zie hiervoor op de website van Schiphol.
Onlangs ging er voor mij een dame met haar beautycase door de controle op Schiphol. Dit koffertje zat vol met allerlei sprays, doosjes, tubes, flesjes, e.d. en zij moest alles stuk voor stuk tonen en er ging heel wat in de afvalbak.
Dus wees gewaarschuwd.
Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt met het woord "ziplock", dan vind je een aantal topics hierover, zoals:
Mag je het mee in je handbagage?
Wat mag je meenemen voor onderweg in het vliegtuig?
Onlangs ging er voor mij een dame met haar beautycase door de controle op Schiphol. Dit koffertje zat vol met allerlei sprays, doosjes, tubes, flesjes, e.d. en zij moest alles stuk voor stuk tonen en er ging heel wat in de afvalbak.
Dus wees gewaarschuwd.
Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt met het woord "ziplock", dan vind je een aantal topics hierover, zoals:
Mag je het mee in je handbagage?
Wat mag je meenemen voor onderweg in het vliegtuig?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 5515 Weergaves
-
Laatste bericht door Coyote
-
- 18 Reacties